EVA показала, як працює склад інтернет-магазину у Львові

EVA показала, як працює склад інтернет-магазину у Львові

Сьогодні
  257
Костянтин Симоненко

У 2024 році середньоденна кількість покупок на Eva.ua збільшилась з 10 000 -12 000 до близько 20 000 А у пікові моменти Чорної п’ятниці та передноворічного періоду інтернет-магазин за добу отримував до 55 000 замовлень. Як їх збирають, щоб доставити максимально швидко, показали на львівському складі інтернет-магазину.

Склад у Львові – один із трьох, які займаються обробкою онлайн-замовлень. Ще два розташовані у Броварах та Дніпрі. Всі знаходяться поруч із складами, що забезпечують товарами магазини мережі. Однак виконання інтернет-замовлень вимагає іншого підходу. Якщо для магазину мережі достатньо зібрати товар та скласти його на палету, то інтернет-магазин працює з кінцевими споживачами — кожне замовлення необхідно спакувати та відправити окремому клієнту. Тому з 2018 року для e-com у компанії — окремі склади.

Львівський склад був відкритий у 2021 році, підготовлений та запущений усього за 10 місяців. Це дуже допомогло в перший рік повномасштабного вторгнення, коли склад у Броварах не міг функціонувати повноцінно певний час. Зараз у Львові будують новий склад інтернет-магазину на 9000 кв. м поряд з існуючим. Адже компанія планує розвивати напрям електронної комерції. Зокрема, і за рахунок збільшення асортименту. Наразі він складає близько 140 000 SKU, але до кінця року може збільшитись до 180 000 SKU. Це не тільки шампуні, креми чи помади, але й, наприклад, дитячі іграшки чи б’юті-гаджети типу фену Dyson.

Інформацію про замовлення співробітники отримують на термінали збору даних і починають його збирати. Всі товари на складі розділені по категоріям, можуть зберігатись на різних рівнях. Зона відбору поділена на декілька частин, і кожен спеціаліст відповідає за свою. Потрібні товари збираються у ящики та відправляються в зону розкладки товарів по замовленнях. Вони надходять «хвилями», десь по 70 замовлень у хвилі.

З зони розкладки товарів добре видно майже всю територію складу. Наприклад, трирівневий конвеєр, по якому сформовані посилки спускаються у зону контролю (він може надавати пріоритет й ті замовлення, які треба обробити швидше, їдуть в першу чергу). Або робот, який групує замовлення і дозволяє збирати замовлення з декількох ящиків. Раніше цю роботу виконували по дві людини на кожній зміні.

В зоні контролю співробітники перевіряють замовлення та пакують його в коробки. Штрихкоди на коробки наносяться автоматично, після чого посилки сортуються на спеціальній лінії та формуються у палети за типами доставки.

Отримати замовлення можна в одній із точок видачі, розташованих в магазинах Eva, або у відділеннях Нова пошта чи Укрпошта. Також Eva має власну кур’єрську службу у Києві, Львові та Дніпрі. Проте точки видачі залишаються найпопулярнішим способом. Наразі їх 1098 у 339 містах.

Cередній час виконання інтернет-замовлення наразі складає близько 1,8 дня, та це не межа. В планах компанії – доставляти більшість посилок вже на наступний день, а в містах, де є склади – просто в день замовлення.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку