Реклама тижня: Rozetka, Samsung, Old Spice, L’oreal, Jerry Heil і Морена Баккарін
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Rozetka
Не можна так просто взяти і «#Охрана_отмєна» перед шкільним сезоном, але Rozetka вирішила довести зворотне. У своїй новій кампанії онлайн-рітейлер продовжив свою колаборації з популярним блогером Jerry Heil, але тепер використав лише голос співачки і все ту ж “охраноотмєнную” композицію, причому знову на новий лад. Головними героями реклами стали щасливі мами на курорті, яких незримим і нещадним наближенням 1 вересня не налякати: все куплено. Над роликами попрацювало агентств Fedoriv.
Old Spice
Ніщо так не рятує від рутини і прокрастинації, як справжня чоловіча дружба. Саме до цієї теми у своїй новій рекламі звернувся американський бренд продуктів за доглядом для чоловічого Old Spice. Головні герої ролика виявились переможеними в нерівному бою хто перед телевізором, а хто – перед звітом на роботі. Але їх хоробрий товариш не залишив бідолах в біді і в кращих традиціях екшен-фільмів витягає їх з цього “болота”, щоб разом вирушити в бар. Слоган кампейна звучить, як “ніколи не дозволяй другу втратити внутрішній кураж”.
L’oreal
Найбільша в світі косметична компанія L’oreal запустила на YouTube власний міні-серіал “Сімейка Коренс”. Усі вони мають ті чи інші проблеми з волоссям, але L’oreal поспішає на допомогу має рішення для кожного з них – Magic Retouch від l’oréal Paris. Кампанія зібрала справжній зоряний склад – Хелен Міррен, Енді Макдауелл, Джонатан Саксбі і Морена Баккарін.
Samsung
Свою зоряну команду зібрав також південнокорейський бренд електроніки Samsung. В #TeamGalaxy увійшла зірка серіалу Stranger Things від Netflix Міллі Боббі Браун, діджей Стів Аокі, професійний геймер Ninja і віртуальна Лів Мікела. Герої кампейна демонструють можливості гаджетів Samsung і всіляко діджитализуються.
Volkswagen
Автомобільний бренд Volkswagen представив відео, приурочене до 50-річчя висадки людини на Місяць. Під безсмертну композицію Девіда Бові “Space Oddity” компанія розповіла про власну мрію – стати вуглецево-нейтральною компанією в усьому світі. Для цього вона заявила про готовність внести інвестиції в сумі $50 млрд до 2023 року в розвиток напрямку електромобілів і створити 70 нових електромобілів до 2028 року. Повний перехід Volkswagen обіцяє не раніше 2050 року. Зримо в майбутнє.
Дивіться також наш попередній огляд
Реклама недели: Gonzo, Алло, OLX, Reebok, Budweiser і рок-н-рол