![Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/obkladinka_maudau-400x210.jpg)
Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Перший в Україні Sportmaster Outlet, спортивний хаб в ТРЦ Dream Town, Decathlon Україна у ТРЦ Rive Gauche та інші новини спортивних рітейлерів під час карантину.
30 травня на третьому поверсі ТРЦ Dream Town відкрився магазин Sportmaster в дисконтному форматі. Площа нового об’єкта склала 1400 кв. м. В магазині представлені товари для занять різними видами спорту, одяг, взуття та аксесуари для чоловіків, жінок і дітей, тренажери та обладнання для фітнесу, туристичне спорядження та багато інших товарів брендів, дистриб’ютором яких виступає Sportmaster: Columbia, CAT, Merrell, Molten, O’neill, Protest, Roces, Speedo, UVEX, Volkl та інших. Середній розмір знижки в дисконтному магазині становить -50%.
Найближчим часом мережа також відкриє магазин в Черкасах в ТРЦ Plazma.
30 травня Decathlon відкрив у київському ТРЦ Rive Gauche пункт видачі інтернет-замовлень. Про це глава Decathlon Ukraine Флоран Гійє розповів під час онлайн рublic talk, організованого компаніями NAI Ukraine і Ceetrus Ukraine. Площа точки – всього 40 кв. м.
Також топ-менеджер відомого французького бренду спортивного одягу та спорядження додав, що в планах українського підрозділу корпорації – відкриття великоформатних магазинів у всіх містах-мільйонниках країни. Крім цього, Decathlon буде розвивати відділи в українських супермаркетах Ашан у форматі shop-in-shop, і відкривати невеликі торгові точки в ТРЦ. У той же час керівництво компанії розглядає можливість розвитку в Україні за франшизою, проте поки проект знаходиться на початковій стадії.
У другій черзі нового київського торговельно-розважального центра, відкритого наприкінці травня, буде представлений магазин бренду Intersport. Цей світовий лідер в спортивному рітейлі займатиме площу майже 1300 кв. м. Мережа спортивних магазинів пропонує більше 70-ти популярних світових брендів і 5 власних торгових марок, які відмінно зарекомендували себе серед прихильників різних спортивних стилів і активного способу життя: McKinkley, ProTouch, Firefly, Energetics, Technopro тощо.
У тому ж ТРЦ Retroville відкриються перші в Україні магазини нових брендів групи компаній Епіцентр: 4F і The Athlete’s Foot (TAF). 4F – провідна польська компанія-виробник якісної спортивного одягу й аксесуарів для тренувань і повсякденного життя. У Retroville оператор відкриває магазин форматом 206 кв. м.
The Athlete’s Foot – міжнародна роздрібна мережа магазинів спортивного взуття та одягу, заснована в 1971 році в Пенсільванії (США) і зараз представлена в 27-ми країнах світу. Магазин TAF займати 174 кв. м.
На початок першого кварталу 2020 року спад продажів компанії склав 1,3%, а загальна виручка від продажу продукції досягла 1,3 млрд євро. Пізніше ж, коли в Європі почався карантин, показники бізнесу полетіли в прірву. Як повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM, станом на кінець кварталу продажі становили лише половину від звичного обсягу. Чистий прибуток компанії впав на 61,6% і склав 36,2 млн євро.
Як зазначив генеральний директор компанії Бьорн Гюлден, з тих пір, як в кінці січня Covid-19 вразив Китай, компанія працює над тим, щоб мінімізувати збиток в короткостроковій перспективі. Проблема в тому, що різні ринки знаходяться на різних етапах карантину. За його словами, другий квартал буде значно гіршим за перший, оскільки протягом трьох місяців приблизно половина світу закрита для торгівлі спортивним одягом. Для подолання кризи Puma взяла кредит на суму в 900 млн євро. Також компанія звернулася до всіх своїх партнерів з проханням об’єднати зусилля, щоб не допустити виникнення нових фінансових проблем. Puma сподівається, що всі ринки відновляться до кінця року і повернуться до зростання в наступному році.
Німецький виробник спортивного одягу і товарів для спорту Adidas повідомив, що зростання продажів його продукції в Китаї почалося раніше, ніж прогнозувалося, – повідомляють ЗМІ з посиланням на рітейлера. За словами представників компанії, в Китаї зниження числа покупців в травні було компенсовано зростанням суми покупок і підйомом онлайн-торгівлі, так що продажі в цілому виросли. Конкретні дані продажів за травень Adidas не назвав. При цьому, експерти компанії відзначили, що продажі в Китаї ростуть швидше, ніж очікувалося, а ось американський і європейський ринок повертається до життя не такими вражаючими темпами.
Adidas прогнозує, що продажі компанії в Китаї в другому кварталі виявляться на рівні минулого року. У той же час вони підтвердили зроблений раніше прогноз, відповідно до якого продажі в другому кварталі в світі в цілому впадуть щонайменше на 40%, а операційний прибуток зменшиться більш ніж на €100 млн.
Читайте також
Огляд sport & outdoor: Nike, Adidas, Under Armour, Decathlon та інші