Adidas став кращим роботодавцем в рітейлі України за версією кадрової компанії АНКОР
Опитування серед майже 9500 українців визначило переможців серед 75 українських і 75 іноземних компаній в Україні
Цей матеріал також доступний російською мовою
Цього року Україна стала 32-ю країною, яка приєдналася до міжнародного дослідження привабливості роботодавців Randstad Employer Brand Research яке ось уже 19 років проводить міжнародний холдинг Randstad (Нідерланди).
В Україні проведенням дослідження і церемонії нагородження займається стратегічний партнер Randstad – компанія АНКОР. Вибірку респондентів для проведення онлайн-інтерв’ю готувала дослідницька компанія Kantar TNS. Саме опитування тривало з листопада 2018 року по січень 2019 року.
Українців просили оцінити 150 найбільших компаній, що працюють в країні (в самих різних галузях: від торгівлі до машинобудування і фінансів). Включення в дослідження не залежало від бажання самих підприємств, так як вивчалася думка людей про своїх фактичних чи потенційних роботодавців.
Респондентам спочатку ставили два ключових питання: чи знаєте ви цю компанію і чи хотіли б ви в ній працювати? Потім просили оцінити компанії за ключовими критеріями: фінансова платоспроможність, застосування передових технологій, хороша репутація, цікава робота і тому подібне.
В галузі рітейлу кращим роботодавцем, на думку опитаних, стала компанія Adidas.
Як показало дослідження, основними критеріями вибору роботодавця для українців є:
- Зарплата і соцпакет (79% опитаних)
- Можливості кар’єрного росту (50%)
- Фінансова платоспроможність (48%)
- Приємна робоча атмосфера (46%)
- Цікава робота (45%).
Для порівняння: в Європі зарплата і соцпакет хвилюють 59% респондентів, а на другому місці – приємна робоча атмосфера (51%).
Читайте також –
Топ-10 кращих роботодавців в рітейлі України в 2018 році – дослідження Head Hunter