Топ-10 тенденцій в маркетингу, на які варто звернути увагу в 2019 році
Захист даних, штучний інтелект, лідери думок — на які ще тренди в маркетингу варто звернути увагу в 2019 році.
Read in English
Цей текст доступний також російською мовою
У мінливому ландшафті маркетингу складно передбачити, які методи знайдуть більше відгуку у покупців. Варто маркетологам вирішити, що вони добре знають свою аудиторію, як з’являється якась нова технологія, модель поведінки або нова аудиторія, і знову перевертає все з ніг на голову.
Проте завжди корисно враховувати тенденції і стежити за тими з них, які вплинуть на успіх в новому році. Дип Патель, автор книги “Притча про рознощика газет: 11 принципів успіху”, написав для Entrepreneur колонку про головні тренди в маркетингу, на які варто звернути увагу в новому році. Reklamaster підготував переклад матеріалу.
1. Маркетингова воронка зсувається
Замість того щоб відкривати маркетингову воронку ширше, залучаючи всіх підряд, компанії останнім часом починають ефективніше використовувати контент, орієнтуючись на цільові аудиторії.
Звертаючись в першу чергу до тих, хто може бути зацікавлений в бренд, компанія не тільки отримує кращу конверсію, але й економить час, і може розраховувати на довгострокову перспективу. Споживачі не хочуть, щоб компанії від них відмахувалися, їм потрібні справжні довірчі відносини з брендом.
2. Контент вирішує все
Аудиторію потрібно залучати: надихати, наводити на роздуми, розбурхувати або зворушити. Але недостатньо просто викласти перед людьми контент і очікувати, що вони якось відреагують. Завдання полягає в тому, щоб переконати їх відкритися і підштовхнути їх до взаємодії. Контент, будь-то стаття або відео в соціальних медіа, відкриває двері для двосторонньої комунікації, яка дуже важлива для того, щоб споживачі довіряли і знали, що їх цінують.
3. Чат-боти нікуди не зникнуть
Обслуговування покупців важливо, але не всім зручно обговорювати питання з живою людиною по телефону, і не в кожного знайдеться час для електронного листування. Тому-то чат-боти так зручні. Ці помічники, інтегровані в вебсайти, можуть швидко відповідати на питання і виконувати замовлення.
Grand View Research прогнозує, що світовий ринок чат-ботів до 2025 року досягне $1,25 млрд, демонструючи щорічний приріст у 24,3%.
4. Штучний інтелект набирає обертів
Штучному інтелекту відводиться все більш важлива роль. Він дозволяє ефективніше аналізувати дані і швидше знаходити потенційних покупців. Навіть алгоритм Netflix, який радить, який ще серіал варто подивитися, технічно теж є штучним інтелектом.
5. Люди стурбовані захистом даних
Навіть якщо споживачі не звертають на це особливої уваги, потрібна крайня обережність у всьому, що стосується їх конфіденційність особистих даних і фінансової історії. Зараз, коли в Європі набув чинності «Загальний регламент щодо захисту даних» (General Data Protection Regulation), все більше людей починає цікавитися тим, як їх використовують дані компанії.
Коли користувачі закономірно побоюється хакерських атак, витоків і крадіжки інформації, вибір буде зроблений на користь саме тих організацій, які зможуть запропонувати найбільш надійний захист.
6. Про голосовий пошук говорять все частіше
Згідно з Search Engine Land, з допомогою голосового інтерфейсу в 2017 році в США було скоєно продажів на суму $1,8 млрд, і очікується, що до 2022 року ця сума зросте до $40 млрд., А це значить, що для гри на випередження братися за справу треба вже у цьому році.
Голосовий пошук не тільки спрощує пошук інформації онлайн, позбавляючи від необхідності кожен раз діставати смартфон, але ще і дозволяє скоротити час, який людині доводиться проводити, уткнувшись в екран.
7. Вертикальний відео-формат набирає популярність
Люди щодня переглядають незліченну кількість годин відеоматеріалів, а пошукова система YouTube за масштабом поступається лише Google. Популярність відео буде залишатися на висоті, будь-то в Facebook, в Instagram або на будь-якій іншій платформі.
Тому Instagram, яка в даний момент стала однією з найбільших соцмереж, в червні випустила додаток IGTV, спеціально для перегляду відео у вертикальному форматі. IGTV підтримує роботу з довгим контентом, що дозволяє публікувати анімацію, демо-версії, інтерв’ю, кейси, передавати віртуальну реальність і 360-градусне відео, транслювати потокове відео та багато іншого.
8. Пора звернути увагу на покоління Z
Настав час звернути погляди на покоління Z. Гребти під одну гребінку ціле покоління, віком якого зараз тільки покоління альфа, складно. Але кілька загальних моментів все ж варто згадати: його представники в усьому шукають автентичність і віддають перевагу компанії з соціальною місією. Їм швидше сподобаються компанії, які намагаються зробити світ кращим.
9. Візуальний пошук продовжує розвиватися
Google вже давно пропонує можливість пошуку по картинці, а новітні камери дозволяють сфотографувати будь-який реальний об’єкт і знайти про нього інформацію.
Ще в лютому платформа Pinterest ввела функцію «Об’єктив», і, як показує статистика, користувачі з її допомогою щомісяця генерують понад 600 мільйонів пошукових запитів. Щоб реалізувати весь потенціал пошуку по картинці, не забувайте про Pinterest, розробляючи свою маркетингову стратегію, і оптимізуйте для пошуку ті зображення, які ви викладаєте у себе на сайті і в соцмережах.
10. Кого вважати лідерами думок?
Маркетинг лідерів думок – класична стратегія в соціальних медіа, але грядуть зміни щодо того, кого вважати лідерами думок. Раніше компанії покладалися на знаменитостей, очікуючи, що ті переконають людей купувати ті чи інші продукти. Зараз, однак, споживачі більше схильні довіряти таким же людям, як вони самі.
Компанія Iceland, що продає заморожені продукти харчування, наприклад, нещодавно замість знаменитостей задіяла в маркетингу «звичайних людей». Так що в прийдешньому році враховуйте при складанні стратегії, хто ваша цільова аудиторія і кому вони швидше повірять.
Маркетинг стає все складніше, так що маркетологам варто пильно стежити за новітніми технологіями, методами і тенденціями.
Джерело: Reklamaster
Читайте також
Тренди-2019 в SMM від експертів: Stories, micro influencers, сторітеллінг, онлайн-стріми та інше