Краща українська реклама-2018: Rozetka, Сільпо, Comfy, АТБ та інші

Краща українська реклама-2018: Rozetka, Сільпо, Comfy, АТБ та інші

30.12.2018 09:00
  7661
Микола Маранчак

Щотижня RAU збирає кращі креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цьому огляді ми зібрали найцікавіше, що представили в 2018 році українські компанії. 

Цей матеріал доступний також російською мовою

Coca-Cola

І почнемо зі свіжого і святково-актуального. Сама новорічна реклама року, як би це банально не було, за Coca-Cola. Бренд не тільки оживив свій безсмертний святковий хіт “Свято наближається” вустами Monatik, але і залучив в нетлінну класику покоління X, Y та інші букви латинського алфавіту.

Компанія не стала поспішати випускати повноформатний новорічний кліп з піснею, а пішла довгим шляхом коротких promo і lyrics відео. У кожному наступному міні-ролику Монатік закликає створювати собі святковий настрій – замінити аватарку на щось особливе, “дуркувать” у святковому стилі, “хайпануть”, “робити селфі на позитиві” і багато іншого. Подейкують, що головний кліп з фірмовим танцем Monatik ще попереду.

https://www.youtube.com/watch?v=aAtmNBpjUTQ

Сільпо

Важко вже собі уявити серпень без баржі з кавунами з Херсону, яку прославив голова українського уряду Володимир Гройсман. Один з провідних продуктових рітейлерів України Сільпо підготував рекламу в кращих традиціях ситуативного маркетингу в цьому році. Розбавили нове відео знайомими всім атрибутами трейлера цього блокбастера — напруженим саундтреком і героїчною операторською роботою з квадрокоптерів і якимись дивними супергероями. Втім, коли вони були не дивними? В цілому все в кращих традиціях кукурудзи від Сільпо, яка теж з’явилась цього року і про яку теж пропонуємо переглянути ще раз.

Comfy

Одним з головних музичних відкриттів року в Україні стала Alyona Alyona. В останньому відео співачка покинула рідну Баришівку, а переїзд до столиці українська реп-діва зобразила в кліпі на нову пісню”Залишаю свій дім”. Крім рідних “районів-кварталів”, батьків і переляканих сусідів, у відео можна побачити, як юне обдарування розгулює в леопардовій шубі по Comfy. В якості бонусу: Gucci, ТРЦ Gulliver і Баришівський “Торговельний Майданчик”. За три дні ролик зібрав відмінні 500 000 переглядів на Youtube. Навіть у дебютних “Рибки” всього-то мільйон поки. Непогано так Баришівка розгойдує всю країну, а заодно стала свіжим ходом у безкінечному “контрольованому божевіллі” Comfy. Ось його найбільше і хочеться відзначити у рітейлера у році, що минає.

Будинок Іграшок

Не будемо залишати цей огляд без абсолютно нового рекламного твісту. У минулому році Будинок Іграшок став тим дитячим магазином, який зміг зробити щось цікаве для самої юної аудиторії. Усе за законами жанру – добрий дідусь Мороз, подарунки і дітвора, яка зловила дідугана на гарячому. Щось в цьому є з 90-х, але без трешу як у тих же Comfy в останній рік. Святкову чарівну історію для Будинку Іграшок розробили Havas Ukraine.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=33&v=wjPu490RIxE

АТБ

Головний музичний рітейл-хіт року за АТБ. Всюдисущий пакет мережі дискаунтерів засвітився в жовтневому кліпі групи MOZGI. І чи то Потап вирішив затьмарити Енріке Іглесіаса, чи то АТБ думали-думали і надумали звернутися до product placemant, щоб далі просуватися в маси. Веселий мотивчик і кумедна рима “ти мене впізнаєш полюбе, я буду з пакетом АТБ”, якщо не перетворитися на народний усний мем, то хітом попсових дискотек точно стане. В Україні чомусь досі таке люблять. Ну, а рітейлеру більшого і не треба.

Rozetka

Найнесподіваніший хід в 2018 році зробила Rozetka. Вийшов практично анекдот року – Колобок Rozetka.ua позеленів. В оновленій айдентиці тепер виконано буквально все — від мобільного додатку до одягу, посилок, машин і навіть контейнерів, — найбільший маркетплейс України випустив відео-презентацію, в якому показав ось це все. Над оновленням стилю працювала компанія Fedoriv. Детальніше про зміни в стилі RAU написала тут.

Under Armour

Не можна так просто взяти і не згадати про світові спортивні бренди, особливо коли вони знімають рекламу в Україні з героями українського спорту. В наш час визнання спортивних досягнень — це не тільки пояси і перемоги, але й увага до персони спортсмена з боку престижних брендів. Ось і український чемпіон Василь Ломаченко став обличчям торгової марки, причому не якої-небудь, а американського бренду високотехнологічного спортивного одягу Under Armour. Сюжет рекламного ролику канонічний — чемпіон світу з боксу тренується, вимовляючи за кадром безглузді мотивуючі слова. Над роликом попрацювала креативна студія Lytvynenko Films за підтримки офіційного дистриб’ютора Under Armour в Україні компанії MD Fashion.

Алло

Головним борцем з технологічним невіглаством в 2018-му був Алло. Для багатьох запам’ятаються його ролики з безстрашною Лесею Нікітюк, яка раз за разом кидала виклик магії. В одному з відео відома телеведуча зі словами «Та ти шо!”протиставляє танцям з бубном переваги смарт-техніки за допомогою дистанційно керованих кави-машини і робо-пилососа. Двох танцюючих шаманів, які ймовірно символізують далеких від технологій колег, не рятує навіть магічне коло в кращих традиціях Гоголя. Над міні-серіалом, в якому чаклуни безрезультатно б’ються з майбутнім, попрацювало креативне агенство Tabasco.

Intuicia

У номінації “Оля Полякова року” за версією RAU перемагає реклама колгот Intuicia з нею самою в головних ролях. Схоже тепер не тільки вокальні дані Олі Полякової з її діапазоном голосу в три октави є її надбанням. Ноги української поп-діви стали в 2018-му амбасадором бренду жіночих колгот Intuicia. Ролик спочатку нагнітає полуночну самотність Полякової десь у застінках сцени, але потім швидко розряджає обстановку — виявилося співачці потрібно було лише назвати правильний пароль, щоб вийти з приміщення. Як не дивно, ні колготи бренду, ні ноги виконавиці, прикриті довгою спідницею, в сюжеті участі не брали.

Guinness

Пивні бренди знімають багато реклами і, як правило, абсолютно ідентичною. Типова реклама пива – це галаслива компанія друзів, що відпочиває на шашликах або в барі за переглядів футболу. В Carlsberg вирішили інакше. З їх точки зору пиво може виглядати, як мистецтво, перфоманс і приносити естетичне задоволення. Досить порівняти процес наливу міцного стауту в келих з танцем. Образ розливного Guinness втілили артисти балету під керівництвом хореографа Supple Nam. Креатив розробило агентство AMV BBDO в Лондоні, а команда Radioaktive Film зняла ролик в Києві. Від нас уявна нагорода за кращу пивну рекламу року.

Київстар

Київстар знімає багато відео і навіть набрав цілий оберемок героїв, нехай і таких, що важко запам’ятати. Виділити за рік хотілося б саме екстремального діда.

Хто вже тільки не використовував київський пішохідний міст над Дніпром у своїй рекламі (милий серцю всім, як не крути і камеру не став). І тільки Київстар з агенцією Serviceplan звернули увагу, що тут роуп-джампери розважають стрибками з мосту юних студенток, яким хочеться спробувати не вистачає гострих відчуттів. Саме сюди на літні пригоди з бабусею і дідусем відправився герой мобільного оператора Валєрчик. Але екстремальним суперменом дня йому так і не довелося стати. Нудьгуючих роззяв порадував дідусь Валєрчика з селфі-палицею і 4G-смартфоном, ну, як “справжній колишній авіатор”. Принаймні сказ цієї байки був такий.

ПриватБанк

Як Comfy не намагалися заглянути в 80-і в цьому році, найкраще це вийшло у Приватбанку. Найбільший банк України випустив весною вірусний ролик про пошук Javascript-розробника, виконаний в стилі офіційних звернень компаній 1980-90 років. Текст про вимоги до претендента зачитує українська актриса Ганна Левченко. Відео рекомендується дивитися тільки в якості 360р – так виходить ще атмосферніше. Нагорода за кращу ретро-рекламу.

Моршинська

А ось протистояння року цього разу за Моршинською. Бренд мінеральної води в 2018-му продовжував зміцнювати позиції на українському ринку в ролі головної марки H2O для спортсменів. Нове відео не містить традиційної для спортивної реклами мотивуючої музики і спортсменів-атлетів у процесі нових перемог, зате чудово заграє з глядачем парою креативних сюжетних твистів. Головну роль в ролику, розробленого командою Y&R, виконала багаторазова переможниця тенісних турнірів Еліна Світоліна. Центральною ідеєю виступила думка про те, що у кожного своя гра і своє поле гри, а залишатися у формі можна і через багато років.

Prostor

Згадавши про Полякову, не можна пройти і повз новий секс-символ України. Казковий принц і просто обаяшка — саме так ЗМІ позиціонують українського поп-виконавця Олега Винника. На хвилі загального хайпа тему підхопила мережа drogerie-магазинів Prostor, яка порівняла знижку на товар зі щастям опинитися поруч із зіркою. Позитивний ролик, розроблений спільно з агентством BART and FINK, — свіжий ковток креативу з нальотом самотролінгу в морі однотипної вітчизняної реклами з зірками. Однозначна перемога в номінації “Олег Винник року”.

GoodWine

Сама “тепла” різдвяна реклама в цьому році вийшла у GoodWine. Новий рік і Різдво – час, коли варто згадати про найважливіші речі. Саме про це розповідає різдвяна історія, створена спільно з Banda. У центрі сюжету типова святкова ситуація, поки мама працює, дитятко намагається з нею погратися. Несподівана випадковість призводить до чарівного і зворушливого фіналу. Відео зроблено в кращих традиціях світової різдвяної реклами. Навіть дивно, що щось подібне нарешті зняли в Україні.

Читайте також –

Краща українська реклама 2017: Samsung, Rozetka, Comfy, METRO, VOVK та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку