
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Скільки інтернет-користувачів в Україні здійснює онлайн-покупки, які категорії продуктів купляють в мережі, та якими способами оплати користуються українці.
Агентство Isobar Ukraine провело детальне дослідження медіатрендів України та світу 2018 року, пише портал MMR. Не залишили без уваги фахівці агентства і сферу e-commerce. Згідно зі звітом компанії, купують в інтернеті трохи більше третини міського населення країни. Що стосується онлайн-користувачів, то серед них частка інтернет-шопперів не дотягує і до половини – 47%. У той же час, за даними Isobar Ukraine, з кожним роком кількість інтернет-покупців в Україні неухильно зростає.
Зміни відбуваються і серед найбільш популярних в інтернеті категорій товарів. За інформацією Isobar Ukraine, категорія одягу вже витіснила електроніку і побутову техніку з першого місця в списку найбільш купованих речей в онлайні.
Що стосується використовуваних українцями способів оплати, то в цілому обсяг готівкових розрахунків продовжує скорочуватися, в той час як частка розрахунків банківськими картами збільшується – як в офлайні, так і в онлайні.
Ще один тренд, який виділяє агентство – зростаюча частка покупок, оформлених через смартфон. За даними Isobar Ukraine, зараз смартфон для придбання товару в інтернеті використовує близько 31% українців.
В контексті можливостей для просування товарів і послуг, слід звернути увагу і на той факт, що на відміну від традиційних медіа, популярність інтернету серед населення зростає. У 2018 році його охоплення зросло до 73% або 23 млн користувачів на місяць.
Найцікавішу для брендів аудиторію в діапазоні від 18 до 40 років набагато легше знайти в інтернеті, ніж охопити за допомогою ТВ. Ця аудиторія в середньому проводить в мережі в місяць на 16 годин більше, ніж за переглядом телевізора. І навіть під час перегляду телепрограм половина інтернет користувачів паралельно відволікається на свої гаджети. Що цікаво, за охопленням в онлайні істотно додають месенджери, які витісняють вже звичні нам соціальні мережі. Найбільш швидкозростаючим виявився telegram з ростом охоплення на 600% за рік.
За матеріалами: MMR
Читайте також –