
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Один з найбільших операторів на ринку українського продуктового рітейлу Пакко Холдинг почав продаж франшизи “Вопак Експрес”. До кінця 2018 року компанія планує відкрити понад 10 магазинів нового формату.
У минулому році холдинг відкрив два власних магазина в Чернівцях і Коломиї, а в 2018-му – супермаркет нового формату в місті Вараш на Рівненщині. Також компанія здійснює стратегічне управління торговими мережами супермаркетів Вопак і оптових магазинів ПАККО в дев’яти областях Західної України. На початок 2018-го Пакко Холдинг передав франчайзинговий пакет для шести магазинів, які здійснюють свою торговельну діяльність під брендом Вопак.
За словами генерального директора компанії Сергія Дружука, розвиток франчайзингової мережі є одним із стратегічних векторів роботи Пакко Холдинг: «Ми працюємо на ринку продуктового рітейлу більше 22 років і маємо значний досвід франчайзера. Готові поділитися нашими успішними напрацюваннями з підприємцями, які хочуть розпочати власну справу та відкрити власні магазини «під ключ» під відомим брендом Вопак за розумні інвестиції», – зазначив Сергій Дружук.
Завдяки розвитку франчайзингу Пакко Холдинг планує масштабувати свою бізнес-модель на нових ринках і розширити присутність торгової мережі в нових регіонах країни. Зокрема, географія продажів франшизи “Вопак Експрес”, крім західних областей додатково охопить Вінницьку, Житомирську, Київську області та Київ.
Читайте також –
Сергій Дружук, ПАККО Холдинг: Криза зрівнює можливості – перемагає той, хто не здається