Відчайдушна дев’ятка: які бренди вийшли на український ринок у 2020 році

Відчайдушна дев’ятка: які бренди вийшли на український ринок у 2020 році

31.12.2020 09:00
  1590
Дарія Осіїк

Які нові міжнародні гравці з’явилися в Україні в минулому році, в яких ТРЦ було найбільше відкриттів магазинів нових торгових марок і які бренди можуть з’явитися в Україні в 2021-му.

Читати російською

Минулий рік став справжнім випробуванням для рітейлерів у всьому світі. Багатьом брендам довелося в екстреному порядку переглядати свою стратегію і скасовувати плани з розширення і виходу на нові закордонні ринки. Тож не дивно, що 2020 рік посів перше місце в антирейтингу за кількістю нових торгових марок, які з’явилися в Україні. Для порівняння: в 2020 році в Україні з’явилося всього 9 нових брендів, в 2019-му їх було 11, а в 2018-м – 25.

Міжнародні бренди, які прийшли в Україну в 2020 році

Цього року в Україні відкрилося одразу три нових спортивних монобрендових магазини – американські бренди одягу та взуття Vans і The Athlete’s Foot (TAF), а також польський бренд спортивного спорядження 4F.

У сегменті одягу новачками стали данський бренд Fransa & b.young, італійські торгові марки Intimissimi Uomo і Miss Sixty, і польський бренд Ochnik, який відкрив свій перший магазин у Львові.

У Львові також стартував і турецька виробник взуття FLO, який в 2020-му встиг відкрити ще два магазини у Києві – в ТРЦ Ocean Plaza і в ТРК Проспект. В цілому цей бренд має дуже амбітні плани по відкриттю ще 27-ми нових торгових точок в Україні.

Новим косметичним брендом для України став британський The Body shop, який облаштувався в ТРЦ Lavina Mall.

Більшість дебютантів почали освоєння українського ринку в популярних київських торгових центрах. Але, при цьому, лідером за кількістю нових торгових марок став львівський ТРЦ Forum Lviv. ТРЦ River Mall, Blockbuster Mall і Ocean Plaza представили по два нові бренди, і по одній новій ТМ відкрилося в ТРК Проспект, ТРЦ Retroville і ТРЦ Lavina Mall.

Які бренди очікувати і чи будуть взагалі нові відкриття?

Найочікуванішим відкриттям 2021-го року, безумовно, буде запуск офлайн-магазину шведського меблевого гіганта IKEA в ТРЦ Blockbuster Mall. Нагадаємо, що спочатку меблевий рітейлер планував відкрити свій перший магазин в Україні в київському ТРЦ Ocean Mall. Але через низку переносів здачі торгового об’єкту, компанія почала експансію українського ринку з запуску інтернет-магазину. Зараз у Києві працює вже три пункти видачі онлайн-замовлень IKEA – в ТРЦ Lavina Mall, ТЦ Auchan Rive Gauche і ТЦ Metro Cash & Carry.

У компанії UTG відзначають, що прихід IKEA є маркером для європейських операторів, що на цьому ринку можна працювати. Тому, цілком можливо, що цього року в Україні свої торгові точки відкриють такі світові бренди як Burger King та Starbucks.

Консультанти ринку торгової нерухомості говорять, що в 2021-22 роках на український ринок можуть зайти близько 15-ти нових міжнародних брендів. Однак багато хто може переглянути свої плани через економічну та епідеміологічну ситуацію в країні.

У компанії Colliers відзначили, що багато міжнародних операторів, які ведуть з ними переговори, для виходу на український ринок розглядають відразу 2022 рік, як більш безпечний період для запуску нових локацій.

Загалом усі відкриття у 2020-му і в поточному році – результат ще “докарантинних” домовленостей. Глобальний ринок торгової нерухомості продовжує лихоманити, тому для більшості брендів головні плани на 2021 рік – скорегувати витрати і зберегти свої бізнеси.

Читайте також –

Топ-20 сторінок українських ТРЦ у Facebook та Instagram


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку