IKEA інвестує 3 млрд євро у створення в магазинах складів для виконання онлайн-замовлень

IKEA інвестує 3 млрд євро у створення в магазинах складів для виконання онлайн-замовлень

10.05.2022 02:05
  4000
Костянтин Симоненко

Значна частина цих витрат буде здійснена в Лондоні, який все частіше розглядають як тестовий стенд для IKEA.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це повідомляє Retail Gazette, відзначаючи, що IKEA планує інвестувати в створення міні-центрів дистрибуції у своїх великих заміських магазинах для виконання онлайн-замовлень. Гігант з торгівлі товарами для дому IKEA витратить 3 млрд євро (2,6 млрд фунтів стерлінгів) на свої магазини, причому велика частина інвестицій буде спрямована на перетворення частини закордонних магазинів у центри розповсюдження товарів електронної комерції.

Третина витрат призначається на Лондон, який дедалі більше стає тестовим майданчиком для нових форматів магазинів і логістичних операцій у всьому світі, сказав Reuters менеджер з роздрібної торгівлі Ingka Group Толга Онку.

IKEA пристосувалася до зростання частки онлайн-покупок за останні роки, розробляючи менші магазини, а також капітально оновивши свій веб-сайт і запровадивши послуги віртуального планування.

В компанії хочуть надолужити відставання у забезпеченні back-end, зрозумівши, що включення магазинів в ланцюжок доставки “останної милі” та фулфілменту – це технологія win-win.

IKEA також прагне скоротити витрати та час доставки, виконуючи онлайн-замовлення зі складських відділів магазинів поблизу великих міст, а не з центральних розподільних центрів. За словами Онку, значну частину інвестицій складе саме автоматизація нових складів у магазинах. Інвестиції також підуть на відкриття нових магазинів у таких країнах, як Румунія, Китай та Індія, а також студій IKEA в Канаді, Данії, Італії, Індії, США та інших країнах.

Читайте також –

Великий вихід: IKEA, H&M та ще 70 компаній пішли з ринку РФ, хто залишається


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293