Реклама тижня: Kabanosy, ТМ “Галичина”, Miu Miu, Gillette і Gucci

Реклама тижня: Kabanosy, ТМ “Галичина”, Miu Miu, Gillette і Gucci

20.01.2019 09:00
  1205
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Цей текст доступний також російською мовою

Gucci, Лана Дель Рей і Джаред Лето, Gillette, харасмент і хейтери, Banda, Kabanosy і “ковбаснеки”, а також карпатський хіп-хоп ТМ” Галичина ” №2 і Miu Miu на Місяці.

Kabanosy

На одному тільки Comfy “контрольоване божевілля” від Banda закінчитися не могло. Цього разу агентство представило ряд креативів для “ковбаснеків” Kabanosy, які раптом і снеки, і ковбаса одночасно. Героями роликів стали два ноу-нейм задроти, які то на вертольоті-газонокосарці летять, то на черепасі-танцполі тусуються – так, щоб здавалося б несумісні речі здалися сумісними, якщо сильно захотіти. Все в кращих” трешових ” традиціях Banda – щоб нове творіння і своїми шанувальниками, і хейтерами обзавелося.

ТМ «Галичина»

Коли в червні 2018 року “Галичина” представила перший кампейн з карпатським хіп-хопом від MamaRika, – виглядало все щонайменше свіжо. Але закріплювати образ молодіжного йогурту з національними мотивами бренд взявся лише через півроку, цього разу замінивши карпатські пейзажі на ультрамодерні локації і “чисту красу” позуючих пляшечок. Від минулого ролика залишилися тільки дівчата і етно-мелодія під електронний біт. Варто вимкнути звук, як відео починає здаватися абсолютно вторинним. У всякому разі, запам’ятати з нього що-небудь неможливо.

Gucci

Якщо б нову рекламу Gucci розширили на хвилин, так, до 90, вийшов би модний фільм, які зараз прийнято всіляко нагороджувати на фестивалях і обговорювати на світських вечірках. Для цього ролик має все необхідне: ретро-подачу, Лану Дель Рей, яка гуляє супермаркетом зі страусом, Джареда Лето, що нудьгує в барбершопі, танці в пральні і навіть Кортні Лав в образі офіціантки. Але головним у цьому візуальному вінегреті є стиль, почерк, манера, ось це все. Те почуття, коли віриш, що Gucci Guilty поза часом.

Miu Miu

З 50-х років ХХ століття, модний будинок Miu Miu відправив свою музу Ель Феннінг в 60-ті, коли всі тільки й говорили, що про підкорення Місяця і космосу. Новий аромат бренду Twist вже називають парфумерним втіленням Феннінг, мовляв, у нього такий же юний і витончений характер. Але цвяхом номеру стає не сама актриса і навіть не вставною кадр з рок-н-ролом, а кошлатий котяра, що спостерігає за моделлю. Те почуття, коли актор другого плану затьмарює примадонну.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=TJt6JX6vBbU

Gillette

Факапом тижня можна назвати новий ролик Gillette, який мабуть вирішив хайпанути на темі руху харасменту #MeToo. Бренд закликав чоловіків відмовитися від мужланських замашок і… зазнав у цьому фіаско. Чимало користувачів розкритикували тон ролика і знайшли в ньому презирство до чоловіків і підтримку смішних стереотипів. Інші пообіцяли бойкотувати Gillette. Втім, деякі схвалили те, що бренд звернув увагу на теми рівності і забобонів. Часи такі. І, мабуть, краще нехай в моралізаторстві дорікнуть, ніж взагалі кампейн не помітять. Так що провал чи ні – це ще з якого боку подивитися.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=95&v=z2rIgsPlJd0

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Milka, McDonald’s, Chanel, Walmart і знамениті кіно-автомобілі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  38
Усі новини ринку