Без касирів і продавців: Ашан відкрив перший в Україні автономний магазин (+фото)

Без касирів і продавців: Ашан відкрив перший в Україні автономний магазин (+фото)

15.12.2021 03:12
  47953
Микола Маранчак

Для того, щоб потрапити до автономного магазину, потрібно мати додаток Ашан. На нього покупець отримує QR-код, який є ключем до магазину. Далі клієнт самостійно здійснює покупки і розплачується на касі самообслуговування.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі, перші покупці вже протестували систему. Магазин формату Pick up Point у новому концепті residence розташований на території житлового комплексу Комфорт Таун в Києві за адресою вул. Регенераторна,  4. Площа магазину складає 45 кв. м.

“Це вже друга торгова точка Ашану в цьому мікрорайоні. Перша показала себе дуже успішно, тож відкриття нового магазину тільки посилить позиції мережі в цьому мікрорайоні”, – розповіли представники рітейлера.

У компанії пояснили, що обрали саме цей житловий комплекс для пілоту ще й тому, що тут здебільшого живуть молоді люди, які працюють в сфері нових технологій. Для них важливо відчувати діджиталізацію в усіх сферах життя і Ашан дає своїм клієнтам таку можливість. В асортименті представлено більше 1000 товарів широкого вжитку. Магазин працюватиме 24/7.

Pick Up Point – це найменший формат мережі площею 50-100 кв. м та з асортиментом 600-2000 найменувань. Задача формату – залучення нових клієнтів, поширення та підвищення впізнаваності бренду Ашан – розповсюдження програми лояльності, інформування про послуги та переваги компанії.

Довідка. Ашан – міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році, а зараз мережа представлена у 9-ти містах та налічує понад 30 магазинів, в тому числі гіпермаркети, супермаркети, магазини біля дому і точки pick up point. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.

Читайте також –

Ігор Ковальов, Ашан Україна: Ми працюємо над новим коцептом – магазин майбутнього та маємо стратегію розвитку в Україні на найближчі роки

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  295