Як побудувати компанію на сімейних цінностях та повазі до віку. Досвід Eldorado

Як побудувати компанію на сімейних цінностях та повазі до віку. Досвід Eldorado

24.11.2021 08:15
  1416
Дарія Осіїк

Генеральний директор однієї з провідних українських мереж техніки та електроніки Eldorado Віра Вітінська про нову філосоцію компанії та зміни в корпоративній культурі.

Читати російською мовою

Генеральний директор Eldorado у своєму інтерв’ю порталу delo.ua розповіла про “сімейну” нішу компанії, боротьбу з ейджизмом та екологічні проекти. RAU публікує головні тези цього матеріалу.

Про бренд роботодавця

Ринок рітейлу живий і динамічний, його лідери близькі за технологічним рівнем і загальним рівнем розвитку. Тому вирішальну перевагу створює команда, а бренд роботодавця важливий для успіху бізнесу як ніколи. Визначальним чинником розвитку компанії стали інвестиції в людський капітал: потрібні люди, які вміють правильно піклуватися про клієнтів.

Тому для нас на перший план вийшли корпоративна культура і такі кадрові питання, як плинність персоналу, тривалість закриття вакансій, інформованість кандидатів про компанію. У 2022 році продовжимо роботу щодо підвищення ефективності бізнесу та HR-функції. Окрім того, протягом найближчих трьох років, відповідно до нашої нової філософії, завершимо додавання елементів ESG у корпоративну стратегію.

Про вплив нової філософії компанії на HR-бренд

Цього року Eldorado представила нову філософію та нову стратегію розвитку команди. Ми прийняли виклик перебудувати компанію, змінити процеси всередині, змінити корпоративну культуру. Безумовно, позиціонування Eldorado.ua “Заради сімей” — це не тільки зовнішнє уявлення (те, що бачать клієнти), а також його внутрішнє віддзеркалення нашими співробітниками. Уявлення, яке формується у співробітників компанії, безпосередньо впливає на зовнішнє сприйняття.

Якщо ми хочемо, щоб наші співробітники дбали про клієнтів, то повинні дбати про співробітників, змінити корпоративну культуру. Якщо ми хочемо, щоб клієнтам було з Eldorado легко і просто, то маємо розвивати довірчі відносини зі співробітниками, підтримувати їх залученість і розвиток, спростити внутрішні процедури.

Позиціонування Eldorado.ua “Заради сімей” означає, що бренд роботодавця — це і турбота про сім’ї співробітників, пріоритет сімейних цінностей у корпоративній культурі.

З іншого боку, спрощення процедур означає дедалі менше зайвих кроків і паперів не тільки для співробітників, але й для покупців. Потрібна зв’язка, єдині принципи та цінності. Це так званий степеневий закон, він стосується усіх роботодавців. І не випадково найпопулярніші бренди збирають вершки.

Про зміни у ставленні компанії до співробітників

Напевно, ми першими в українському рітейлі побутової техніки застосували Agile-підхід і ставимося до наших співробітників як до внутрішніх клієнтів. Eldorado прагне дати співробітникам не просто стабільний дохід і просування по службі. Ми будуємо відкриту та вільну робочу культуру з конкурентною зарплатою і турботою про благополуччя наших співробітників та їхні сім’ї. Намагаємося зробити всі процеси зрозумілими і зручними для кандидатів та новачків: від оголошення вакансій, проходження різних етапів підбору та адаптації до звільнення.

Також ми впроваджуємо політику нульової толерантності до ейджизму. Для нашого ринку це новаторський підхід. Наша нова філософія також говорить: “Ні ейджизму!” Ми запускаємо кілька проектів у цьому напрямі.

Робота продавця побутової техніки складна, потрібно знати технічні характеристики, багато нюансів. Людям у віці 55+ нелегко всю зміну вистояти на ногах. Але є робота без збитку для здоров’я, наприклад, у кол-центрі, і ми плануємо активно створювати для них нові можливості.

Про критерії, яким має відповідати ефективний співробітник

Загалом ми не ставимо вікових обмежень і хочемо створити комфортні умови роботи для всіх. Нам важливо залучати різних співробітників, не просто досвідчених, а й відкритих до сміливих ідей, здатних знаходити нешаблонні рішення.

Коли йдеться про сімейні цінності, то це насамперед підтримка, турбота і надійність. Адже сім’я складається не тільки з батьків і дітей – це й дідусі та бабусі, брати та сестри, всі рідні та близькі, хто піклується про нас, а ми про них. Як наші співробітники піклуються про те, щоб кожна сім’я отримала якісні покупки та сервіс, так і ми хочемо дбати про наших співробітників, щоб вони відчували впевненість.

Про соціальні проекти компанії

Наші співробітники та клієнти очікують від нас соціально відповідального ведення бізнесу, тому ми активно впроваджуємо підхід ESG. Нині розвиваємо “зелені” ініціативи, наприклад, проект правильної утилізації побутової техніки у Києві та передмістях, і плануємо його розширювати. Будемо приділяти більше уваги проектам підтримки сімей, розробляємо програму навчання навичкам цифровізації для покупців старшого покоління.

Читайте також – 

Місія здійсненна: як компанія АТБ-Маркет будує роботу з персоналом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку