
Український e-commerce: як змінилася поведінка покупців у 2024 році


Директор мережі магазинів Brocard Людмила Севрюк про підсумки роботи за 20 років, планах на майбутнє і перспективи впровадження омніканальності.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про плани розвитку мережі Brocard на найближчі роки розповіла в інтерв’ю виданню Деловая столица директор мережі Людмила Севрюк. За її словами, зараз у компанії найбільше портфоліо в люксовому сегменті косметики і парфумерії: понад 350 брендів, в тому числі 70 нішевих. Крім мережі Brocard, компанія розвиває бренди M.A.C. і Kiehl’s.
За два десятиліття в Україні компанія стала лідером парфюмерно-косметичного ринку України в преміальному сегменті: магазини мережі працюють в кожному великому і середньому місті України, в кожному обласному центрі. “У найближчі півтора-два роки плануємо відкрити ще 10-12 магазинів”, – повідомила директор компанії.
Як пояснює Людмила, зростання числа магазинів безпосередньо пов’язане з ростом комерційної нерухомості в Україні, тому що мережа відкриває магазини в усіх топових торгових центрах. З огляду на те, що потенціал для такого зростання обмежений, компанія робить акцент на посилення частки онлайн-продажів і впровадження омніканальності.
“Товар можна замовити онлайн, а забрати його в будь-якому магазині або спробувати продукт в магазині, а доставку замовити кур’єром. Впровадження цієї моделі – на даний момент наш пріоритет”, – говорить Людмила Севрюк.
Крім того, компанія розвиває преміальний сегмент – концепцію бутиків авторських ароматів BROCARD Niche Bar. Зараз їх три – в Києві, Одесі та Львові, до кінця року буде відкрито в Харкові. Розглядається можливість відкриття в Дніпрі.
Джерело Деловая столица
Читайте також –
Кращі HR-практики в рітейлі: мережа магазинів парфумерії Brocard