
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Як змінилося охоплення найбільш популярних в Україні сайтів і найбільших інтернет-торговців за березень 2018 року.
Святковий період змінив позиції гравців українського e-commerce, згідно з даними Kantar TNS CMeter. Свята не допомогли Rozetka збільшити охоплення, чим скористався Prom.ua. Добре себе почувають Aliexpress.com і Olx.ua.
Olx.ua збільшив охоплення на 2% і повернувся практично до січневого показника, залишаючись на четвертій позиції. Охоплення найбільшого інтернет-магазину країни Rozetka в лютому знизився до 42,2% з 44,2% і в березні продовжило падіння – ще на 2% – до 40,03. Це дозволило Prom.ua майже не нарощуючи показники, зайняти місце Rozetka в березневому рейтингу – тепер він з показником 41,74 знаходиться на 7-й позиції.
Міжнародний онлайн-рітейлер Aliexpress, який втратив в охопленні майже 3% в лютому, в березні ріс і перемістився з 17 позиції на 15 за рахунок збільшення охоплення на 2% до 22,25%.
Свята не поліпшили позиції Нова пошта – компанія опустилася з 21 на 22 місце.
Повний ТОП-25 березня виглядає наступним чином:
Головні новини логістики та e-commerce в березні: Нова пошта, Walmart, Amazon, Укрпошта та інші