Реклама тижня: касирка Люба в АТБ, кінь в Фокстрот, Укрбуд, Сталін і ONUKA
Серіал «Касирка Люба» від АТБ-маркет і Мамахохотала, кінь в Фокстрот, Сталін з Хрущовим і Брежнєвим у Укрбуд, а також ONUKA в новій рекламі SYOSS і примари в IKEA.
АТБ
Мережа дискаунтерів АТБ-маркет спільно зі студією Мамахохотала випустила інтернет-серіал «Касирка Люба». Головна героїня у виконанні Аліси Тункевич, чимось схожа на Шерлока – проаналізувавши покупки, вона здатна дізнатися про людину все. Навіть те, що вона сам про себе не знає. Серіал швидко став хітом – першу серію на Youtube подивилось 58 000 чоловік, а фраза “на місце поклади, злодюжка” має всі шанси стати крилатою. На даним момент в мережі вже можна знайти 5 серій.
Укрбуд
Схоже Укрбуд надихнувся фільмом “Смерть Сталіна” і зняв свій комедійний трилер про «сталінки», «хрущовки» і «брєжнівки». Молоді люди, намагаючись зняти нове житло, то і справа стикаються з вождями радянської епохи і проблемами будинків, побудованих ще в їх епоху, після чого вирішують все-таки зробити вибір на користь нового житла. Нехай минуле залишається в минулому, – заявляють в Укрбуд.
Фокстрот
Близько 40 року римський імператор Калігула ввів в сенат коня. Багато хто до сих пір пам’ятають, що коня звали Інцитатом, тому креативний прийом «дивіться, кінь в приміщенні» вирішили ще раз перевірити на ефективність. На цей раз в рекламі Фокстрот, знятій спільно з GRAPE Ukraine і 23/32 Films.
https://www.facebook.com/kirill.chistyakov/videos/10215189096897326/
SYOSS
Обличчям нової кампанії косметичного бренду SYOSS стала фронтвумен групи ONUKA Ната Жижченко. Протягом 30 секунд музикант змінює іміджі під свою ж композицію “Around me” і демонструє косметичні засоби бренду. Над сюжетом попрацювало українське рекламне агентство Tabasco.
IKEA
Виявляється, що навіть на вечірці привидів може бути нудно, якщо не привнести в неї яскравих фарб. У новій комунікації IKEA камерний фуршет привидів порушує група примар у різнобарвних накидках, які влаштували справжнє паті з брейк-дансом, твєрком і селфі. У компанії заявили, що хочуть, щоб люди висловлювали себе через декорування своїх будинків.
Дивіться також наш попередній огляд
Найкраща реклама тижня: Under Armour, Cartier, ENSO і роботи-зомбі в Києві