![Новини FMCG за грудень-січень: вісім нових SPAR, дизайнерські Сільпо, акції Walmart, Файно Маркет у новому регіоні](https://rau.ua/wp-content/uploads/2035/02/fmcg-400x210.jpg)
Новини FMCG за грудень-січень: вісім нових SPAR, дизайнерські Сільпо, акції Walmart, Файно Маркет у новому регіоні
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Екологічність в доставці, точний трекінг, детальний збір інформації про клієнта, автомацізація опції “улюблене замовлення” та інші тренди в сфері доставки та упаковки товарів.
Цей текст доступний російською мовою
Що буде актуальним в цьому році в доставці онлайн-покупок, що чекають споживачі від служб доставки і які новації допоможуть випередити конкурентів – добірка Evo.business.
Головний тренд в світі доставки експерти називають «focus on visibility», фокусування на видимості місцеположення відправлення.
Найбільші оператори давно впровадили можливість вивчати трекінг посилок на сайтах і в додатках – а ось last-mile deliveries, тобто місцеві кур’єрські та логістичні служби, почнуть активно впроваджувати сервіс інтернет-відстеження з 2019 року.
Крім трекінгу на сайтах і в додатках, в цьому році очікується і масове впровадження більш точного відстежування місцеположення посилки – за допомогою GPS-маячка.
Лояльність відправників і одержувачів буде значно вищою, якщо щохвилини видно весь маршрут переміщення відправлення з точністю до метра.
У разі кур’єрської доставки це, крім іншого, дозволяє клієнту точніше оцінювати час до прибуття кур’єра – і навіть «перехоплювати» його по дорозі.
У боротьбі за клієнтів-адептів екологічного мислення з 2019 роки служби доставки масово почнуть використовувати (і підкреслювати в своїй маркетинговій комунікації) електромобілі та інші екологічні види транспорту.
Також служби доставки і інтернет-магазинів почнуть масово відмовлятися від поліетилену, целофану, повітряно-бульбашкової плівки та іншого пакувального пластика.
Ще один тренд – на зменшення кількості одноразової неутилітарної упаковки (навіть паперової, картонної) на користь предметів, які одержувач зможе застосувати багаторазово.
Це можуть бути картонні подарункові коробки красивого дизайну, сумки з тканини і чохли, фанерні та бляшані скриньки. Найдешевший варіант: пакувальний папір з кросвордами, корисними схемами та іншою подібною інформацією. Це теж все більш популярна «навантаження», що робить упаковку не зовсім одноразовою.
Транспортні служби мають унікальну можливість зафіксувати одночасно домашню і робочу адресу постійного одержувача (якщо доставка робилася на обидва); знають відділення, якими найчастіше користується клієнт – і ще масу інформації про нього.
З 2019 роки служби доставки почнуть запитувати згоду клієнта на фіксацію інформації про нього для використання в наступних замовленнях.
ТЯкщо форма замовлення логістичного сервісу інтегрована в сайт інтернет-магазину, ця форма відразу зможе запропонувати клієнту всі його адреси, його «улюблений» час отримання товару; в такій формі можуть бути враховані його попередні побажання по тій же екологічності упаковки.
Для інтернет-магазинів, у яких термінова доставка є основною функцією – перш за все, це виробники піци і суші – опція для клієнта «зафіксувати міє улюблене замовлення» дозволяє потім швидко зробити замовлення в один клік.
Наприклад, на Заході досить відправити один смайлик в месенджері в фейсбук-групу Domino’s Pizza – і піца, яку ви раніше зафіксували як «улюблене замовлення», оперативно буде відправлена на вказану адресу.
З 2019 року таке прискорення замовлення доставки їжі (а може, і не тільки їжі) почне застосовуватися на більшості сайтів.
Роботи, що переміщаються по складу, що збирають зазначені товари і пакують їх разом, вже кілька років успішно підкорюють аптечну індустрію.
Однак і більший товар можна збирати таким чином, економлячи на зарплаті співробітників і знижуючи тимчасові витрати. У 2019 очікується масовий інтерес рітейлерів до робото-конвеєрного збору товару на складі для подальшої відправки.
Для прикладу – склад британського інтернет-магазину продуктів харчування Ocado, на якому понад сто замовлень одночасно збирають робото-контейнери, керовані двома співробітниками
https://youtu.be/x0Z_1IR9G00
Читайте також –
Універмаг майбутнього: 7 інновацій в рітейлі на прикладі магазину Nordstrom в Нью-Йорку (+фото)