Dragon Capital веде переговори про придбання ТРЦ Ocean Plaza – ЗМІ

Dragon Capital веде переговори про придбання ТРЦ Ocean Plaza – ЗМІ

04.06.2018 12:06

Російська компанія ТПС Недвижимость, підконтрольна Ігорю Ротенбергу, Олександру Пономаренко та Олександру Скоробогатько, веде переговори з українською Dragon Capital про продаж торгово-розважального центру Ocean Plaza в Києві.

Як пише портал Realist, про це повідомляє російський Коммерсант з посиланням на джерела, пов’язані з ринком комерційної нерухомості.

За їхніми даними, переговори тривають, однак угода поки не закрита. «Потенційний покупець шукає фінансування. Це вимагає часу, так як у місцевих банків є проблеми з ліквідністю», – сказало одне з джерел. У компанії Dragon Capital від коментарів відмовилися.

Dragon Capital заснована в 2000 році чехом Томашем Фіалою. Зараз в портфелі компанії – ТРЦ Victoria Gardens у Львові, логістичний комплекс класу А East Gate Logistic в Борисполі, складський комплекс в Бучі, торговий центр Піраміда, бізнес-центри Прайм і Євразія в Києві.

Про наміри компанії ТПС Недвижимость продати Ocean Plaza стало відомо в 2014 році, коли США і Євросоюз оголосили про санкції щодо Аркадія Ротенберга. Додатковим фактором було загострення відносин між Росією і Україною. У 2014 році ЗМІ повідомляли про пропозицію бізнесмена Ігоря Коломойського націоналізувати Ocean Plaza.

Ринкова вартість Ocean Plaza оцінюється в $270-315 млн. ТРЦ загальною площею 165 000 кв. м був відкритий в грудні 2012 року, інвестиції в об’єкт склали близько $300 млн.

Читайте також –

Закордон нам допоможе: Нацбанк доручить продаж ТРЦ Республіка «іноземцям»


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Глінтвейн у тюбику: Як молодий бренд зубної пасти Splash завойовує аудиторію за допомогою лімітованих продуктів з нестандартними смаками

Глінтвейн у тюбику: Як молодий бренд зубної пасти Splash завойовує аудиторію за допомогою лімітованих продуктів з нестандартними смаками

Український бренд Splash, що здобув впізнаваність після вірусної пасти зі смаком борщу, продовжує стратегію продуктового...
time icon