Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за листопад

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за листопад

04.12.2017 09:12
  3854
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю шанувальників у Facebook і за динамікою розвитку за листопад 2017 року.

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, у листопаді український рітейл не став зменшувати темпи зростання минулих місяців і поставив нові рекорди. Якщо у вересні найбільш швидко зростаючим став Антошка, отримавши 21 000 нових шанувальників, то минулого місяця його обійшов Алло, який також обмінявся з українською мережею товарів для дітей місцями в топі. Між ними знову розмістився Цитрус, не зраджуючи собі в постійних +15 000 нових фоловерів. За ними слідує такий же здатний похвалитися своєю постійністю в прагненні до зростання Watsons і MOYO, який увірвався також в 20-ку сторінок за кількістю шанувальників.

Рекордне зростання сторінки Алло позитивно вплинуло і на її позиції в топ найпопулярніших сторінок Facebook серед рітейлерів. Ще місяць тому на позиції в топ-3 претендувала також Лінія магазинів EVA, зайнявши тим самим на пару з Watsons трійку лідерів, однак цим прогнозам не судилося збутися завдяки рішучому, агресивного SMM-маркетингу Алло, у хід якого йдуть розіграші екшен-камер, смартфонів, а також численні фотозвіти, відеоогляди, голосування і “Війна нескінченності” Marvel. Простіше кажучи, контент на будь-який смак і величезні бюджети на просування роблять свою справу. У випадку з Алло до кінця року залишається лише одне питання – чи вдасться рітейлеру обійти JYSK і зустріти 2018 рік практично абсолютним лідером у Facebook за кількістю шанувальників в українському рітейлі. В усякому разі, серед інших магазинів техніки йому це вже вдалося.

З трьох інших колег по сегменту, свої позиції на шостій сходинці рейтингу зберіг Цитрус, а ось Comfy і Фокстрот просіли на одну позицію, опустившись на дев’яте і десяте місце відповідно. Посунув їх Антошка, якому вдалося придбати у Facebook з вересня понад 30 000 нових шанувальників, подолати позначку в 100 000 підписників і обійти свого єдиного конкурента з сегменту іграшок за кількістю фоловерів Будинок іграшок. Як і у випадку з Алло, потік якісного контенту, у зв’язці з розіграшами і ефективним Digital-маркетингом, що включає всі інноваційні прийоми від команди розробників Марка Цукерберга, дозволили бренду високо злетіти.

У разі трійки рітейлерів – JYSK, EVA та Intertop, – ситуація стає максимально неоднозначною і тепер стає питання, хто ж з них вже через кілька тижнів завершить 2017 рік одним з лідерів в українському рітейлі в Facebook.

Друга десятка рейтингу виглядає не менш претензійно. Не можна просто так взяти і без яких-небудь до того передумов вийти в топ. Але зима близько, тому в MOYO вирішили, що комфортніше буде зимувати в 20-ці лідерів і раптово вирвалися в топ, витіснивши з нього бренд Marc O’Polo.

АТБ-маркет в цьому місяці зменшив свої апетити і поки зупинився на 19-му місці, як втім і Епіцентр та Космо, що зберегли свої 11-ю і 14-ю позицію. Місцями помінялися Всі.Свої і LeBoutique. Прогнозувати попадання в топ-10 на фінал року вже не доводиться.

Зміцнив свої позиції METRO Cash & Carry, обійшовши українських бренд Ohaina. У Helen Marlen і Oh my Look! поки все по старому – третій місяць поспіль зберігають 17 і 18 позиції з різницею менш ніж у 1 000 шанувальників.

 

Shopping center

В плані зростання осінь 2017 виявилася максимально сприятливої для львівських ТРЦ. King Cross Leopolis і Forum Lviv на голову обходять найближчих конкурентів як серед київських торгових центрів, так і всіх інших регіонів. Якщо в Західній Україні точно також зростає споживчий попит, то можна тільки позаздрити рітейлерам, які раніше інших закріпились в цій частині країни. У будь-якому випадку діджіталізація споживача поки дає як мінімум можливість встановлення з ним більш тісного контакту, а значить і створення потенційної лояльності клієнта. При цьому відрив між Forum Lviv у київським ТРЦ Gulliver зовсім не змінився за сезон, що поки не дозволяє говорити про кращу онлайн-стратегію одного з них.

У топ-5 раптово забрався ТЦ Globus, витіснивши звідти РайON, і тепер з такими темпами можна говорити про досить серйозні амбіції столичного торгового центру в 20-ці лідерів, але про це нижче.

Першість в основного рейтингу серед торгових центрів за кількістю шанувальників у Facebook, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, як і раніше займає ТРЦ Ocean Plaza. Слідом за ним йдуть вже згадані Forum Lviv і Gulliver і київське аутлет-містечко Мануфактура, яке все ще не варто скидати з рахунків і можна очікувати його в сутичці за позиції в топ-3 кращих. Агресивна онлайн-стратегія, подібно до тієї, за яку взялися окремі топові українські рітейлери, і Facebook-переворот в рейтингу забезпечений.

Далі в топ-10 все йде практично без змін, але сумніви викликають позиції ЦУМ Київ – всього за тиждень-два, якщо порівнювати його темпи зростанням з Victoria Gardens, і львів’яни скинуть його з п’ятої позиції.

Ще одним героєм листопада стає King Cross Leopolis, який пробрався з 12 рядка рейтингу на 10-тий, що заслуговує окремої уваги, адже позаду залишилися такі лідери топа, як DreamTown і Аракс. Створюється враження, що мешканці Львова нарешті залишили всі інші соціальні мережі і стали масово мігрувати в Facebook, не забуваючи поставити заслужений лайк одному з трьох торгово-розважальних центрів столиці Галичини та Західної України. ТРЦ інших регіонів і їх аудиторія ніби застрягли десь в Контакті, не бажаючи відмовлятись від уже не актуальних трендів нульових.

У другій 10-ці топа ще на дві позиції підтягнувся ТЦ Globus, обійшовши MOST-Центр і Сади Победы, але про впевнену перемогу поки що важко говорити. Британські вчені довели, що дистанція в менш ніж тисячу шанувальників між конкурентами в Facebook – це ні про що. Але якщо робити ставки, то у Globus всі шанси до кінця зими опинитися в топ-10 – динаміка зростання поки пророчити саме такий результат.

З інших ТРЦ, хто риє окопи і зміцнює позиції, залишається відзначити лише криворізьку Сонячну галерею, яка нарешті обійшла київський Art Mall. Можна вітати з перемогою? Безперечно, але запорізький ТРК City Mall і херсонський Fabrika близько, а кінець року ще ближче. Чи з’являться в цьому році нові регіональні ТРЦ серед лідерів топ – вже безперечний факт, як і те, і що вони все частіше будуть складати конкуренцію столичним торговим центрам, причому не тільки в соціальних мережах. Але хто це буде, залежить тільки від команди кожного з девелоперів. Немає причин стверджувати, що шанси не рівні.

Читайте також

“Носіть, що купили”: як рітейлери реагують у Facebook на скарги клієнтів


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  15