Власник Київського картонно-паперового комбінату підтримує інноваційні розробки для паковання з гофротари
Відкриваємо нові горизонти в сфері онлайн-торгівлі: новітні формати гофропаковання від Київського КПК дозволяють у рази скоротити витрати робочого часу і матеріалів та збільшити рентабельність бізнесу. Така пропозиція вигідна не лише для масштабних маркетплейсів і логістичних компаній, а й для невеликих стартапів.
Світова картонно-паперова промисловість не стоїть на місці: як наголошує директор Pulp Mill Holding (австрійський власник ККПК) д-р Хайнц Ціннер (Dr. Heinz Zinner), в останні роки динамічно зростає сегмент пакувальної продукції для інтернет-відправлень.
Аби бути у тренді й не поступатись технологічно просунутим європейським та азійським конкурентам, підприємство активно впроваджує й удосконалює нові формати тари з картону власного виробництва.
Усе геніальне – просто: бокси від ККПК максимально зручні у використанні.
Обухівський завод першим в Україні розробив і випустив на ринок е-commerce і поштового сервісу унікальне рішення Easy box, а також його модифікації: Wine box для алконапоїв і скляних пляшок та Book-mailer box для книжок і друкованої продукції.
Це – так зване «швидке» паковання, в якому дно розкладається автоматично одним натисненням, після чого коробка закривається за допомогою застібки, змащеної клеєм постійної липкості. Для розкриття відправлення передбачена відривна стрічка. Міцна фіксація вкладення сприяє збереженню цілісності товарів під час транспортування, а неушкоджена смужка tear tape підтверджує, що вміст боксу залишився недоторканим. Крім того, є можливість додати до конструкції ще одну відривну стрічку – на випадок повернення замовлення відправнику.
Минулоріч, завдяки інвестиціям австрійського власника, на комбінаті завершили встановлення лінії фальцесклейки від польської компанії Versor Engineering, а також придбали машину для вклеювання відривної стрічки того ж бренду. Загальна сума вкладень сягнула майже мільйон євро, повідомив Хайнц Ціннер.
Таке смарт-паковання не лише забезпечує надійний захист товарів, а й заощаджує час та кошти клієнтів ККПК.
Завдяки зручній та безпечній будові, бокси від Київського картонно-паперового комбінату не потребують використання додаткових матеріалів, таких як скотч і плівка, що не лише робить їх більш екологічними та безпечними, а й суттєво знижує витрати на упаковку. Крім того, простота у використанні допомагає скоротити потребу в робочих руках, тим самим підвищуючи ефективність процесу пакування і загальну рентабельність бізнесу.
Подібна новація відповідає потребам і запитам не лише великих торгівельних мереж і поштових операторів, що працюють на засадах фулфілменту (таких як Maudau, Нова пошта, Meest Express, Епіцентр, Eva, Аврора тощо), а й менших продавців.
Для малого і середнього бізнесу питання економії – нагальне в умовах фінансової турбулентності, підкреслюють у Київському картонно-паперовому комбінаті.
Як зауваживХайнц Ціннер, попри складні часи, український ринок має суттєвий потенціал для розвитку з точки зору власника з Австрії. Так, після участі Київського картонно-паперового комбінату у KyivBookFest 2024, що відбувся в столиці 5-8 вересня, сформувався значний попит на гофропаковання з боку середніх і малих книговидавців і букшопів. Аби задовольнити цей «бум», ККПК запустив у виробництво дрібногуртові партії книжкових боксів.
До зимових свят і Нового року очікується й зростання кількості невеликих заявок на паковання для алкопрезентів. До речі, ознайомитись зі свіжими пропозиціями ККПК для цього сегменту ринку можна буде вже 29-31 жовтня на традиційній міжнародній виставці Wine&Spirits 2024 у Києві.