
Ролики тижня: Metro x Latexfauna, Укрпошта, Нова пошта, SOVA, Епіцентр


Pop-up магазини, кастомізація продуктів і private labels: рітейл-тренди, які впливають на розвиток рітейлу в 2019 році.
Цей текст доступний також російською мовою
Modern Retail Forum-2019, який проходив в рамках Третьої міжнародної спеціалізованої виставки індустрії Retail & Development Business Expo — 2019, був присвячений темі «Трансформації в рітейлі. Куди ведуть зміни». Редакція MMR надихнулася доповідями спікерів і приводить 10 ключових рітейл-трендів, які брендам варто взяти на замітку.
Хоча нативні digital-бренди, такі як Bonobos, Glossier, Casper і Warby Parker, почали з онлайну, багато з них запускають в роботу офлайн-магазини. За оцінками експертів, в найближчі п’ять років такі компанії відкриють близько 850 звичайних магазинів. “У 2019 році ми продовжимо спостерігати зближення маркетплейсів і традиційного роздробу. Це відбувається в обох напрямках, коли маркетплейси, такі як Amazon, переходять у традиційний роздріб, а традиційні роздрібні продавці, такі як Albertsons, — в маркетплейси, щоб залишатися актуальними в цифровій економіці», — каже Грег Чепмен, старший віце-президент з розвитку бізнесу в Avalara.
Майбутнє відбувається зараз: доповнена реальність (AR), машинне навчання і штучний інтелект (ШІ) вже тут. Очікується, що до 2021 року ринок AR досягне $133 млрд.
Shopify зробив інноваційну роздрібну технологію більш доступною для невеликих брендів завдяки Shopify AR. Ця функція надає підприємствам простий у використанні інструментарій створення власного досвіду AR для демонстрації своїх продуктів клієнтам.
Рітейлери пропонують все більше варіантів кастомізації покупки, від монограм і вишивки до унікальних колірних схем. Наприклад, Levi’s пропонує персоналізовану вишивку на джинсах і джинсових куртках, а NIKEiD дозволяє покупцям повністю кастомізувати свої кросівки. “Люди ганялися за тенденціями і досі продовжують це робити, однак, ця ідея кастомізації стала привабливою, тому що вона дозволяє власнику виділятися», — говорить Брук Джонсон, фахівець з вишивки на замовлення в Brooklyn Denim і засновник Astoria Vintage Embroidery.
Ще один тренд роздрібної торгівлі, заснований на ШІ, — візуальний пошук, що дозволяє покупцям знайти і купити товар, просто зробивши фото. ШІ ідентифікує продукт (або схожі продукти) і видає список сайтів, де можна його купити. Додаток Pinterest Lens використовує технологію AI та камеру в додатку Pinterest для пошуку візуально схожих пінів. Пошуки на Lens збільшилися на 140% в порівнянні з минулим роком, що доводить, що візуальний пошук-не проходить тренд.
Ще в 2017 році Harvard Business Review повідомив про те, що 73% покупців використовують кілька каналів для покупок. Омніканальний досвід, безсумнівно, продовжить рости в 2019 році, тому рітейлери повинні пропонувати постійний досвід покупок через кілька каналів, як онлайн, так і офлайн.
«Споживачі більше не думають з точки зору каналів. Це не 1998 рік. Ніхто не сидить і не розмірковує: «Пора зробити покупки в інтернеті». Тепер покупки здійснюються через різні фірмові тачпоінти, як цифрові, так і фізичні, і вони зовсім не схожі на лінійні покупки. Бренди повинні бути спритними, гнучкими, реагувати на потреби покупців, і необхідно надати безшовний і безконфліктний шлях для них», — прокоментував Рей Хартен, директор з маркетингу в RetailNext.
Рор-up переживають розквіт: згідно з даними Storefront, очікується, що тимчасовий рітейл буде приносити $80 млрд у рік.
Починаючи з Amazon, закінчуючи модними брендами класу люкс — у багатьох з них з’являються тимчасові магазини різних розмірів. Цей бездоганний досвід здійснення покупок приваблює клієнтів-відмінний спосіб для брендів отримати новий дохід, взаємодіяти з покупцями віч-на-віч, зібрати дані про них і створити вірусний контент в соцмережах.
В епоху миттєвого задоволення бажань покупці хочуть отримувати свої замовлення якомога швидше. PwC повідомляє, що 88% споживачів готові платити за доставку в той же день або ще швидше.
Хоча доставка того ж дня-вже не новий тренд. На 2018 рік 51% представників електронної комерції вже пропонували доставку в той же день. «Якщо покупець знає, що він може отримати безкоштовну дводенну доставку (або безкоштовну доставку в той же день) і неперевершений рівень обслуговування клієнтів в Amazon, він вибере його серед менш відомих рітейлерів», — говорить Пет Петриелло, керівник відділу стратегії в CPC Strategy.
Електронна комерція та соціальні мережі стають все більш взаємопов’язаними. Зокрема, у минулому році популярність постів і stories в Instagram зросла, і 41% брендів електронної комерції використовують цю функцію. Можливість здійснювати покупки безпосередньо в соцмережах є логічним кроком в омніканальній торгівлі.
Рітейлери можуть скористатися зростанням покупок в соцмережах, співпрацюючи з інфлюінсерами і виділяючи час і ресурси для створення популярних соціальних профілів, особливо в Instagram та Pinterest.
Щоб диференціюватися в сучасному рітейл-середовищі, рітейлери інвестували більше ресурсів, ніж будь-коли, у власні торгові марки. За даними CB Insights, private labels ростуть в три рази швидше, ніж брендова продукція.
Особливо в індустрії моди тренди змінюються так швидко, що рітейлери, які не контролюють своє виробництво і виробничі лінії, можуть відставати. Повний контроль над дизайном і ланцюжком поставок допомагає брендам залишатися попереду гри. Бренди з власною торговою маркою допоможуть знайти баланс між високою якістю і низькою ціною.
За словами Forrester, покупці все частіше оцінюють продукти і бренди на основі етики і цінностей компанії. Такі бренди, як The Body Shop і TOMS, завжди висували на перший план свої цінності як наріжний камінь свого бізнесу, але оскільки споживачі вимагають більшої прозорості, менш прозорі бренди більше не зможуть екологічно недружні операції в своїх бізнесах. Забезпечення справжньої прозорості та позиції з етичних питань може бути ризикованим для брендів, але якщо все зроблено правильно, можна створити міцну лояльність і довіру клієнтів.
Джерело: MMR
Читайте також
Клієнти чекають більшого: основні тренди клієнтського досвіду у 2019 році