 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 669
  669
			 
                 31.01.2018 09:00
 31.01.2018 09:00 4174
  4174
			        Шведський рітейлер H&M (Hennes&Mauritz) почав активний пошук топ-менджемента і персоналу для свого українського підрозділу.
Як писала RAU, 18 січня найбільший в Європі одежний рітейлер розмістив оголошення про дві вакансії – на посаду менеджера з PR та маркетингу, а також менеджера будівельних проектів у соціальній мережі LinkedIn. 29 січня на сайті rabota.ua з’явилося ще чотири відкриті позиції на посади менеджера магазину, менеджера відділу, менеджера по касовим операціям і візуального мерчендайзера. Про це на своїй сторінці в Facebook написало рекрутингове агенство PERSONNEL, яке представило ці вакантні посади для рітейлера.
В основних вимогах вакансій зазначено, що кандидати повинні мати досвід роботи на аналогічній позиції в роздрібній компанії, хороше знання англійської мови, природне прагнення до досягнення результатів, доведені лідерські якості, а також навички багатозадачності. Компанія пропонує складну роботу у багатонаціональному середовищі, професійний та кар’єрний розвиток, конкурентоспроможну заробітну плату і привабливий компенсаційний пакет.
Нагадаємо, в 2018 році на український ринок планує вийти цілий ряд брендів. Серед них трійка давно очікуваних компаній, яка працює у великому торговому форматі fashion-універмагів: шведський H&M (площа магазинів від 3000-4000 кв. м), а також турецькі DeFacto (від 1000 кв. м) і Koton (в середньому 1500 кв. м). Відповідні плани H&M містяться в піврічному звіті компанії. «Нові магазини H&M плануються в 2018 році в Уругваї та Україні», — сказано в документі.
Читайте також
Інфографіка: 25 нових брендів, які вийшли на український ринок в 2017 році
 
									 
  
			 669
  669
			 
									 
  
			 229
  229
			 
									 
  
			 259
  259