Коли складська логістика вирішує все
В епоху цифрового прогресу, активної діджіталізаціі, в умовах програм глобалізації сервісів, послуг, продажів і маркетингу, коли майже всі межі бізнесу вже стерті, всі канали для покупок і продажів відкриті та протестовані. Без чого ж не обійтися?
Цей матеріал також доступний російською мовою
Неможливо обійтися без складу, послуг складської логістики, а також відповідального зберігання. Компанії ринків FMCG, DIY, Electronics, Telecommunications, Pharma, Fashion, Automotive, Agro, Industrial тозо інших, виробники та дистриб’ютори активно використовують послуги складської логістики.
Відповідальне зберігання
Заощадити час і гроші, уникнути необхідності будувати й обслуговувати свій склад допомагає послуга відповідального зберігання. Вантажовласник може зберігати будь-який необхідний обсяг товарів на палетах або коробами, з урахуванням технічних, температурних та інших вимог. Сучасні технології стежать за термінами придатності товарів, знижують пересортицю, автоматизують управління товарним запасом. Кожна товарна одиниця розміщується в своїй комірці й обслуговується згідно з усіма вимогами власника вантажу.
Відповідальність за зберігання товарів на момент передачі вантажів переходить до компанії-зберігача вантажу. Для забезпечення зберігання товарів сучасний склад обладнаний постійним клімат-контролем з необхідною температурою та вологістю приміщення. Забезпечено цілодобове відеоспостереження. Дотримуються норми пожежної безпеки. Склад обслуговується професійними співробітниками та забезпечений сучасною вантажною технікою. При прийомі товарів для зберігання надаються необхідні матеріали: палети, скотч, короба, стрейч-плівка тощо. Відвантаження відправляються своєчасно й з найвищою точністю, що часто є головним чинником ефективної бізнес-моделі вантажовласника.
Системи активного управління складом
Виконання складських операцій проводиться за допомогою ТЗД (терміналу збору даних), що дозволяє оперативно проводити переоблік й порівнювати залишки товарів в базі даних з фактичним залишком. Це підвищує продуктивність співробітників і мінімізує кількість помилок, а також вирішує питання пересортиці. ТЗД використовуються як при прийомі товару, так і при відвантаженні. ТЗД скорочує час на прийом та обробку даних, перевіряє правильність кодів, ідентифікує товар, робить виписки товаророзподільчих документів.
Використання сучасних WMS і TMS систем дозволяє активно управляти складом, підвищує ефективність кожної ділянки чи виробничої зони. Використання цих систем збільшує швидкість набору товару й дозволяє ефективно управляти товаром з обмеженим терміном придатності.
Склад UVK пропонує своїм клієнтам також скористатися і послугою «Shared Stock», яка включає одночасну обробку вантажу і складське зберігання у Львові, Києві, Харкові, Одесі та Дніпропетровську.
Організація розподільчого центру на аутсорсингу
Ефективне рішення для оптимізації операційної діяльності роздрібної мережі – організація розподільчого центру на базі аутсорс-складу. В даному випадку власник вантажу передає відповідальність за зберігання, обслуговування, відвантаження та доставку товарів в точки роздрібного продажу логістичного підрядника. А сам в цей час може концентруватися на розвитку мережі, продажах і маркетингу.
Розподільчий центр на базі аутсорс-складу обслуговує штат складських працівників, сучасна вантажна техніка, весь оборот товару фіксується в програмах активного управління складом.
Через подані заявки та технічні вимоги товари приймаються на склад, розміщуються на зберігання, на вимогу передаються на відвантаження. При необхідності товари комплектуються, збираються, маркуються, передаються на відвантаження та доставляються у конкретний магазин мережі. При необхідності здійснюється також і повернення товару з магазину на склад. Звітність в реальному часі дозволяє власнику вантажу контролювати всі процеси, знижувати ризики в пікові періоди продажів, управляти товарообігом дистанційно.
Складські послуги для інтернет-магазинів
З ростом кількості компаній в сегменті е-commerce популярним стали й послуги фулфілменту. Для кожного інтернет-продавця конкурентною перевагою залишається швидкість, точність обробки замовлень і якість доставки товарів покупцеві.
Для успішних продавців з великою кількістю артикулів й активними продажами обов’язково актуальним стає питання складу: «Будувати свій склад, або брати в оренду?», «Обслуговувати замовлення самостійно або віддавати на аутсорс?», «Вибудовувати свої схеми управління товарним потоком, або спертися на досвід і вже налагоджені механізми? ».
Тут як раз і варто задуматися. Адже при передачі логістики професійному партнеру виходить значна економія часу та сил, з’являється можливість зробити упор на розвиток продажів і маркетинг. Немає необхідності в пошуку логістичних рішень і налагодженні всіх процесів.
