Упевненість або що є головним фактором у виборі 3PL-оператора

Упевненість або що є головним фактором у виборі 3PL-оператора

09.05.2020 08:05
  334
rau

Фахівці компанії UVK розповідають про те, на що потрібно звернути увагу при пошуку логістичного партнера, які чинники критично важливі для успішної співпраці та чому стабільність і репутація так само важливі, як вартість й асортимент пропонованих послуг.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Кожному з нас неодноразово доводилося в житті робити вибір. Ми обираємо щодня: чай або кава, бутерброд або яєчня, таксі або автобус, зустрітися з друзями або провести вечір вдома, синій піджак або стиль Casual, фільм або книжка. У роботі – так само: е-мейл або дзвінок, своя задача або делегування, продажі або консультація, цей підрядник або той, цей прайс або інший, цей кейс або проект глобальніший. Щодня, щогодини ми робимо свій вибір.

Що нами рухає? Сказати банально: ми аналізуємо, й, із запропонованого робимо вибір. Не зовсім так. Достатньо часто ми робимо вибір не на користь здоров’я, відпочинку, здорового глузду, ми часто довіряємося інтуїції, своєму досвіду, підключаємо інші фактори. Наприклад, клієнти компанії UVK зазначили, що при виборі логістичного партнера не завжди довіряли тільки імені, ціні й асортименту послуг. Частіше при виборі спрацьовували інші фактори: відчуття стабільності, підтверджена ефективність, репутаційна надійність, відповідальність менеджерів та їх швидкий зворотний зв’язок.

Ми об’єднали ці фактори простим та зрозумілим кожному словом – «УПЕВНЕНІСТЬ».

Упевненість у логістичному партнері виявилася фактором прийняття рішення більш сильним, ніж звичні нам, шаблонні: строки, ціни, асортимент. Відповідь на запитання про вибір логістичного партнера – ширша та глибша, торкає не поверхневі, а глибинні, смислові, емоційні пояснення прийнятому рішенню про співпрацю.

За тлумачним словником – упевненість – це відсутність сумнівів в успішності діяльності, переконаність у своїх силах, у силах інших, хто оточує та взаємодіє з тобою. І головна мета впевненості – досягнення «гармонії», а впевненості у партнері – досягнення «взаємовигоди».

За словами Оксани Петрейко, лідера з клієнтського сервісу UVK, клієнти, які співпрацюють з компанією понад 10 років, частіше за все відмічають, що важливим фактором довгої співпраці є стабільність компанії та її ефективність. Протягом довгих років вони довіряють свою складську логістику й регулярно користуються послугами доставки саме UVK. Вони впевнені у своєчасності, якості, швидкості, а також звикли до того, що менеджери завжди на зв’язку, готові якнайшвидше вирішити навіть глобальну проблему, яка виникла у клієнта. Жива розмова, швидка комунікація й оперативне закриття питань – особистий менеджер, як янгол-охоронець, завжди повинен, є і буде поруч!

А що з репутаційною надійністю? Ми звернулися за коментарем до директора зі стратегічного розвитку UVK Аліни Ганноцької. Аліна має колосальний досвід роботи в логістичних компаніях, понад 15 років активних продажів, сотні клієнтів й тисячі днів перемовин. На її думку, репутаційна надійність – це сукупність позитивного досвіду компанії на ринку. Доведена відкритість компанії для клієнтів. Класні кейси, якими можна ділитися із відчуттям гордості. Це присутність компанії в інформаційному просторі, можливість спілкуватися з компанією, залишити відгук, коментар, запит на співпрацю та швидко отримати зворотний зв’язок. Й, звичайно, репутаційна надійність – це чесність. Перед собою та партнерами. Визнання помилок, якщо такі траплялися, швидка реакція на зміни у ринку, гнучкість й орієнтування на потреби клієнтів. Реакція на соціальне оточення, всіляка допомога та підтримка, зацікавленість та готовність до будь-яких завдань.

А як можна, і чи взагалі можна охарактеризувати упевненість компанії у своїх клієнтах? Наскільки це важливо? Запитання було адресовано Луїзі Семенюті, директору департаменту регіональних продажів UVK. Луїза вже 13 років у компанії та пройшла всі періоди росту і розвитку професійного логістичного бізнесу, активно брала участь у стратегічних трансформаціях у кризові періоди 2008, 2014 років, завжди була на передовій із клієнтами, незалежно від подій навкруги. Провела в активній комунікації й динаміці не менше 3000 днів, тримала «руку на пульсі» й багато разів приймала важливі антикризові рішення.

Луїза вважає, що компанія безперечно, у свою чергу, може і повинна бути упевнена в своєму клієнтові. Із новими, на старті відносин, – це побудова взаєморозуміння, узгодження цілей та їхнє досягнення. З існуючими клієнтами, зокрема, нашими постійними та відданими партнерами – це упевненість та паритетність, стабільність та прозорість, можливість планувати на довгий період стратегії і тактики розвитку власного бізнесу з допомогою нашої компанії. Головний висновок – бачити задоволеність клієнтів, їхні позитивні емоції, готовність рекомендувати UVK, як надійного партнера.

Уже понад 18 років компанія UVK надає професійні логістичні послуги на всій території України, пропонує широкий асортимент складських послуг та сервісів, галузевих рішень, послуг із доставки та перевезення. Із величезним експертним досвідом приймає запити від клієнтів, індивідуально пропонує найкращі рішення, забезпечує надійний сервіс та цілодобову підтримку. Ми працюємо із бажанням бути максимально корисними партнерам й допомагати клієнтами розвивати бізнес, ростити продажі, будувати маркетинг у той час, поки логістику виконує UVK – партнер, в якому можна бути впевненим завжди!

Ви впевнені, це означає ви – довіряєте! Ми впевнені – ми робимо логістику круто!

UVK – надійний партнер для 100% аутсорсингу логістики!

Матеріал публікується на правах реклами

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку