Головна > Досвід > Міжнародний досвід > Aisberg на EuroShop-2020: Ергономіка, кастомізація та екологія
Aisberg на EuroShop-2020: Ергономіка, кастомізація та екологія

Aisberg на EuroShop-2020: Ергономіка, кастомізація та екологія

Компанія Aisberg, український виробник холодильного обладнання, в 5-й раз презентувала свою Техніку Ефективної Торгівлі на провідному форумі для роздрібної торгівлі EuroShop в Німеччині.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Абсолютно всі рішення, що були представлені компанією, створені за останніми трендами світового рітейлу: ергономіка, кастомізація та екологічність.

Експозиція і дизайн стенду Aisberg Ltd були розроблені спільно з компанією Columbia (концерн Schweitzer Project AG), світовим лідером з концепції та оснащення магазинів.

Дві головні лінії дизайну холодильних меблів – Cube і Diagonal – були представлені в максимальній комплектації.

Основний акцент – на ергономіці та оглядовості експозиційної поверхні. Прозора відкрита конструкція вітрин, в якій всі опорні деталі приховані, а поверхні для викладання нахилені до покупця, надає абсолютно новий рівень експозиції продуктів.

Основний клієнт Aisberg Ltd – магазини преміум-класу – побачили на стенді нові варіанти обробок і декору вітрин, які Aisberg готовий виготовляти на заводі за індивідуальними замовленнями: кераміка, штучний кварцовий камінь, який відрізняється особливою міцністю. Для прихильників натуральних матеріалів – природний граніт та зелений бамбук.

Абсолютно нові вітрини Fregat, вперше представлені Aisberg Ltd, були розроблені в партнерстві з компанією Columbia (концерн Schweitzer Project AG).

Холодильна вітрина Fregat – це комплексне рішення для створення fresh-зон в магазинах з можливістю одночасного продажу різноманітних свіжих продуктів: свіжих соків на льоду, натуральних йогуртів, мікрозелені, фруктових і овочевих салатів, оливок. Fregat може бути каналізований в довгі лінії під виносне холодопостачання або виконаний на вбудованих агрегатах. У вітрині застосовано ряд конструктивних енергозберігаючих рішень, зокрема, подвійна повітряна завіса.

Aisberg презентував обладнання на екологічних хладагентах з допустимим рівнем GWP згідно регламенту ЄС по F-газам і захисту озонового шару. Це субкритична (каскадна) мультикомпрессорна установка на СО2 з використанням компресорів Bitzer (Німеччина) і автоматики Danfoss (Данія).

Ще одна прем’єра на стенді Aisberg – низькотемпературна полувертикальна вітрина Butterfly BT в дизайні Diagonal з температурним режимом -22/-18 °C.

Вертикальні холодильні вітрини були також представлені в найновіших модифікаціях відповідно до останніх трендів магазинобудування. Ергономіка та енергозбереження визначили їх конструкцію і деталі. Подвійна повітряна завіса у відкритих вітринах, енергозберігаючі двері, стабілізатори повітряного потоку – визначають низьке енергоспоживання. Система поличного освітлення і конструкція забезпечують ергономіку пристінних вітрин Aisberg для покупців.

Читайте також –

Олег Антоненко, Айсберг: Бізнес роблять не комп’ютери, бізнес роблять люди

Про автора