Продажі магазинів Thrash! виросли на 34%, Fozzy продовжить масштабування мережі

Продажі магазинів Thrash! виросли на 34%, Fozzy продовжить масштабування мережі

01.12.2017 11:12
  2829
Виктор Нагорский

Комерційний директор мережі Thrash! розповів про те, як ростуть продажі і кількість відвідувачів в магазинах, а також про подальші плани розвитку мережі дискаунтерів в Україні.

Як пише delo.ua, одна з найбільших рітейл-компаній України Fozzy Group має намір продовжити розвиток мережі Thrash!, яка працює в форматі hard discount (жорсткий дискаунтер).

«Ми впевнені, що дискаунтери будуть набирати популярність і розвиватися. До весни 2018 року ми плануємо відкрити ще близько 10 магазинів в Київській, Одеській, Житомирській, Дніпропетровській, Хмельницькій та Харківській областях. Протягом всього року ми продовжимо експансію в великих і невеликих містах України. Швидше за все, динаміка буде аналогічна першому кварталу», – сказав комерційний директор Thrash! Михайло Притула.

Зараз мережа нараховує 37 магазинів в 14 областях України. Якщо на першому етапі магазини відкривалися на місці супермаркетів Сільпо, то тепер компанія змінює підхід і відкриває точки в нових локаціях.

«За рік розвитку проекту нам вдалося збільшити обсяг продажів на 34%, а кількість покупців в магазинах зросла на 10-11%. Ми оптимізували процеси, персонал, мінімізували витрати на рекламу і поміняли асортимент. У порівнянні з іншими нашими торговими мережами показник продажів з квадратного метра у Thrash! – найвищий», – уточнив комерційний директор Thrash!.

Він також нагадав, що в кінці листопада компанія відкрила перший магазин в новому форматі. «Ми оновили дизайн, поставили нове обладнання і сучасне освітлення. Тепер всі магазини будуть відкриватися на нових локаціях, а не замість Сільпо», – підкреслив Притула.

Довідка. Торгова мережа Thrаsh! – мережа магазинів формату hard discount (жорсткий дискаунтер), створена в 2016 році компанією Fozzy Group. Станом на початок листопада 2017 року мережа налічувала 37 магазинів в 14 областях України.

Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: преміальні супермаркети Le Silpo і Favore, супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo. Товарообіг торгових мереж Fozzy Group в 2016 році склав майже 55,2 млрд грн, що на 17% більше, ніж роком раніше.

За матеріалами: Delo.ua

Читайте також —

Продукти потім: як працює «менеджмент захвату» в Сільпо


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14