Decathlon зсередини: компанія, де немає босів і ніхто не лається

Decathlon зсередини: компанія, де немає босів і ніхто не лається

20.04.2021 08:00
  2632
Дарія Осіїк

Як у торговій компанії, що працює в десятках країн, створюють мотивовану команду, яка працює на загальний результат і любить свою роботу.

Читати російською

Французька мережа Decathlon не так давно вийшла на український ринок (у 2019 році був відкритий перший магазин у Києві), але вже давно закріпила за собою позицію лідера спортивного рітейла у світі. Ця компанія намагається не втрачати свого єдиного спортивного та відкритого стилю в управлінні, незалежно від того, Індія це, Австралія, Швейцарія чи Україна.

Про те, як влаштована корпоративна культура Decathlon Ukraine, як в компанії пропри багатозадачність у співробітників залишаються палаючі очі і чому тут ніколи не буває нудно, в блозі на порталі MC.Today розповів Chief Digital Officer Decathlon Ukraine Дмитро Стрельчин.

No bullshit, no bosses

У компанії немає людей, які плетуть інтриги, грають в корпоративні ігри, діють в своїх особистих інтересах. Тут кожен незалежний, має свої завдання і свою зону відповідальності. З цього випливає відсутність чвар і конфліктів. Любителі подібних речей просто не проходять рекрутинг-фільтри і випробувальні терміни. No bullshit.

Немає босів і ієрархії. Компанія вважає, що це пережитки індустріального століття, які шкідливі і недоречні сьогодні. Є лідери, немає начальників.

Щастя співробітників

Відповідно до внутрішнього анонімного опитуванням компанії, 100% співробітників Decathlon в Україні раді приходити щодня на роботу (при цьому 86% щасливі, а інші 14% просто раді). Це опитування було обов’язковим для всіх співробітників Decathlon в усьому світі. Більш того, одним з чинників отримання премії country-лідером (CEO країни) є показник по опитуванню.

Турбота про співробітників проявляється в різних речах. Від медичної страховки для всіх і витрат на заняття спортом до високих стандартів безпеки. В основі принципу турботи про співробітників – просте бажання нормальних людей піклуватися один про одного. Але це виправдано і з точки зору бізнесу.

Низові ініціативи

За замовчуванням вважається, що будь-який співробітник компанії знає і виконує свою частину роботи добре. Вважається, що він досить професійний і відповідальний, щоб приймати рішення і діяти автономно. Саме завдяки цьому в компанії дуже легко і швидко можна рости і розвиватися. Більше 60% декатлонівців беруть на себе щорічно нові місії і рухаються вперед. Завдання кожного коуча (в компанії немає керівників, а лише наставники) – брати людей в команду сильніших за себе, а це складний виклик.

Startup mindset

У Decathlon можна і треба пробувати і помилятися. Бути гнучким, придумувати, експериментувати, змінюватися і адаптуватися. У компанії з’явилося чимало креативного контенту, нових партнерів, нестандартних рішень, тому що члени команди не бояться брати на себе нову відповідальність.

Наприклад, співробітник, що прийшов розвивати один з напрямків спорту, завдяки своїй ініціативності став лідером нового міста (на перше півріччя 2021 року заплановано відкрити два спортивних гіпермаркета: на лівому березі Києва і в Одесі). А співробітник, який два роки тому прийшов працювати з клієнтами в залі, став директором магазину.

Sport

В команді 100% людей займається спортом. Від любителів до чемпіонів України і призерів міжнародних змагань.

Спорт – це один з обов’язкових критеріїв відбору співробітників. Для цього є прості причини: спортсмени краще розбираються в спортивних товарах і можуть на одній мові говорити зі споживачем; люди займаються улюбленою справою, більш щасливі.

В команді є призери Київської велосотки, міжнародних змагань з кроссфіту, фрісбі, призер чемпіонату Європи серед молоді з легкої атлетики. Це все допомагає команді бути на хвилі спорту.

Навчання і залучення

Абсолютно всі залучені в процес розвитку Decathlon, при цьому не забуваючи і про свій власний професійний та особистий розвиток. У компанії проводять як тренінги по особистісним якостям, так і серйозні воркшопи з поточними завданнями і глобальної візії компанії. Також одне з важливих завдань для коучів – контроль балансу життя і роботи членів своєї команди на щомісячних зустрічах.

Еко

В Україні, як і в усьому світі, Decathlon піклується про навколишнє середовище. Компанія переробляє відходи, знижує рівень забруднення на своїх виробничих потужностях і так далі. Відходи в магазинах сортуються, щорічно прибирається сміття на спортивних локаціях в рамках World Clean Up Day.

Глобальна мета до 2026 року – виготовляти 100% асортименту із застосуванням екологічного підходу і знизити кількість викидів вуглецю на 40% в порівнянні з 2016-м.

Міждународна команда

У Decathlon працює 100 000 чоловік в 57-ми країнах. Досвід взаємодії з людьми різних країн і культур – дуже цікавий.

Більш того, українська команда має цікаві історії на рівні країни. Один з директорів магазинів Decathlon іммігрував з України в Іспанію в 18 років, де навчався, а потім працював у Decathlon, і ось зараз повернувся на батьківщину. Одна з фінансових лідерів – етнічна українка, жила в Бельгії, працювала в різних Decathlon по світу, а зараз знову в Україні.

Люди

Last but not least – люди. Професійні, відповідальні, проактивні, розумні, культурні. Люди, з якими комфортно займатися своєю справою. Люди, які є частиною великого проекту – зробити спорт доступним для багатьох!

Читайте також –

Тенденції епохи пандемії, які залишаться надовго


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку