Головні новації для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в серпні
Stories в YouTube, галочка офіційного статусу в Instagram, власні гифки в GIF-стікерах в Instagram Stories, меню публікації вакансій і знижок в Facebook та інше нове й корисне в соцмережах.
Згідно зі спільним дослідженням Buffer і Buzzsumo, під час якого було проаналізовано 43 млн публікацій від 20 000 найбільших брендів світу, органічне охоплення в Facebook продовжує падати, а разом з ним залученість користувачів (більше, ніж на 50% за півтора року). Але це не означає, що пора видалятися з соцмереж. Нові інструменти комунікації з аудиторією з кожним днем відкривають більше інших можливостей для залучення споживачів.
Шаблони для відео в Facebook
Facebook додав шаблони для більш простого та швидкого створення відеороликів. Інструмент називається Video Creation Kit. Щоб ним скористатися, досить відкрити на бізнес-сторінці “Інструменти для публікацій”, знайти розділ “Галерея відео” і натиснути кнопку “Використовувати шаблони відео”. У колекції присутні як шаблони для постів, так і для stories.
Меню публікації вакансій і знижок в Facebook
На бізнес-сторінках в Facebook з’явилося два нових види постів – спеціальні меню дозволяють створити вакансію або спецпропозицію. У публікації про вакансії пропонується додати фото, посаду, місце роботи, рівень заробітної плати, тип вакансії і внести додаткову інформацію. Що стосується створення знижки, акції або пропозиції, то тут можна додати опис, термін пропозиції, фото, кнопку “в магазин”, а також промокод і додаткові умови акції.
Facebook заборонив робити пости через сторонні сервіси
Багато SMM в останні місяці зіткнулися з тим, що Buffer, SMM Planner, SocialKit та інші планувальники перестали коректно працювати. Про зміни правил соцмережа нарешті офіційно оголосила 1 серпня. Обіцяють все виправити, але потім. “Будемо працювати над тісною співпрацею з розробниками, щоб вони могли адаптувати свої програми до наших нових, більш жорстких правил, а також продовжувати пропонувати людям корисний соціальний досвід”, – йдеться в повідомленні.
Галочка офіційного статусу в Instagram
Процедура верифікації офіційної сторінки в Instagram стане простіше і доступною для всіх громадських діячів, знаменитостей і, головне, брендів. Щоб отримати доступ до форми запиту на перевірку, потрібно перейти в “Налаштування” сторінки і вибрати “Запитати перевірку”. Для отримання значка досить надати повне ім’я користувача або назву бренду та фото документа, що підтверджує цю інформацію. Новий інструмент повинен стати доступним для всіх уже в вересні.
Власні гифки в GIF-стікерах в Instagram Stories
Мало хто знає, але у брендів є можливість додавати свої брендовані gif в Stories і вони будуть доступні всім.
1. Гіфки в Instagram Stories працюють на базі сервісу Giphy, так що для початку бренду потрібно завести в ньому акаунт.
2. Після того, як акаунт веріфікований, можна додавати гіфки. Щоб вони з’явилися в Instagram Stories, завантажувати їх потрібно як стікери на прозорому тлі (формат файлу GIF, 500-600 px, колірної режим RGB). Також потрібно додати теги опису, за якими ці гифки пользовали зможуть знаходити.
Приємний бонус – Giphy показує статистику.
“Поділитися постом” в веб-версії Instagram
У веб-версії Instagram з’явилася кнопка “поділитися постом”. При натисканні на неї з’являється меню, в якому можна вибрати куди розміщувати публікацію – пропонується Facebook, Facebook Messenger, Twitter, електронна пошта. Поділитися на своїй сторінці в Instagram не пропонується.
Сервіс IGTV з десктопа
Минулого місяця RAU детально розповідала про офіційний сервіс Instagram, що дозволяє завантажувати в свою соціальну мережу ролики довжиною до однієї години. Без обмежень, звичайно, не обійшлося: відео має бути у вертикальному форматі 9:16 і лише підтверджені акаунти з великим числом учасників можуть завантажувати ролики тривалістю до 60 хвилин. Підтримуються файли MP4 розміром не більше 3.6 ГБ для довгих відео, до 650 МБ – для більш коротких (до 10 хвилин). Рекомендований розмір фото обкладинки 420 х 654 пікселів (формат 1:1,55). Після завантаження відео в IGTV ви можете подивитися статистику, в тому числі відмітки “Подобається”, коментарі, кількість переглядів, середній відсоток перегляду відео та графік утримання аудиторії.
Stories в YouTube
YouTube почав тестувати формат «історії». Виглядають вони практично також, як в Instagram, тільки тут можна буде також «підписатися» на них. Щоб зробити “історію” на YouTube, досить натиснути на камеру у верхній частині сторінки і замість “Додати відео” або “Почати трансляцію” вибрати “Історія”.
Новий дизайн чартів Viber
У Viber з’явилося безліч дрібних, але цікавих деталей. Наприклад, покращилася швидкість повідомлень (так, різниця дійсно є). Також оновився дизайн діалогового вікна, з’явилися великі й яскраві баббл в чатах. Відображені зображення або відеозаписи стали більшими та чіткішими. Як завжди, оновлення поступово впроваджується для всіх.
І ще деякі оновлення одним реченням:
- Instagram офіційно представив стікери опитувань в Direct-повідомленнях
- Відео з IGTV почали пропонувати переглянути в Instagram в розділі рекомендованого
- При перегляді чужого профілю в Instagram свайп вправо почав відкривати активні Stories (функція на стадії тестування, може працювати поки не у всіх)
- Facebook заблокував понад 400 додатків, щоб захистити особисті дані користувачів
- Facebook видалив 5000 таргетинг в рамках боротьби з дискримінацією в рекламних оголошеннях
- Facebook придбав команду і технологію стартапу Vidpresso, яка займається впровадженням інтерактивних елементів в прямі трансляції і онлайн-відео
- Facebook оновив свій набір метрик для вимірювання ефективності відеореклами і розширив партнерство з вимірювальної платформою Moat
- Google почав показувати превью форумних публікацій з коментарями в результатах пошуку
- Skype запустив наскрізне шифрування чатів і дзвінків для всіх користувачів (щоб скористатися, досить натиснути «Почати приватну бесіду»)
- Pinterest повідомив, що широкоформатні відео стали доступні для всіх рекламодавців через інструмент Ads Manager
- Google оголосив про запуск товарних оголошень в Україні
- Facebook та Instagram представили нові інструменти, за допомогою яких користувачі зможуть відстежувати, скільки часу вони проводять в їх додатках
Читайте також
Головні оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах в червні-липні