
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Шопінг в один клік в Live Video і розділ “Натхнення” у Facebook, голосові повідомлення і оновлений дизайн тільки для блогерів в Instagram, оновлення Telegram та інші цікаві зміни в соцмережах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».
Цей текст доступний також російською мовою
Марк Цукерберг очолив список мільярдерів-невдах в 2018 році, складений виданням Forbes. Причиною стала низка витоків даних і скандалів, пов’язаних з соцмережею. За рік Марк втратив $18,7 млрд, що по-своєму вплинуло на Facebook-спільноту. Тільки за 2018 рік був повністю змінений алгоритм формування постів, з’явилося безліч правил з забороною “натяків” при створенні контенту, а повідомленнями про зміни в “Політиці конфіденційності” Facebook не дістав хіба що тих, хто досі сидить Вконтакте (там-то про конфіденційність взагалі немає сенсу говорити). Втім було чимало і приємних нововведень: бурхливий розвиток Stories, можливість запуску реклами в Messenger, цілий ряд нововведень в Ads Manager і багато іншого. Але на цьому рік не закінчився. Розглянемо, чим же ще в останні два місяці 2018-го Facebook та інші соцмережі порадували адміністраторів соцмереж.
Facebook тестує можливість продавати товари в прямих трансляціях. Як повідомляє TechCrunch, продавець зможе демонструвати товар у прямому ефірі, в той час, як глядачеві досить буде в один клік зробити скріншот бажаного товару і той буде відправлений повідомленням продавцю. Другий адміністратор сторінки зможе прямо під час ефіру продати товар потенційному покупцеві.
Цікаво, що новинку тестують не в США, а в Таїланді. Саме там Facebook live активніше, ніж в інших країнах, використовується для продажу товарів.
Втомилися? Зажурилися? Креатив покинув вас? Facebook запустив розділ «Натхнення» для рекламодавців. В ньому можна знайти приклади кращої реклами місяця компаній в обраній галузі. Реклама визначається спеціальним алгоритмом, який враховує такі критерії, як залученість, окупність інвестицій та креатив. У ще одній вкладці можна знайти рекламу, обрану безпосередньо експертами Facebook Creative Shop.
Розділ вже русифікований (української мови поки немає) і містить безліч корисних рекомендацій і посилань на корисні сервіси від розробників Facebook. А найголовніше – швидкий і прямий шлях до техпідтримки. Для переходу в розділ досить клікнути тут.
Пошук у Facebook досі залишався одним з небагатьох місць у цій соцмережі, куди досі не дісталася реклама. Втім, це ненадовго, як заявила менеджер по продуктам Facebook Зоеб Гаджияні, зараз компанія проводить “невеликий тест”.
Примітно, що в первинному тестуванні оголошень в результатах пошуку беруть участь виключно автомобільні бренди і рітейлери. Що з цього вийде і чи можна буде свій тег пропонувати користувачам у результаті пошуку, стане відомо вже в 2019 році.
Про це повідомляє Info Center соцмережі. В профілі користувачів зміняться кнопки, значки і навігація між вкладками. Аватарка переміститься вправо, буде знятий акцент з числа підписників, дані про кількість постів в акаунті приберуть. Опис облікового запису і його ім’я буде винесено на перший план, з’являться кнопки Messege і Call. Кожну зміна планують протестувати поетапно, тому ті чи інші оновлення рандомно можна зустріти на своїй сторінці вже зараз. Рішення про запуск буде прийматися на підставі відгуків від користувачів, щось з цього можуть і не прийняти.
Також кілька оновлень для бізнесу в Instagram зробили доступними вже зараз, щоб фоловери напередодні свят змогли зручніше і швидше здійснювати покупки:
Тепер до старту продажів або закінчення акції в Instagram Srories можна прикріплювати інтерактивний стікер зі зворотним відліком. При першому використанні стікера створюється шаблон, який можна буде прикріплювати надалі постійно, достатньо додати дату або час закінчення і налаштувати колір перш ніж поділитися свій “історією”.
Якщо раптом хтось вирішив, що робота з лідерами думок сьогодні майже зжила себе, то абсолютно марно. Тема тільки набирає обертів – розвиваються не тільки самі інфлюенсери, а й соцмережі викочують нові “фічі” тільки для них. Як повідомляє Hollywood Reporter, Instagram тестує зараз новий тип акаунтів, призначений виключно для популярних блогерів. З вже відомого, лідери думок отримають більш детальну статистику своєї сторінки. Крім того, вони зможуть фільтрувати повідомлення від брендів, партнерів і друзів. Нові функції тестуються з невеликою бета-групою, перш ніж вони будуть поширені на більш широке співтовариство в наступному році.
В кінці листопада Telegram оновився до версії 5.0.0. З нового:
• Ще більше збільшена швидкість завантаження сторінок і файлів
• Оновлено дизайн програми в розділах Налаштування, Профіль, InstantView
* З’явилася можливість закріпити повідомлення в “обраному” і в звичайних групах
• Можливість прискорення аудіо та відеоповідомлень в два рази
• Оновлені іконки, emoji, розширені можливості налаштування профілю, відкориговані глюки та інше.
Після оновлення Telegram отримав також інструмент для створення анонімних опитувань. Їх можна закріплювати в бесіді або пересилати в інший чат для збільшення охоплення. Публічні опитування розробники обіцяють впровадити вже в найближчому майбутньому.
Нагадаємо, опитування працювали в Telegram і раніше, але їх функціонал розроблявся сторонніми розробниками. Найпопулярнішими ботами для створення опитувань були @PollBot і @QuanBot.
Як бонус – кладовище проектів Google. Тільки за 2018 рік були закриті поштовий сервіс Inbox, меседжери Allo і Hangouts, сервіс коротких посилань goo.gl, а також сумнозвісний Google+. Навіть дивно, як компанія намагається хапатися за різні напрямки і що в підсумку виходить. Втім у Google все добре – наприклад, в листопаді аудиторія Gmail досягла рекордної позначки 1,5 млрд користувачів.
Повну версію закритих проектів Google можна подивитися в наступній Інфографіці. Слідкуйте за оновленнями RAU і ви завжди будете в курсі всього самого головного.
Читайте також наш попередній огляд –
https://rau.ua/news/facebook-instagram-dlya-biznesa-2/