Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Share this news on social networks
Read also
Компанією представлені бренди CCC, HalfPrice, WorldBox.
ССС - це поєднання привабливих цін з останнім тенденціям у світі моди. Тут...
«Олейна»: смак як стратегія розвитку категорії
Український ринок соняшникової олії — один із найбільш зрілих у FMCG. Це базовий продукт масового споживання зі...
У Житомирі відкрився другий у місті ресторан McDonalds
21 грудня новий заклад McDonalds відкрив свої двері в Житомирі за адресою: вул. Покровська, 93 А. Це вже 120-й ресторан мережі, що...
