Call-центр під обстрілами: як війна змінила роботу служби підтримки клієнтів мережі Фокстрот
Коли і яким чином вдалося поновити роботу call-центру, зупинену 24 лютого, на що зараз спрямовані зусилля підрозділу компанії та як війна вплинула на відносини з покупцями розповідає Дмитро Хамчуков, керівник контакт-центру мережі Фокстрот. 24 лютого, в день масштабного збройного вторгнення росії в Україну, компанія в екстреному порядку повідомила про тимчасову зупинку роботи не лише роздрібних … Читати далі Call-центр під обстрілами: як війна змінила роботу служби підтримки клієнтів мережі Фокстрот
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити