Найважливіші оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах

Найважливіші оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах

13.03.2018 08:15
  999
Микола Маранчак

Що потрібно знати про зміни в соцмережах для тих, хто не стежить “що там у Цукерберга”.

Про відтік читачів із соцмереж можна розмірковувати нескінченно, однак, як показує щорічний фінансовий звіт Facebook, чистий прибуток компанії за 2017 рік склала $15,9 млрд, що на 56% більше, ніж в 2016-му. Значних успіхів домігся також засновник соцмережі Вконтакте і Telegram Павло Дуров, статок якого видання Forbes оцінило у лютому 2018 року в $1,7 млрд, а сам Telegram у більш, ніж $1 млрд.

В той же час розмови про проблеми всередині соцмереж також обґрунтовані. Експеримент Facebook з розділення новинної стрічки, запущений у жовтні 2017 року, викликав хвилю невдоволення серед користувачів і влетів Марку Цукербергу в $3 млрд збитків. У підсумку експеримент завершився нічим, а розділ під назвою Explore, куди були перенесені публікації офіційних сторінок, відключили. Правда при цьому змінені алгоритми стрічки новин, в якій присутні лише пости від друзів і реклама, залишилися такими ж. Не зменшується і кількість багів і хронічних проблем десктопної версією Facebook. За один тільки лютий ламалася функція планування, публікація зображень, а відображення фотографії “Наша команда” у новому розділі “Інформація про компанію” все ще не синхронізована між десктопною і мобільною версіями.

На фоні цього українська аудиторія Facebook в 2017 році зросла на 67% і досягла кількості 11 млн користувачів, що досі робить дітище Цукерберга найбільш перспективним для українських рітейлерів у плані взаємодії з аудиторією. Відповідно, RAU продовжує стежити за найбільш цікавими нововведеннями в цій та інших популярних соцмережах.

Опитування у Facebook

Вперше опція з’явилася ще в листопаді 2017 року, однак ставала доступною для всіх поступово. Сьогодні абсолютно всі бізнес-сторінки можуть створювати опитування, використовуючи фотографії і GIF-анімацію в якості варіантів відповідей. Для її використання досить вибрати в меню створення публікації “Опитування” і додати два можливих варіанти відповіді. Також автор може вказати дату завершення опитування і бачити відповіді кожного з тих, хто проголосував. Питання можуть містити текст будь-якої довжини, на відповіді виділено всього до 25 символів.

Функція Lists у Facebook

За допомогою “фічі” під назвою Lists (Списки) користувачі, а в подальшому і офіційні сторінки, зможуть створювати персоналізовані списки, які з’являться в меню поля для створення публікації. Особливого функціонального навантаження такі списки не несуть, але дозволять робити візуально контент сторінки більш різноманітним. Як це вигідно використовувати рітейлерам – вже завдання для онлайн-маркетологів. Нововведення вже стало доступно користувачам США та Австралії, на черзі інші країни.

Більше функцій для бізнесу в Facebook Messenger

З моменту запуску чат-ботів у Facebook їхня кількість на сьогодні досягла вже 100 000 одиниць, що мотивує розробників продовжувати рухатися в напрямку автоматизації. Так, за зиму у Facebook Messenger була додана кнопка швидкої відповіді, що дозволяє при запиті контактної інформації клієнта Messenger автоматично пропонувати користувачеві вислати адресу електронної пошти або номер телефону, прив’язані до аккаунту. Також був оновлений плагін Chat Customer, призначений для комунікації з клієнтами на сайтах: меню налаштувань спростили, поліпшили систему оповіщень (детальна інструкція по налаштуванню цього інструменту в кінці нашого огляду). Компанії тепер можуть бачити число чатів з клієнтами і змінювати їх колір.

Instagram дозволить переходи з фотографій в магазин бренду

У лютому Instagram почав експериментувати з новим рекламним форматом Collection, який повинен дозволити брендам створювати оголошення з фото або відео, при натисканні на нього користувачі будуть переадресовуватися в магазин для придбання товару. Новинка поки доступна обмеженій кількості брендів. Однак, за словами представника соцмережі, незабаром експеримент планують розширити.

Instagram тестує репости

Хотіли щоб користувачі могли робити ре-пост ваших Stories в Instagram – тримайте, розпишіться. Перед розміщенням зображення можна редагувати: додавати стікери і різні написи. У той же час всі бажаючі захистити свої “Історії” зможуть відключити цю опцію.

Таймер публікацій в Instagram

Навіть дивно, що цю функцію довелося чекати в Instagram аж до 2018 року. Тепер бізнес-профілі зможуть використовувати відкладений постинг. Він виявиться корисним для тих, хто досі не користується сторонніми планувальниками. Залишається лише дочекатися, щоб нова можливість стала доступна для всіх користувачів і пристроїв.

Новинна стрічка Telegram

Telegram почав тестувати новинну стрічку (feed), яка буде виконувати функцію агрегатора каналів, що відокремлює їх від основного списку контактів. Як показано на скріншоті, зробленому каналом «Телеграм-маркетинг», відкривається нова опція в два кліка, що може виявитися зручним для користувачів. І взагалі, Дуров, що там з інструментами для просування каналів?

Додаток WhatsApp Business

WhatsApp представив окремий додаток з функціоналом для бізнесу. Згідно інформації в Google Play, в WhatsApp Business можна створити профіль компанії з контактною інформацією, описом і веб-сайтом, а також прикріпити міський номер, на який клієнти зможуть писати. Новими функціями месенджера можна користуватися також за допомогою WhatsApp WEB.

Варто зазначити, що і ця програма не обходиться без помилок – якщо відновити історію повідомлень з WhatsApp Messenger у WhatsApp Business, то можливості відновити ці дані в WhatsApp Messenger більше не буде. Рекомендується створювати резервну копію свого телефону на комп’ютері, перш ніж почати використовувати WhatsApp Business.

Додаємо плагін Chat Customer (чат-месенджер Facebook) на сайт компанії

Для інтеграції плагіна, виконайте наступні кроки:

  1. Перейдіть в налаштування бізнес-сторінки, розділ “Платформа Messenger”:

2. Знайдіть “Chat Customer Plugin” і кнопку “Set Up”

3. Запуститься покроковий діалог налаштування плагіна, де ви можете вибрати мову інтерфейсу, повідомлення-привітання, колір кнопки.

4. На останньому кроці вам запропонують ввести адресу (URL) сайту, на якому ви хочете розмістити кнопку. Скопіюйте отриманий HTML-код і вставте в розділ <body> вашого сайту.

Ніяких сторонніх плагінів або додатків – тільки код Facebook!

Залишайтеся завжди на зв’язку зі своїми читачами і клієнтами.

Читайте також –

Топ-10 найбільш важливих змін в Facebook для рітейлерів у 2017 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку