В Одесі відкриється друга черга ТРЦ Остров з магазинами Сільпо, LC Waikiki та Sportmaster

В Одесі відкриється друга черга ТРЦ Остров з магазинами Сільпо, LC Waikiki та Sportmaster

15.12.2020 04:00
  2962
Виктор Нагорский

Відкриття другої черги торгово-розважального центру Остров в Одесі заплановано на кінець літа 2021 року. Її якорями стануть супермаркет Сільпо, турецький fashion-рітейлер LC Waikiki, магазин Sportmaster і дитячий розважальний центр.

Read in English

Про це RAU повідомила прес-служба консалтингової компанії Cushman & Wakefield, яка виступає брокером ТРЦ Остров. За інформацією компанії, загальна площа другої черги об’єкту складе 30 700 кв. м, орендна – більше 15 700 кв. м. Таким чином загальна площа обох фаз проекту зросте до більш ніж 70 000 кв. м, тоді як орендна складатиме 37 800 кв. м.

В Cushman & Wakefield також відзначають, що компанія вже підписала попередні договори оренди з продуктовим супермаркетом Сільпо на площу 2463 кв. м, турецьким рітейлером одягу, взуття та товарів для дому LC Waikiki (1611 кв. м), дитячим розважальним центром (6500 кв. м), супермаркетом товарів для спорту, туризму і активного відпочинку Sportmaster (1477 кв. м). Також у об’єкті запрацюють магазин товарів для навчання й творчості Librarium (623 кв. м), ювелірна крамниця Золотий Вік (87 кв. м), точка мережі Аптека Гаєвського (77,4 кв. м), а на першому поверсі торговельно-розважального центру розмістяться магазини нижньої білизни італійських брендів Intimissimi та Calzedonia (68 кв. м і 64 кв. м відповідно).

У діючій частині ТРЦ також знаходяться супермаркети техніки й електроніки Фокстрот площею 1819 кв. м і Eldorado площею 1094 кв. м, які продовжать роботу після відкриття нової черги.

В Cushman & Wakefield нагадують, що ТРЦ Остров знаходиться в історичній частині Одеси. У безпосередній близькості розташовані залізничний вокзал, автовокзал, ринок Привоз, Старосінна площа та зоопарк. Структура об’єкта включає в себе діючий підземний перехід, який виходить прямо в торгову галерею, підземний паркінг на 300 машиномісць і муніципальні паркувальні місця навколо будівлі.

Як відзначає старший агент департаменту агентських і консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості компанії Cushman & Wakefield в Україні Дмитро Дудар, переваги локації у вигляді насичених пішохідних і транспортних потоків по фасаду будівлі дозволили зосередитися на ефективному розташуванні орендарів всередині проекту. З цією метою кожен поверх відведений під певну товарну категорію.

«На першому поверсі будуть розташовані оператори імпульсної групи товарів: косметика, парфумерія, ювелірна, білизняна та панчішно-шкарпеткова групи, а також подарунки й аксесуари. На другому поверсі будуть представлені магазини одягу, на третьому – магазини товарів для спорту й активного відпочинку. Дитяча група товарів і магазини для творчості будуть розміщені на четвертому поверсі, там само буде вхід у дитячий розважальний центр, який займе весь п’ятий поверх другої фази ТРЦ. Така стратегія заповнення позитивно позначиться на відвідуваності кожного поверху, оскільки будуть досягнуті критична глибина та різноманітність асортименту», – впевнений Дмитро Дудар.

В свою чергу директор ТРЦ Остров Оксана Крашунська повідомила, що будівельні роботи на об’єкті йдуть відповідно до узгодженого раніше графіку і вже проводяться внутрішні роботи. «Ми не зупиняли будівництво ні на день. Хочу висловити подяку нашим орендарям, з якими ми сьогодні вже підписали попередні договори або ж знаходимося на етапі узгодження контрактів. Дуже приємно, що незважаючи на непростий час, компанії продовжують розвиватися й готові посилювати наш об’єкт своїми брендами. Зі свого боку, ми прагнемо створити всі технічні можливості для реалізації кращих концепцій магазинів наших партнерів», – прокоментувала Крашунська.

Довідка. ТРЦ Острів розпочав роботу в 1998 році в Одесі на вулиці Новощіпний ряд, 2. Після відкриття другої фази проекту загальна площа ТРЦ складе 70 100 кв. м, орендна – 37 800 кв. м. Відкриття другої фази заплановано на серпень-вересень 2021 року.

Cushman & Wakefield – міжнародна компанія, що надає консалтингові та агентські послуги в сфері комерційної нерухомості. Представлена більш ніж в 70 країнах та входить до числа найбільших консалтингових компаній у сфері комерційної нерухомості в світі з доходом $8,2 млрд.

Читайте також –

Глава Concorde Capital купив торгові центри Амстор за 456 млн грн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку