У Києві відкрито ще один McDonald’s в форматі “досвід майбутнього”
Це вже третій McDonald’s подібного формату в Україні: раніше почали роботу ресторани в Києві на Окружній і в Черкасах в ТРЦ Lubava.
Тепер в київському McDonald’s по проспекту Леся Курбаса, 19а, відвідувачі також можуть скористатися перевагами обслуговування відвідувачів за столиками. Перший заклад McDonald’s з “досвідом майбутнього” в Україні було відкрито в березні 2018 року в Києві. Всього до кінця 2018 року 12 закладів McDonald’s запропонують “досвід майбутнього”, з них чотири – нові ресторани, які відразу відкриються в інноваційному форматі. Решта вісім – закладу, які вже працюють і будуть переобладнані.
Заклад McDonald’s на просп. Курбаса в ТРЦ квітня було відкрито ще в 2014 році. У червні цього року в ресторані провели реконструкцію, необхідну для впровадження формату досвіду майбутнього.
Відмінності нового формату:
- Обслуговування за столиками – це революція в МакДональдз, оскільки МакДональдз завжди був закладом самообслуговування. У МакДональдз з досвідом майбутнього відвідувач замовляє страви на касі, а потім чекає на замовлення за столиком. Співробітник ідентифікує відвідувача за допомогою спеціального пристрою та приносить страви.
- Новий принцип роботи касової зони – більш зручний для відвідувачів. Прилавок розділений на дві частини – для замовлення та для отримання страв. Відтак, відвідувачі, які очікують на замовлення, та відвідувачі, які роблять замовлення, не заважають один одному.
- Експерт з гостинності – це нова позиція в ресторанах МакДональдз. Завдання Експерта з гостинності – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби та оперативно на них реагувати: допомогти розібратися з новими способами обслуговування в ресторані, допомогти родині у пошуку вільного столика, запропонувати меню шрифтом Брайля незрячому відвідувачу, допомогти іноземцю розібратися в меню, підказати клієнту, де можна підзарядити гаджет.
- Термінали самообслуговування є обов’язковим елементом ресторанів з досвідом майбутнього і дозволяють відвідувачам спокійно та без поспіху оглянути всі страви з меню у електронному форматі, зробити замовлення та оплатити його за допомогою картки чи готівкою на касі, а потім забрати страви у зоні видачі.
- В ресторанах з досвідом майбутнього оновлюється форма одягу співробітників та дизайн меню.
«У другій половині 2018 році буде запроваджено ще один елемент формату досвіду майбутнього – новий принцип роботи кухні «Приготовано для тебе». Це дозволить відвідувачу додати чи забрати інгредієнти в бургерах на свій смак – додати до улюбленого Дабл Чізбургеру ще один біфштекс чи замовити бургер Маестро з додатковими інгредієнтами», – повідомив генеральний директор компанії МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський.
Читайте також –
Новини ресторанів та кафе: McDonald’s, Євразія, WOG CAFE, Frank Wines та інші