Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Share this news on social networks
Read also
У листопаді відкрилася нова Люксоптика у ТРЦ City Center в Одесі за адресою: просп. Небесної сотні, 2. Це вже другий магазин...
Чорна п’ятниця в ЕКО Маркет: рекордні продажі та ажіотаж навколо корму для котиків, цукерок та гелю для прання
Всеукраїнська мережа супермаркетів ЕКО Маркет підбила підсумки головного розпродажу року, який тривав з 27 по 30...
Київхліб став переможцем премії "Вибір року 2025" у категорії "Виробник року хлібобулочних виробів"
Бренд Київхліб здобув переконливу перемогу в номінації "Виробник хлібобулочних виробів року" національної...
