Запуск інтернет-магазину Decathlon.ua і розширення виробництва в Україні: топ-менеджмент бренду розповів про плани з розвитку

Запуск інтернет-магазину Decathlon.ua і розширення виробництва в Україні: топ-менеджмент бренду розповів про плани з розвитку

25.09.2018 01:09
  6379
Іван Зайцев

Що буде представлено в першому в Україні магазині французького бренду Decathlon, коли чекати наступні торгові точки рітейлера, чому компанія виходить на український ринок саме зараз та інші плани щодо розвитку в нашій країні.

Read in English

Генеральний директор українського підрозділу Decathlon Флоран Гійє, комерційний директор Розаріо Коццоліно та директор з виробництва в Україні Жером Біанки в ході першої зустрічі з українськими журналістами розповіли про формат першого магазину, асортимент і подальші плани з розвитку.

Найбільший в світі виробник спортивних товарів Decathlon Group відкриє свій перший в Україні магазин в Рітейл Парк Петрівка навесні 2019 року. Одночасно із запуском офлайновой торгової точки почне роботу й інтернет-магазин.

«Україна – дуже цікавий для нас ринок, оскільки це найбільша країна Європи. Крім того, природа вашої країни дозволяє займатися всіма видами спорту цілий рік: у вас є гори, море, річки та рівнини. Ми плануємо надати покупцям можливість купувати товари для всіх видів спорту і будь-якого рівня підготовки: від початківців спортсменів до професіоналів», – сказав генеральний директор Decathlon Україна Флоран Гійє.

У магазині площею 2500 кв. м, будуть представлені товари 26 власних брендів для 70 видів спорту. У торговій точці будуть обладнані шоу-руми та зони тестування товарів. Персонал першого Decathlon буде складатися з 50 осіб. Як уточнює Фабіан, компанія буде проводити різні акції та події для залучення покупців. Але не буде залучати селебріті або відомих спортсменів, оскільки філософія бренду: пропонувати споживачам товари за найнижчими цінами. «Якщо ми будемо займатися спонсорством, витрачати багато на маркетинг, то ціни виростуть», – додав топ-менеджер.

«Ми будемо продавати не стільки окремі речі, скільки весь комплект спорядження для конкретних видів спорту. Наприклад, якщо брати маунтінбайк, то у нас спортсмен зможе придбати все: від велосипеда та запчастин до рюкзака, захисту і рукавичок», – зазначив комерційний директор Decathlon Україна Розаріо Коццоліно.

Переважну більшість товарів рітейлер виробляє самостійно. Власне виробництво Decathlon в Україні існує з 2012 року: це взуття, рукавички, ключки для хокею, бігові лижі та багато іншого.

«Так що в Україні ми присутні вже більше п’яти років. Це наша стратегія: завжди контролювати процес виробництва та якість товарів», – підкреслив директор по виробництву Decathlon Україна Жером Біанки. За його словами, товари, вироблені в Україні, експортуються по всьому світу, де працюють магазини Decathlon.

«Україна дуже приваблива країна для нас з точки зору виробництва, – пояснив Жером. – Тут багато освічених і кваліфікованих співробітників, є розвинена промислова база, легко знайти партнерів для виробництва практично будь-яких товарів. Не варто забувати і про вдале географічне розташування: з України легко доставити товар в будь-яку точку Європи, в той час як доставка з Азії займе декілька тижнів».

За словами Флорана, компанія не мала ніяких проблем з виходом на український ринок. «Вихід саме зараз пов’язаний з коригуванням стратегії групи: ми вирішили активізувати розвиток і виходити на нові ринки. Буквально за два роки зросли з 20 до 46 країн», – розповів генеральний директор українського підрозділу Decathlon. Крім магазину в Україні, в найближчі 12 місяців роздрібні точки компанії з’являться також в Японії, Греції, Хорватії, Казахстані та деяких інших країнах.

Поки компанія не має наміру відкривати нові магазини в Україні. Рішення про подальший розвиток буде прийнято після вивчення результатів роботи першої точки. За словами топ-менеджерів, оптимальна площа для магазинів Decathlon становить 3000-4000 кв. м

Довідка. Decathlon Group – спортивний підрозділ французької компанії «Асоціація сім’ї Мюлье», куди входить також мультиформатна мережа продуктових магазинів Auchan, будівельних гіпермаркетів Leroy Merlin і будівельно-девелоперська компанія CEETRUS. На даний момент у бренда Decathlon 1420 магазинів в 46 країнах світу.

Читайте також –

Конкурент для Спортмастер: Auchan виводить в Україну мережу Decathlon


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  15