Ірина Холод, Нова пошта: Тенденції онлайн-шопінгу в Україні

Ірина Холод, Нова пошта: Тенденції онлайн-шопінгу в Україні

04.12.2018 08:05
  1552
Микола Маранчак

Директор з маркетингу Нова пошта про особливості та переваги українського онлайн-покупця, тенденції в e-commerce і вплив компанії на розвиток інтернет-торгівлі в країні.

1 листопада директор з маркетингу Нова пошта Ірина Холод виступила в Києві на Третій конференції “Ринок іграшок в Україні. На крок попереду”, організованій українською Асоціації індустрії іграшок (УАІІ). RAU публікує найцікавіше з її виступу. 

Тенденції онлайн-шопінгу в Україні

Компанія Нова пошта працює практично на всіх логістичних потоках: від виробника до кінцевого споживача. Але ключовим сегментом ось вже 6-7 років залишається доставка товарів e-commerce покупцям. Зміцнює тенденцію те, що чимало офлайнових продавців активно освоюють онлайн-канали продажів.

Стабільне зростання шопінгу і e-commerce в цілому спостерігається по всьому світу. При цьому Україна вже третій рік поспіль визнається найбільш швидкозростаючим ринком електронної комерції в Європі. Згідно з дослідженням Ecommerce Foundation, що оцінює і порівнює європейські ринки, в Україні спостерігається зростання до 35%.

Разом зі зростанням активно змінюються в усьому світі і шопінг-звички. Ці ж зміни стосуються і України:

  • зростаючий тренд m-commerce
  • продажі через соцмережі
  • зростаючі вимоги покупців

За прогнозом на поточний рік, оборот e-commerce в Україні складе 65 млрд грн. У процентному співвідношенні вони повністю відповідають зростанню кількості доставок Нова пошта для e-соммегсе.

Особливості українського e-commerce

Згідно з квітневим дослідженням GfК, 61% українців старше 16 років користуються інтернетом. Більша половина з них, а саме 36%, що становить близько 7 млн осіб, здійснюють онлайн-покупки. 43,3% від загального числа онлайн-покупців України хоча б раз за рік купують в соцмережах. 40% від усіх інтернет-шоперів хоча б раз за останній рік купували в зарубіжних інтернет-магазинах.

Український покупець e-commerce відрізняється від стандартного світового споживача. У нього склалася своя особлива модель поведінки:

  • Сформована звичка уточнювати замовлення по телефону: яи підтверджено воно, чи є товар на складі і т. д. Це пов’язано не тільки з культурою онлайн-споживання, але і з великою кількістю недобросовісних торговців в інтернеті;
  • отримання товару у відділеннях переважає, хоча в інших країнах віддають перевагу кур’єрській доставці. При цьому 80-85% покупок оплачується при отриманні (післяплата). Пов’язано це з тим, що, купуючи в інтернеті, українці бажають спочатку подивитися на товар і перевірити його;
  • вимоги та очікування українських клієнтів вищі, ніж за кордоном.

Також відрізняється кон’юнктура e-commerce ринку в цілому:

  • на ринку велика кількість дрібних підприємців, яким найпростіше спробувати свої сили в інтернет-торгівлі, перш ніж розвиватися далі;
  • в Україні є лідер серед представників класичного онлайн-рітейлу – це Rozetka;
  • швидко розвиваються маркетплейси, перш за все у форматі “дошка оголошень”, причому у OLX – лідера свого сегмента – відвідуваність навіть вище, ніж у Rozetka.

Нова пошта за 10 місяців 2018 року відкрила 264 нових відділення. В цілому мережа включає в себе 2597 відділення. У минулому році компанія доставила понад 146 млн відправлень, в цьому-розраховує на 170 млн. допомагає справлятися з потоком новий великий об’єкт – Київський інноваційний термінал (КІТ).

На кожному етапі роботи з онлайн-магазинами Нова пошта пропонує до ланцюжку доставки товарів ряд додаткових послуг: автоматичне повернення, переадресування, контроль оплати, відправку по реєстру і багато іншого.

Читайте також – 

Поштова рапсодія: секрети роботи Київського інноваційного терміналу Нова пошта (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3213
Усі новини ринку