Фулфілмент вже включає в себе інтеграцію з системами обліку та управління замовленнями інтернет-магазинів, прийом і обробку заявок на поставку товарів, зберігання товарів різних категорій з дотриманням технологічних вимог, прийом, упаковку, маркування, комплектація та відправку покупцеві, роботу з поверненнями товарів, документообіг і багато іншого.
До того ж комплексне обслуговування інтернет-магазинів на аутсорсингу допомагає скоротити витрати на логістику від 10 до 30% і навіть більше, тим самим даючи можливість збільшувати інвестиції в реальний розвиток бізнесу.
Часто затребувані додаткові послуги
Серед додаткових послуг часто затребувані: маркування, стикеровка, перепакування товарів і збір наборів. Для здійснення даних послуг на складі формується бригада, яка в ручному режимі з високою точністю виконує всі перераховані вище процеси.
При ввезенні товарів без стікерів і відповідного маркування українською мовою, стикеровка – обов’язковий етап перед подальшою реалізацією товарів. Узгодження тексту на стікерах і їх друк проводиться безпосередньо в зоні ко-пакінг, таким чином, період стікерування навіть дуже великих партій товару відбувається в найкоротші терміни.
Перепакування товарів за кількістю штук в коробці, або, наприклад, збір наборів, також проводиться на складі окремою бригадою операторів. Будь-який запит клієнта оперативно реалізується та вводиться в систему контролю для подальшого управління товарним запасом.
Як правильно обрати логістичного партнера та на що звернути увагу
При виборі партнера для аутсорсингу складської логістики важливо звернути увагу на його професіоналізм, досвід в даних послугах, ознайомитися з компаніями, які вже користуються послугами цього оператора.
Також важливо звернути увагу на територіальне розміщення складів, їх технічні характеристики, пропускну здатність, зручність під’їзду для вантажних машин, кількість рамп для вивантаження і навантаження товарів, технічну безпеку приміщення.
Крім того, пріоритетом у виборі повинен стати той логістичний оператор, який готовий запропонувати вже готові рішення. Таким чином, купуючи послугу, клієнт отримує комплекс «під ключ», заточений на ефективність схем зберігання та управління товарним запасом конкретної галузі.
До того ж, важливим фактором є і географічна представленість 3PL-оператора. Національне покриття, регіональні представництва по країні, можливість доставки товарів у будь-яку точку, навіть у віддалені регіони та населені пункти, дає можливість бізнесу працювати «без кордонів». Широка представленість має ряд переваг: зростання продажів по всій країні, невеликий час доставки, швидкі продажі та висока оборотність.
Наявність у оператора професійного міжнародного напрямку буде величезним плюсом. Будь-яка точка на карті світу значно розширює межі можливостей для клієнта. Митно-брокерський супровід, можливість зберігання товарів на складі по прибуттю партії вантажу та інше. Всі можливості для розвитку бізнесу в одному місці – ідеальне рішення при виборі логістичного партнера.
Ставка на професіоналізм
Попит на логістичні послуги стабільно високий, і ринок пропонує безліч варіантів логістичних рішень. Вибираючи свого партнера в логістиці, зважуйте всі «за» і «проти». Наприклад, компанія UVK більше 18-ти років надає професійні логістичні послуги, домоглася високого рівня експертизи якості, точності, швидкості і своєчасності. У списку клієнтів – великі національні та міжнародні компанії: виробники та дистриб’ютори, серед яких найбільші транснаціональні корпорації сегмента FMCG (і навіть бренд №1 у світі), провідні національні мережі супермаркетів (Varus, Novus, Сільпо), а також безліч виробників food & non-food.
UVK надає послуги складського аутсорсингу і компаніям виробничої сфери, наприклад, таким industrial-гігантам, як корпорація ABB. Безліч клієнтів працюють з компанією вже більше десяти років, адже знають на досвіді, що UVK – надійний партнер для 100% аутсорсингу логістики.
Максимальний вибір послуг, національне покриття, гнучкий ціновій підхід та інтегрована клієнтоорієнтованість дозволяє UVK, позиціонувати себе як логістичний супермаркет. Немає необхідності шукати ряд субпідрядників на той чи інший запит, всі можливі логістичні потреби як по Україні, так і в міжнародному напрямку, покриває комплекс послуг від UVK!
8 логістичних центрів класу «А» і «В», регіональні представництва по Україні, 27 крос-док терміналів, більше 50 000 кв. м складських приміщень, менеджерська підтримка 24/7! Детальна інформація про послуги та сервіси на сайті: uvk.ua!
Читайте також –
Упевненість або що є головним фактором у виборі 3PL-оператора