Сільпо наливає: Як пройшов фестиваль Beer Master Day (репортаж+бліц-інтерв’ю)

Сільпо наливає: Як пройшов фестиваль Beer Master Day (репортаж+бліц-інтерв’ю)

05.06.2018 08:15
  999
Микола Маранчак

Понад 200 сортів пива з 10 країн світу, смажені реберця, устриці, конкурси, розіграші і Бетмен-пивоман.

У перший вікенд літа, 1 і 2 червня, команда власного імпорту Сільпо провела свій вже традиційний фестиваль пивної культури BeerMasterDay. Захід проходив на двох поверхах Галереї Д12 на вул. Десятинна, 12. За три роки захід пристойно масштабували. Якщо на першому фестивалі в 2016 році тут можна було знайти 100 сортів пива з 34-х пивоварень 7-ми країн світу, то третій рік проведення BeerMaster Day власний імпорт Сільпо зміг запропонувати вже понад 200 сортів пива від 35-ти пивоварень 10-ти країн світу. Як підтвердив RAU керівник департаменту власного імпорту Сільпо Семен Хомусько, понад 70 сортів на фестивалі і в Україні в цілому було представлено вперше.

– Починали фестиваль зі 100 сортів пива, сьогодні вже 200. Що далі?

– Неправда, що 200. Причому неправда в більшу сторону. В останній день перед початком фестивалю, коли ми всі перерахували, виявилося понад 250 сортів пива. Вирішили про це вже не заявляти, залишимо цифри на наступний рік.

– А їх може бути 300?

– Я поки не знаю, що буде через рік. Цей захід схожий на “Холодну війну” і гонку озброєнь. Крафтове пивоваріння і взагалі пивоваріння не стоять на місці. Пивовари експериментують і з кожним днем все більше нових цікавих речей з’являється. Саме їх нам хочеться показати нашим гостям. Не хочеться загадувати, але цей тренд точно подобається. Це одна з можливостей спробувати дати людям те пиво, якого немає навіть у нас в асортименті.

– Скільки взагалі з цих 250 сортів можна купити в Сільпо?

– Зараз на голосуванні стоїть 75 позицій на потрапляння в асортимент. Тобто 250 мінус 75 – усе інше ви можете купити.

– Це в будь-якому магазині Сільпо?

– Ми б хотіли продавати однаковий асортимент в Києві та регіонах, але чудово розуміємо, що купівельна спроможність різна. Тримаємо основний асортимент у всіх магазинах, а розширений можна знайти тільки в містах-мільйонниках в центральних магазинах.

– В цьому році представлено 10 країн. Збираєтеся залучати нових учасників, наприклад, Словаччину, Польщу, Угорщину?

– Нам дуже подобається, як розвивається крафтова революція в близькому зарубіжжі, але, якщо чесно, нам набагато приємніше допомагати розвивати українському крафту. Він нічим не поступаються польському, угорському та угорському крафту. А мені здається, у багатьох випадках навіть сильніший.

– Але у вас на фестивалі українських пивоварів представлені тільки Pravda і Varvar?

– Ми представляємо на нашому фестивалі тільки тих, кого можна купити у нас в магазині.

Взагалі пивна культура сягає своїм корінням у неоліт і відома вже в шумерську епоху Стародавньої Месопотамії. З тих пір практично кожна народність на Землі виготовляє пінний напій за власним оригінальним рецептом, даючи йому назву рідною мовою – beer, cerveza, birra, пиво. Таке розмаїття не могло не породити міжнародну культуру вживання і тому не дивно, що в Україні знайшовся рітейлер, який взяв на себе відповідальність знайомити вітчизняну аудиторію з пивної культурою різних країн. Благо власний імпорт Сільпо це дозволяє.

На вході на фестиваль при пред’явленні квитка або його купівлі, гість фестивалю отримував сім дегустаційних фішок і мініатюрний келих з сумочкою. Додаткові фішки можна було докупити в будь-який момент по 15 гривень за штуку.

Зі сходинок відвідувачам фестивалю відкривалася панорама одного з рівнів фестивалю, яких тут аж дві, включаючи літні майданчики. У центрі залу, прямо навпроти входу, розмістилися українські пивоварні – львівського Холдингу емоцій “!FEST” ПРАВDА і київського VARVAR brewer.

Кожен з них приготував до події щось своє особливе. Київська пивоварня VARVAR, наприклад, спеціально до третього пивного фестивалю BeerMasterDay випустила новий сорт – світле пшеничне пиво Fruit Wit (11%, алк. 4.8%) з додаванням концентрованого соку малини. Львів’яни виставили свої хіти – “Червоні Очі”, “Гребуча корова”, “Сніданок Чемпіона”, “Фестивальний експеримент” та інші.

Найширшим асортиментом на BeerMasterDay було представлено бельгійське пиво. В 2018 році на фестивалі вперше можна було зустріти бельгійську сімейну пивоварню Сornelissen, якою шість поколінь поспіль керує одна сім’я. За старою традицією, якій уже понад 150 років, пиво Сornelissen досі вариться в мідних ємностях. На фестивалі пивоварня представила сім сортів пива.

Але одними бельгійцями тут не обійшлося. На фестивалі можна було продегустувати американське бочкове, новинки від траппістів (зварене ченцями пиво), крафт з Ізраїлю, величезний вибір іспанського, італійського, французького пива. Причому багато хто з них, щоб вразити українську аудиторію, представляли оригінальні новинки. Наприклад, на BeerMasterDay 2018 можна було скуштувати пиво, витримана в бочках з-під портвейну, кальвадосу, віскі, бренді і навіть рому. А ще в цьому році на фестивалі вперше був представлений сидр, причому відразу від трьох виробники з Франції, Англії та Ірландії.

Частина гостей розмістилася на літніх майданчиках, на яких можна було знайти фуд-корт зі столиками і пуфиками.

Головними закусками тут були смажені на грилі свинячі реберця і устриці. Але цим асортимент не обмежився – всі охочі могли скуштувати м’ясний і рибний шашлик, хот-доги, бананові чіпси, смажену кукурудзу і багато іншого.

Якщо на момент відкриття фестивалю в 11:00 по залах бродили невеликі групки людей, що насолоджувались відсутністю стовпотворіння, то вже до 14:00 на фестивалі було не проштовхнутися, а на барних стійках і фуд-корті утворювалися черги, спраглих нових пивних вражень.

В тому числі місця далеко не всім вистачало і це, нагадаємо, при двох поверхах пивних розваг та двох літніх майданчиках.

Гостями заходу були не тільки жителі столиці та гості міста, але й представники своїх пивоварень з далекого зарубіжжя. Наприклад, Декстер Гаунтлетт (Dexter Gauntlett), голова американської пивоварні Saugattuk, який із задоволенням спілкувався з англомовними гостями фестивалю і навіть показував майстер-клас.

Не обійшлося і без пивних супергероїв. Ось так міг би виглядати Бетмен, будь він пивоманом.

Навколо снували журналісти і блогери, із захватом розповідаючи своїй аудиторії про свято любителів пива.

В окремій аудиторії проводилися майстер-класи та закриті дегустації за участю пивних фахівців.

Окремо також розмістили дитячу кімнату з аніматором, щоб батьки могли спокійно насолоджуватися процесом дегустації нових і кращих сортів пива, представлених пивоварнями. Фестиваль виглядав сімейним, так як вікових обмежень на його відвідування не було, і молоді батьки блукали прямо з дітворою у візках.

За доброю традицією, весь час заходу раз на 15-20 хвилин розігрували різні призи: футболки, кепки, чашки, подарункові келихи пива і багато іншого. Для отримання подарунка треба було правильно відповісти на один з нескладних питань або зробити фотографію келиха і розмістити його в соцмережах з хештегом #BeerMasterDay. Автори найкращих фото отримували подарунки від організаторів.

Якщо фестиваль продовжить рости і розвиватися в тому ж дусі, то вже в наступному році, можливо, доведеться задуматися про більш велику локацію. Але головний задум організаторів був реалізований – влаштувати яскраве свято для пивоманів та зробити рекламу торгових марок «власного імпорту Сільпо». Чудова літня погода і вдячна аудиторія оцінили подію.

Редакція дякує департаменту власного імпорту Сільпо за запрошення на захід і допомогу в підготовці матеріалу.

Читайте також

Пива і видовищ: як пройшов Сільпо BeerMasterDay – 2017 (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку