
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Stories в YouTube, галочка офіційного статусу в Instagram, власні гифки в GIF-стікерах в Instagram Stories, меню публікації вакансій і знижок в Facebook та інше нове й корисне в соцмережах.
Згідно зі спільним дослідженням Buffer і Buzzsumo, під час якого було проаналізовано 43 млн публікацій від 20 000 найбільших брендів світу, органічне охоплення в Facebook продовжує падати, а разом з ним залученість користувачів (більше, ніж на 50% за півтора року). Але це не означає, що пора видалятися з соцмереж. Нові інструменти комунікації з аудиторією з кожним днем відкривають більше інших можливостей для залучення споживачів.
Facebook додав шаблони для більш простого та швидкого створення відеороликів. Інструмент називається Video Creation Kit. Щоб ним скористатися, досить відкрити на бізнес-сторінці “Інструменти для публікацій”, знайти розділ “Галерея відео” і натиснути кнопку “Використовувати шаблони відео”. У колекції присутні як шаблони для постів, так і для stories.
На бізнес-сторінках в Facebook з’явилося два нових види постів – спеціальні меню дозволяють створити вакансію або спецпропозицію. У публікації про вакансії пропонується додати фото, посаду, місце роботи, рівень заробітної плати, тип вакансії і внести додаткову інформацію. Що стосується створення знижки, акції або пропозиції, то тут можна додати опис, термін пропозиції, фото, кнопку “в магазин”, а також промокод і додаткові умови акції.
Багато SMM в останні місяці зіткнулися з тим, що Buffer, SMM Planner, SocialKit та інші планувальники перестали коректно працювати. Про зміни правил соцмережа нарешті офіційно оголосила 1 серпня. Обіцяють все виправити, але потім. “Будемо працювати над тісною співпрацею з розробниками, щоб вони могли адаптувати свої програми до наших нових, більш жорстких правил, а також продовжувати пропонувати людям корисний соціальний досвід”, – йдеться в повідомленні.
Процедура верифікації офіційної сторінки в Instagram стане простіше і доступною для всіх громадських діячів, знаменитостей і, головне, брендів. Щоб отримати доступ до форми запиту на перевірку, потрібно перейти в “Налаштування” сторінки і вибрати “Запитати перевірку”. Для отримання значка досить надати повне ім’я користувача або назву бренду та фото документа, що підтверджує цю інформацію. Новий інструмент повинен стати доступним для всіх уже в вересні.
Мало хто знає, але у брендів є можливість додавати свої брендовані gif в Stories і вони будуть доступні всім.
1. Гіфки в Instagram Stories працюють на базі сервісу Giphy, так що для початку бренду потрібно завести в ньому акаунт.
2. Після того, як акаунт веріфікований, можна додавати гіфки. Щоб вони з’явилися в Instagram Stories, завантажувати їх потрібно як стікери на прозорому тлі (формат файлу GIF, 500-600 px, колірної режим RGB). Також потрібно додати теги опису, за якими ці гифки пользовали зможуть знаходити.
Приємний бонус – Giphy показує статистику.
У веб-версії Instagram з’явилася кнопка “поділитися постом”. При натисканні на неї з’являється меню, в якому можна вибрати куди розміщувати публікацію – пропонується Facebook, Facebook Messenger, Twitter, електронна пошта. Поділитися на своїй сторінці в Instagram не пропонується.
Минулого місяця RAU детально розповідала про офіційний сервіс Instagram, що дозволяє завантажувати в свою соціальну мережу ролики довжиною до однієї години. Без обмежень, звичайно, не обійшлося: відео має бути у вертикальному форматі 9:16 і лише підтверджені акаунти з великим числом учасників можуть завантажувати ролики тривалістю до 60 хвилин. Підтримуються файли MP4 розміром не більше 3.6 ГБ для довгих відео, до 650 МБ – для більш коротких (до 10 хвилин). Рекомендований розмір фото обкладинки 420 х 654 пікселів (формат 1:1,55). Після завантаження відео в IGTV ви можете подивитися статистику, в тому числі відмітки “Подобається”, коментарі, кількість переглядів, середній відсоток перегляду відео та графік утримання аудиторії.
YouTube почав тестувати формат «історії». Виглядають вони практично також, як в Instagram, тільки тут можна буде також «підписатися» на них. Щоб зробити “історію” на YouTube, досить натиснути на камеру у верхній частині сторінки і замість “Додати відео” або “Почати трансляцію” вибрати “Історія”.
У Viber з’явилося безліч дрібних, але цікавих деталей. Наприклад, покращилася швидкість повідомлень (так, різниця дійсно є). Також оновився дизайн діалогового вікна, з’явилися великі й яскраві баббл в чатах. Відображені зображення або відеозаписи стали більшими та чіткішими. Як завжди, оновлення поступово впроваджується для всіх.
Читайте також
Головні оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в червні-липні