Як підняти продажі інтернет-магазину: досвід Kasta, Comfy, Цитрус та інших

Як підняти продажі інтернет-магазину: досвід Kasta, Comfy, Цитрус та інших

18.07.2018 02:15
  1041
rau

У колонці для MC Today експерт в сфері управління інтернет-маркетингом Міхрінісо Нігматулліна розповіла, як утримати увагу клієнтів онлайн-магазину і як зменшити кількість їх відмов.

У 2018 році онлайн-магазинами скористалися більше 2 млрд людей. Це 60% інтернет-аудиторії, тренд, який буде тільки зберігатися. Так вважає експерт в сфері управління інтернет-маркетингом Міхрінісо Нігматулліна.

При роботі з інтернет-магазинами я часто стикаюся з питаннями, як можна їх поліпшити. Як зробити їх для покупця більш привабливими, що принесе більше продажів, лояльність до бренду, збільшить трафік відвідування. Ось кілька перевірених способів, які варто взяти до уваги.

Заслужіть довіру

Далеко не всі, хто відвідує сайт, готові щось купити. Багато з них на сайті вперше і будуть вагатися при покупці. У цей момент важливо встановити контакт з потенційним покупцем, щоб перевести його від раннього етапу циклу покупки до фінального рішення.

Один з кращих способів зробити це – на самому початку попросити у відвідувачів сайту їх електронну адресу. Наприклад, як це робить інтернет-магазин українських брендів Всi. Свої.

Всi. Свої

Покупцеві можна пояснити, що пошта потрібна для того, щоб повідомляти про останні новинки і знижки. Завдяки такому простому кроці частота відвідування одного і того ж покупця виросте в півтора рази.

Створіть унікальну пропозицію

Не забувайте, пропозиція повинна бути найсмачнішою на ринку. Сьогодні це перше, на що користувач звертає увагу. Споживач завжди порівнює ціни і вибере найвигіднішу пропозицію. Гарантований успіх – запропонувати знижку покупцю, який прийшов вперше.

Відмінний приклад цього – інтернет-магазин одягу Kasta. При відвідуванні сайту спливає пропозиція про реєстрацію та знижку на першу покупку:

Kasta

Завдяки такому інструменту інтернет-компанії можуть зібрати більше 700 додаткових email-повідомлень на місяць. А 70 чоловік з тих, хто залишали свій e-mail – здійснювали замовлення (конверсія з листа в покупку становила 10,5%).

Використовуйте якісний контент

Здійснюючи покупки в інтернеті, люди покладаються на зображення продукту на сайті. Вони виразно хочуть розуміти, що гроші, які вони збираються витратити, того варті. Щоб вирішити цю проблему, інтернет-магазин електронних товарів Comfy готує детальну інформацію про товар: від опису матеріалу до детальної характеристики продукту.

Варто використовувати відеоконтент, це допоможе збільшити середній час перебування на сайті і переконати покупця, що та чи інша річ йому точно підійде.

Comfy

Ми з клієнтами провели експеримент, додавши до опису відеоконтент. Помітили, що після відеопрезентації продукту онлайн-продажі зросли на 44%. А 85% тих, хто проглянув відео залишаються на сайті на 2 хвилини довше.

Запобігайте ризикам

Ще одна поширена причина, по якій люди йдуть з сайту без покупки – це страх, що товар не підійде, розчарує або буде пошкоджений при пересиланні. Усуньте ці ризики. Наприклад, розкажіть про розміри моделі товару. Зробіть повернення легким і безкоштовним. Запропонуйте безкоштовну доставку і гарантію продукту. А також введіть гарячу лінію телефону для зв’язку покупця з магазином.

Один із прикладів – інтернет-магазин MUST HAVE.

Додайте соціальні докази

Перед тим, як зробити покупку, незалежно від ціни, покупець захоче дізнатися думку інших, хто вже придбав схожий продукт або послугу. Багато компаній використовують рекламу через блогерів. 84% людей довіряють онлайн-оглядам і рекомендаціям настільки, як ніби це їм порадив друг. Подібні соціальні докази можна додати в свій інтернет-магазин декількома способами:

  • Відгуки
  • Відгуки користувачів
  • схвалення знаменитостей
  • Рейтинг зірок
  • Офіційні штампи схвалення (сертифікати)

Хороший приклад – сайт компанії Avon, де можна побачити відгуки покупців, які вже придбали продукт.

Avon

Avon

Все, що потрібно зробити: знайти тип соціального доказу, до якого цільова аудиторія відноситься краще, і використовувати його в своїх інтересах для підвищення конверсій.

Я вважаю за краще співпрацювати зі знаменитими блогерами. Але тут важливо розуміти, що кількість передплатників – не гарантія ефективності реклами у блогера. Для початку проаналізуйте Engagement Rate (рівень залученості), тобто співвідношення лайків, коментарів і репоста до кількості передплатників або постів. Перевірте, чи багато в коментарях іноземних акаунтів: якщо так, то це накручений аккаунт.

Створіть легкий процес реєстрації

Найбільші гравці в e-commerce бізнесі намагаються спростити процес покупки. Наприклад, багато людей відмовляються від замовлення через такі речі, як несподівані витрати на доставку, втрата часу на створення облікового запису, проблеми безпеки та, що найважливіше, через складний процес оформлення замовлення.

Погляньте на те, як Цитрус пропонує процес здійснення покупки одним клацанням миші. Відвідувач вводить свої дані, і далі з ним зв’яжеться співробітник.

Цитрус

Читайте також –

Що купували українці в інтернет-магазинах у 2018 році (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку