
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


Нову опцію Фокстрот реалізував для адресної доставки кур’єрською службою компанії.
Цей текст доступний також російською мовою
Один із найбільших рітейлерів електронної та побутової техніки України – мережа Фокстрот – запустив сервіс із відстеження замовлення в режимі реального часу в день доставки. Як повідомляє прес-служба компанії, ця опція активна у всіх містах присутності власної кур’єрської служби, що покриває понад 30 великих міст та їхні «супутники»: Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Харків, Черкаси, Суми, Полтава, Тернопіль, Житомир, Вінниця та інші.
«Пілот» провели в межах Києва у грудні, де за три тижні здійснили понад тисячу успішних доставок. Масштабування в інших містах стартувало напередодні нового року.
“Трекінг замовлень став невід’ємною складовою сучасного ритму життя, оскільки дозволяє клієнтам планувати свій день, а нам – бути більш гнучкими та мобільними. Особливо це актуально для тих покупців, хто обирає опцію з адресної доставки не у визначений проміжок часу, а протягом дня. Відповідно, сервіс трекінгу в службі доставки Фокстрот є ще однією конкурентною перевагою бренду та зручною опцією для клієнта”, – зазначив начальник управління ланцюга поставок компанії Вадим Осинський.
Кількість таких доставок уже перевищила дві тисячі з моменту запуску у всіх містах присутності власної логістики.
Як це працює:
Відзначимо, мережа Фокстрот системно працює над впровадженням нових послуг, що оптимізують бізнес-процеси і поліпшують клієнтський досвід, зокрема, і в напрямку логістики. У 2020 році компанія першою серед гравців ринку ПТіЕ запустила експрес-доставку товару за дві години, а в листопаді 2021 року – до звичних способів доставки підключені два нових: день-в-день і до обраного покупцем часу.
Читайте також
Рік оновлення: у Фокстрот оголосили результати модернізації мережі