Встигнути за 22 хвилини: як працює сервіс доставки Loko від Сільпо і чи є в нього перспективи

Встигнути за 22 хвилини: як працює сервіс доставки Loko від Сільпо і чи є в нього перспективи

12.04.2023 08:30
  1505
rau

В яке наступне місто вийде власний сервіс доставки Сільпо, як розвивається Loko, який середній чек та що буде сервісом швидкої доставки далі.

Одна з найбільших продуктових мереж в Україні Сільпо, що входить до групи Fozzy Group, планувала запустити сервіс швидкої доставки Loko 28 лютого 2022-го. Повномасштабне вторгнення перенесло плани на чотири місяці – 13 червня сервіс запрацював у декількох районах столиці. З літа сервіс розширився на 70% жителів Києва. Сільпо вирішило зробити не просто ще одну доставку продуктів зі своїх магазинів, а підключити декілька сотень закладів-партнерів. Фішка сервісу – кур’єр привезе їх в одному замовленні. Як створювався сервіс та як змінився за майже рік свого існування, розбиралося видання Forbes. RAU пропонує ключове з матеріалу.

“Сервіс Loko розробив відділ електронної комерції Сільпо з 20 людей, яких переважно набирали з TemaBit, IT-компанії Fozzy Group”, – розповів керівник департаменту відділу електронної комерції Сільпо Дмитро Головчук. Суму інвестицій у Loko компанія не розкриває.

Асортимент Loko – 2500 позицій, готові страви із Сільпо і 250 ресторанів-партнерів, серед яких М’ясторія, Багато лосося, Бармен Диктату та інші. Близько 500 кур’єрів Loko комбінують в одній доставці замовлення і з супермаркету, і з ресторану. При цьому Loko вдається доставляти швидко – середній час становить 22 хвилини, – наводить дані прес-лужба. Вартість доставки – 49 грн, замовлення від 200 грн – безкоштовно.

Середній чек Loko – 450 грн. «Він виріс, але через інфляцію», – каже маркетолог відділу Марина Бриль.

Конкурентна перевага Loko – клієнтська база на 1,5 млн користувачів додатку Сільпо. Його завантажують, щоб користуватися бонусною картою, спецпропозиціями та акціями. Виграти додаткові бонуси можна, покрутивши «Колесо фортуни».

У сегменті доставки з ресторанів Loko буде непросто. Хоча ринок і відновився до 70–80%, за підрахунками керівника Bolt Food Івана Гринчука, все ж місця для новачків небагато. На початку 2022-го український Rocket збанкрутував, і ринок поділили між собою іспанський Glovo та естонський Bolt Food.

Лідером продажів у Loko є власна кулінарія Сільпо. Для ресторану-партнера М’ясторія продажі у додатку становлять лише 3–5% до інших агрегаторів. «Така низька цифра зумовлена малою картою покриття, але і в цьому вони розширюються», – каже співзасновник ресторану Андрій Усенко.

Наступний крок Loko – запуститися у Львові, оновити додаток Сільпо, додати новий функціонал. «Плани на 2023 рік обережні, але точно будемо рухатися далі», – каже Бриль.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку