Кейс Агромат: як оптимізувати логістику та організувати ефективну доставку

Кейс Агромат: як оптимізувати логістику та організувати ефективну доставку

27.10.2022 08:45
  1599
rau

В пошуках найкращого рішення бізнеси застосовують різні методи організації доставки, але в результаті більшість приходить до висновку, що для успішної роботи необхідна система автоматизації міської логістики.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Кожний бізнес, що активно розвивається або займає позицію лідера на ринку, прагне надавати своїм клієнтам найкращий сервіс. Але наразі занадто мало продавати товар за вигідною ціною, надавати широкий асортимент та якісно обслуговувати покупця: все частіше клієнти надають перевагу тим, у кого є власна доставка. Успішна та своєчасна доставка справляє правильне перше враження і допомагає компаніям займати лідируючі позиції.

Керівник служби доставки мережі Агромат Володимир Галабурда ділиться досвідом – як провідний рітейлер вирішив проблему успішної та швидкої доставки товарів до клієнта.

Агромат – національна мережа магазинів плитки та сантехніки, що налічує 26 магазинів по всій Україні. На даний момент відновлена робота 19 магазинів в 10 містах. Крім того, приймаються онлайн-замовлення у власному інтернет-магазині.

 Як все починалось

«Агромат працює з 1993 року. Компанія активно розвивається та навіть у складні для України часи відкриває нові магазини. Наша мета – надати широкий вибір товарів за вигідними цінами, допомогти покупцеві знайти свій дизайн та насолодитися процесом шопінгу. Для надання якісного сервісу ми організували власну службу доставку замовлень до клієнтів. Але в процесі роботи стикнулися з проблемами: як виявилося, визначити оптимальні маршрути доставки – справа дуже складна. І навіть наші досвідчені логісти не могли врахувати всі необхідні фактори: вантажопідйомність автомобілів, параметри вантажу, часові обмеження, затори на дорогах тощо. Тому планування маршрутів потребувало дуже багато часу та людських ресурсів», – розповідає Володимир Галабурда.

Керівництво компанії вирішило, що необхідно рухатися вперед: автоматизувати й оптимізувати логістику, виключивши таким чином людський фактор.

 Погляд зсередини: як впроваджували оптимізацію логістики

Після проведеної презентації та аудиту фактичних маршрутів було визначене оптимальне IT-рішення для маршрутизації доставок – ANT-Logistics (Мурашина логістика). Важливим фактором вибору стало те, що для впровадження системи у роботу не потрібно великої кількості початкових вкладень, оскільки сервіс хмарний, і не потребує разової покупки дорогого обладнання чи програмного забезпечення.

 Хмарний TMS сервіс ANT-Logistics – це платформа, призначена для розрахунку оптимальних маршрутів доставки останньої милі. Компанія працює з 2012 року та зарекомендувала себе як надійний та ефективний сервіс, що постійно розвивається у відповідності до потреб клієнтів.

Впровадження IT-рішення у бізнес-процеси включало в себе тестування, інтеграцію з базою CRM та індивідуальне налаштування сервісу під специфіку компанії. Дуже зручно, що навчання логістів та подальшу технічну підтримку здійснює виділений окремий менеджер, готовий у режимі 24/7 допомогти зі складними питаннями.

Як працюють тепер

Агромат як провідний експерт ринку має широкий асортимент та великі запаси товару, тому для зберігання продукції використовуються декілька складів. А, отже, різні позиції заявок можуть завантажуватися та їхати з різних складів. В такому випадку логіст мав вирішити дуже складне завдання: врахувати необхідність заїзду до того чи іншого складу перед відвідуванням клієнта. Розробники ANT-Logistics відгукнулися на потреби компанії та значно спростили цю задачу: створили новий функціонал «Склади завантаження», щоб максимально автоматизувати формування маршрутів з використанням різних складів.

Завдяки використанню TMS-сервісу логісти фактично натиском однієї кнопки створюють маршрути для 120-190 доставок на день та управляють парком у 40 авто. До того ж система дозволяє виконувати маршрутизацію та окрему аналітику як для власного, так і для найманого транспорту.

Кожен водій отримує свій маршрут у мобільному додатку ANT-Logistics. Він бачить всю необхідну інформацію (кількість та найменування товару, контакти клієнта тощо) та вказує, доставлений товар чи ні (із зазначенням причини). Таким чином, менеджер чи логіст миттєво дізнаються про проблеми з доставкою та вчасно їх вирішують.

 Результати оптимізації логістики: що змінилось

Наразі служба доставки Агромат має дуже ефективний інструмент, повністю налаштований та адаптований під потреби бізнесу. За час використання ANT-Logistics для оптимізації логістики компанія отримала наступні результати:

  • Зниження витрат – оптимальні маршрути завжди економлять кошти компанії, порівняно з неефективною ручною маршрутизацією;
  • Контроль – інтеграція з сервісом GPS-моніторингу та використання водіями мобільного додатку ANT-Logistics дозволила відслідковувати їх рух та швидко реагувати на проблеми;
  • Економія часу та трудовитрат – логісти фактично «у один клік» будують маршрути та можуть швидко внести корективи;
  • Аналітика та звітність – можливість формувати в сервісі різноманітні звіти та порівнювати аналітичні показники дозволили систематизувати та спростити документообіг.

У кінцевому підсумку компанія досягла поставленої мети – забезпечити клієнтів швидкою та успішною доставкою товарів.

«Команда Агромат піклується, щоб кожен покупець мережі отримав високий сервіс обслуговування. Тому покращення якості доставки було для нас стратегічно важливим рішенням. Це значно збільшило кількість задоволених покупців, оскільки ми не просто продаємо – ми максимально скорочуємо шлях клієнта від ремонту до втілення мрії», – резюмує Володимир Галабурда.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: нові логістичні центри Zammler і Фокстрот під Києвом, доставка Rozetka у Польщі, злет замовлень у Glovo та багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку