Чому людям і роботам краще працювати разом: кейси Walmart, H&M та Dragonfly Kitchen
Роботи-коти, дистанцій контроль за вантажівками та інші випадки, коли рітейлери ефективно поєднують роботу працівників і технологій.
Все більше роздрібних торговців використовують технології, щоб доповнити ними, а не замінити людей. Таку стратегію роботи професор Массачусетського технологічного інституту Ерік Бриньольфссон назвав «гонками з машиною». Цей термін з’явився після того, як команди з гри у шахи, в комбінації людина і комп’ютер, успішно перемогли як окремих людей – гросмейстерів, так і комп’ютерних супротивників. В колонці для CSA старший редактор відділу технологій порталу Ден Бертіоме розповів про те, яким чином рітейлери успішно поєднують роботу технології та людей. RAU публікує ключове з його розповіді.
Інтерактивний додаток для водіїв від Walmart
Walmart впровадив два технологічні інструменти, які покращують досвід роботи водіїв і забезпечюуть видимість автопарку, який складається з понад 12 000 вантажівок, у режимі реального часу. У співпраці з Platform Science дисконтний гігант оснастив кожне окреме авто інтерактивним планшетом, який повністю інтегрується з NTransit – власною програмою робочого процесу водія. Цей пристрій забезпечує показ того, де знаходиться водій, і який у нього товар у машині, що гарантує прибуття потрібних вантажів згідно з графіком.
Ще одна технологія Walmart допомагає водіям підтримувати кращий зв’язок з магазинами. Як тільки водій проходить визначену точку на карті, в магазин приходить push-повідомлення про це. Таким чином в магазині можуть планувати більш швидке розвантаження товару, а рітейлер – повернення вантажівки. Більше того, роздрібний продавець може використовувати захищені звукові повідомлення безпосередньо водіям, щоб гарантувати, що вони отримають важливу інформацію, поки знаходяться в дорозі.
Завдяки технології магазини можуть краще передбачати час прибуття вантажів і ефективніше планувати роботу, пов’язану з доставкою товарів. У результаті Walmart має намір покращити рівень запасів на полицях і надати клієнтам більш точний перелік продуктів, доступних для покупки в інтернет-магазині.
Виконання замовлення за допомогою роботів у H&M
Світовий гігант моди H&M підвищує ефективність виконання онлайн-замовлень завдяки впровадженню роботизованих технологій. Рітейлер використовує на своїх складах роботів GreyOrange, які виконують різноманітні завдання: керують багатоканальними процесами виконання замовлень, сортують товар за перевізниками та поштовими індексами. Також роботи виконують паралельне автономне комплектування, що дозволяє упаковувати кілька замовлень одночасно.
«Використання робототехніки на наших складах є одним із способів створити більш оптимізовані послуги та підвищити їх ефективність. У поєднанні з нашими кваліфікованими працівниками це дає змогу постійно перевершувати очікування наших клієнтів», – говорить голова відділу логістики в США H&M Паскаль Фесслер.
Коти-роботи Dragonfly Kitchen
В мережі ресторанів Dragonfly Kitchen долають зростання операційних витрат тим, що роботи допомагають подавати офіціантам. Для привертання уваги відвідувачів роботизованим машинам зробили анімовані морди котів від Pudutech. Роботи доставляють закуски та напої до столів, керуючись лазерами та ліхтарями з програмуванням уникнення об’єктів.
«Коти-роботи не замінюють персонал. Вони зменшують кількість разів, коли офіціант має підійти до столу. Тепер нам потрібно лише двоє співробітників, які працюють із закусками та напоями замість трьох. Для основних страв ми все ще використовуємо людину», – розповідає Чін Хо, генеральний директор Dragonfly Brands.
За словами Хо, коти-роботи забезпечують й інші переваги. Роботи видають звуки, як коти. Крім того, вони тактильні. Якщо потерти їм вуха, вони муркочуть. “Діти таке полюбляють”, – запевняє ресторатор.
Читайте також –