Топ-5 секретів рітейлерів: як мережі мотивують покупців витрачати більше

Топ-5 секретів рітейлерів: як мережі мотивують покупців витрачати більше

17.10.2018 11:10
  4298

Приємна музика, запах свіжого хліба і правильна розстановка товару можуть збільшити продажі в рази, навіть якщо клієнт і не збирався здійснювати великих покупок.

LIGA.net пише, що справи у роздрібних мереж йдуть не дуже. “За дев’ять місяців продажі не виросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року”, – розповів LIGA.net співвласник мережі Таврія-В Борис Музальов. “Це з урахуванням продовольчої інфляції”, – відзначає він. У вересні 2018 року інфляція в Україні в порівнянні з аналогічним місяцем минулого року зросла на 8,9%, говориться в звіті Держстату.

Конкуренція також зростає. У першому півріччі в Україні відкрився 201 новий магазин, йдеться в дослідженні консалтингової компанії GT Partners Ukraine. “Конкуренція стає все жорсткішою, магазини відкриваються навпроти один одного”, – визнає співвласник мережі Фуршет Ігор Баленко.

Щоб збільшити продажі, оператори використовують різні маркетингові інструменти, які мотивують покупців не скупитися. Які хитрощі використовують рітейлери, щоб глибше залізти в кишеню споживача?

Два продукту поруч

Споживачам пропонують купити товари, які доповнюють один одного. Наприклад, поряд з пивом можуть перебувати горішки, з сиром – біле вино, а поруч з сирим м’ясом – спеції. Вологі серветки нерідко можна знайти по сусідству з памперсами.

Мотивують купити більше і стелажі, розташовані уздовж кас. Очікування дозволяє не тільки вивчити асортимент, але і купити товар, який сподобався. Солодощі для дітей часто кладуть невисоко, куди може дотягнутися сидить в машинці-візку дитина. У цьому випадку батьки опиняються перед вибором: купити солодощі або забрати їх і отримати скандал.

Правильна викладка товарів

Правильна розстановка товару дійсно дозволяє підвищити продажі, підтверджує Ігор Баленко. Як правило, при вході в магазин покупець стикається з сезонною продукцією (зошити і ручки – до 1 вересня, кульки, іграшки, хлопавки – до новорічних свят), розпродажами і непродовольчими групами товарів, на яких мережі заробляють найбільше.

Як правило, основні продукти – хліб, молоко, масло, які звичайно купує велика частина покупців, розташовані в іншому кінці магазину. Клієнтів змушують пройтися по магазину і подивитися іншу продукцію. З тієї ж причини посеред магазину встановлюють палети з продукцією – алкоголем, цукерками, соками, чаєм і іншим. Все це дозволяє підвищити продажі.

Акції та програми лояльності

Найефективніший спосіб підвищити продажі в Україні – надати споживачам знижки. Два товару за ціною одного, знижка на окремі товари в 40%, при покупці двох пляшок соняшникової олії – лопатка в подарунок. Все це прекрасно працює. Більшість українських супермаркетів проводять подібні розпродажі щотижня. Їх мета – привернути більше покупців, які крім акційної продукції куплять і інший товар за звичайною ціною.

На відміну від попередніх років споживачі добре орієнтуються в цінах. Популярні кілька років тому акції, коли ціну спочатку завищували, а потім робили знижку, вже не працюють.

Атмосфера свята

Рітейлери відзначають з покупцями всі святкові дати і готуються до свят заздалегідь. Наприклад, за тиждень до 8 березня в магазинах з’являється великий вибір наборів для дам і букетів квітів, а новорічні іграшки та ялинки починають продавати в середині листопада.

Розрахунок мереж простий: за півтора місяці до свята покупець кілька разів придбає іграшки на ялинку, мішуру і інші атрибути.

Комфортний магазин

Правильно підібране освітлення, некваплива і розслаблююча музика – хороші інструменти, які дозволяють покупцеві розслабитися і уважно оглянути весь товар. Нерідко в торгових залах пахне свіжим хлібом, піцою, що змушує споживачів відправитися до місць їх продажу. А разом з смачним багетом, наприклад, купити шматочок тортика, пиріжок і ще пару страв в кулінарії.

Читайте також –

Не обдуриш – не продаси: як виробники продуктів заробляють на довірі покупців


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14