Rozetka.ua орендувала приміщення у київському Головпоштампі
За приміщення площею понад 1500 кв. м на Майдані Незалежності найбільший інтернет-магазин України буде платити 1 млн грн на місяць.
Про це RAU повідомила прес-служба Укрпошта. Договір оренди укладений 27 серпня. Переможця відповідного аукціону визначено на майданчику Prozorro.Продажі. У результаті торгів ціна зросла на 31% від початкової та склала 1 001 000 грн на місяць за оренду 1 510 кв. м.
Угода укладена строком на 60 місяців. Загалом сума договору за весь період складе понад 70 млн грн з урахуванням щорічної індексації вартості оренди, при цьому витрати на утримання нерухомості оплачуються додатково до орендної плати відповідно до показників фактичного використання.
«Укрпошта реалізує масштабний проект у сфері управління власним портфелем нерухомості. Вперше компанія оптимізує площу своїх приміщень та отримає такі значні кошти від оренди – понад 70 млн грн у рамках одного договору. Від оренди приміщення найбільшим інтернет-магазином України Rozetka ми також сподіваємося на синергетичний ефект – оформлені тут покупки можна буде одразу відправляти у будь-який куточок України», – зазначив генеральний директор Укрпошта Ігор Смілянський.
За умовами аукціону, переможець зобов’язаний здійснити ремонт, зокрема й реконструкцію системи електропостачання, та утримувати приміщення в належному технічному стані протягом терміну дії договору оренди.
Нагадаємо, що тендер на оренду частини Головпоштампта Укрпошта оголосила у липні цього року. Для оренди пропонується фасадне приміщення під розміщення відділення інтернет-супермаркету з окремим входом з Майдану Незалежності та доступом до об’єкту в режимі 24/7. Додатково з 7:30 до 21:00 можливий доступ до об’єкта оренди через центральний вхід будівлі Головпоштамту, уточнюється в тендерній документації. З боку внутрішнього двору є складські приміщення з рампою. Заїзд у внутрішній двір з вулиць Хрещатик і Бориса Грінченка.
Вже тоді Укрпошта обмежила претендентів виключно напрямком “мультибрендовий інтернет-супермаркет”, що фактично означало, що єдиним претендентом на приміщення стає Rozetka.ua. Обмеження пов’язані зі стратегією розвитку Укрпошта напрямку e-commerce і бажанням заробити не тільки на оренді, але і на доставці замовлень. “Інтернет-торгівля – сегмент ринку, який сьогодні стрімко розвивається, і можливість для Укрпошта отримати ефект синергії, бути взаємно корисними в доставці кінцевому споживачеві придбаного через інтернет товару”, – пояснювали в компанії.
Декілька експертів не впевнені в перспективах нового проекту Rozetka.ua. Експерт в сфері маркетингу Олексій Філановський вказує, що хоча Майдан є одним з найбільш “трафікових” місць в місті, проте, це, скоріше, не цільовий потік.
Разом з тим, співзасновник Асоціації рітейлерів України Олександр Фіалка акцентує увагу на тому, що на Хрещатику працює величезна кількість рітейлерів, які цілком успішно розвиваються і на відсутність покупців не скаржаться. Експерти єдині в тому, що локація центрова, і новий формат там однозначно викличе величезний інтерес з боку і ринку, і споживача. “Серце Києва – це чудове місце для розміщення іміджевої торгової точки, яка може показувати формат “магазину майбутнього” і додавати шанувальників бренду. Про формат треба думати, але це прекрасний шанс зробити те, що дуже запам’ятається”, – говорить Філановський.
Читайте також –
Місце під розетку: хто відкриється в Главпочтампі на Хрещатику?