П’ять років успіху: як змінюється та розвивається львівський ТЦ Роксолана (+фото)

П’ять років успіху: як змінюється та розвивається львівський ТЦ Роксолана (+фото)

24.12.2019 04:00
  407
Іван Зайцев

Роксолана Пиртко, керуючий менеджер ТЦ Роксолана про те, як торгівельний центр відсвяткував своє п’ятиріччя, які нові концепти та проекти чекають на львів’ян, особливості роботи торговельного центру в самому центрі міста та вплив європейських тенденцій на рітейл і девелопмент Західної України.

Цей матеріал також доступний рсоійською мовою

У жовтні цього року торговельно-офісний центр Роксолана, який розташований у самому серці міста Лева – на площі Соборній, 14, – відсвяткував п’яту річницю свого відкриття. Так склалося, що початок роботи ТЦ збігся у часі з чи не найскладнішими часами в історії України, і це, безумовно, відбилося на роботі ТЦ Роксолана. Але попри всі складнощі, керуюча команда змогла досягти успіху: центр щоденно відвідують тисячі львів’ян та гостей міста, підбір орендарів здатен забезпечити якісний шопінг на будь-який смак і гаманець, а також запропонувати принципово новий споживчий досвід.

На п’ятий рік роботи ТЦ Роксолана чекали значні зміни: було впроваджено новий концепт, залучено нових якірних орендарів, значно допрацьовано та оновлено розважальну зону, зменшено вакантність та підвищено ефективність роботи центру. Про те, як компанія відсвяткувала п’ятиріччя відкриття, про нові концепти, ідеї, результати та плани на майбутнє RAU розповіла Роксолана Пиртко, керуючий менеджер ТЦ Роксолана.

– ТЦ Роксолана виповнилося п’ять років. Як відсвяткували?

– На свято організували вечірку закритого формату для VIP-персон, що є постійними клієнтами ТЦ, яких зібралось понад 100 в ресторані на терасі ТЦ.

До речі, ця тераса є найбільшим і найвищим оглядовим майданчиком в центральній частині міста. Чудово провели час, поспілкувалися, послухали лекцію про стиль від гості вечора стилістки Маргарити Мурадової. Згадали, яким був ТЦ п’ять років тому, а також обговорили плани на майбутнє.

– Ви впровадили новий концепт «Cosmic winter». В чому він полягає? Які цілі плануєте реалізувати через нього?

– Для людства космос – це символ непізнаного, нового та шокуючого. Він постійно манить, викликає неабиякий інтерес, стимулює постійно розвиватися та вдосконалюватися, шукати нове, відкривати таємниці.

Зважаючи на зміни, що відбулись в ТЦ у 2019-му вважаємо, що саме «космічним» ми зробили ТЦ Роксолана у цьому році.

– Яких результатів вдалося досягти?

– Перш за все – покращили tenant-mix торговельного центру. Залучили двох якірних орендарів – супермаркет дитячих товарів Антошка та продуктовий супермаркет Сільпо, що дозволить запропонувати нашим гостям ще більший вибір різноманітних якісних товарів.

Крім того, є і наші внутрішні досягнення: рівень вакантності знизився до 3,5%, завдяки чому вдалося збільшити дохідність проекту на 15%. В планах на І квартал 2020-го: довести рівень вакантності до нуля, і це цілком реальні плани.

– В чому особливості ТЦ і його конкурентні переваги?

– В першу чергу, це локація. Ми знаходимося у самому центрі міста на перетині транспортних та пішохідних потоків. Щодня повз ТЦ проходить та проїжджає понад 100 000 людей, значна частина з яких – це гості міста. Також нашою перевагою є сильні якірні орендарі та симбіоз дитячої зони й дитячого супермаркету Антошка.

Ми пропонуємо ексклюзивні бренди преміум-класу в одному торговельному центрі. Маю відмітити й терасу на восьмому поверсі ТЦ, що є “вишенькою на торті” ТЦ, що манить туристів.

І останнє, але не найменш важливе,- яскраві маркетингові кампейни, майстер-класи та акції, що ваблять львів’ян та якісно відрізняють ТЦ від конкурентів.

– Яка відвідуваність зараз в ТЦ Роксолана? Чи зростає, наскільки активно? Які кроки для цього робити?

– В середньому торгівельний центр відвідують 7000 людей щодня. Щоб залучити нових гостей, додаємо унікальні послуги, такі як локації Monobank чи MeestExpress. Зовсім недавно інвестували в ароматизацію об’єкту, до речі, перші в місті.

Усуваємо недоліки, на які вказують відвідувачі, знаходимось із ними в постійному зв’язку. Проводимо події та інтерактиви всередині ТЦ, що формують довкола ТЦ спільноту однодумців – людей, що люблять стиль, моду, мистецтво. Рекламуємось на якісних центральних рекламних площах, підтримуючи рекламні кампейни.

– Чи змінився вигляд ТЦ за останні роки? Хто з орендарів зараз якірний?

– Відбулися суттєві зміни. Окрім впровадження нового концепту «Cosmic winter», про який вже згадували, хотілося б окремо зупинитися на наших орендарях різних сегментів.

Змінено якірного продуктового оператора: замість супермаркету Арсен, який працював в ТЦ Роксолана з відкриття центру, вдалося залучити одного з провідних та, безперечно, найбільш оригінального FMCG-рітейлера України – мережу Сільпо.

Кардинально оновлено третій та четвертий поверх торговельного центру. На третьому відкрився супермаркет товарів для дітей Антошка у новому «люм’єрському» форматі. На четвертому створено дитячу розважально-освітню зону. В ній розташовані зона проведення мистецьких виставок та перформенсів, дитяча розважальна кімната Дивокрай, супермаркет товарів для творчості Акварель та атмосферне сімейне кафе Білка.

З fashion-операторів можемо похвалитись монобрендовими бутіками Marc Cain, Phillip Plein, Paul&Shark, Mark Aurel, а також марками, що представлені в мультибрендових бутіках Armani, Kenzo, Lesilla, Iceberg, Pinko, MSGM тощо.

– Наскільки для вас важлива розважальна складова?

– Якщо мова про розважальні зони, на жаль, розміри ТЦ не дозволяють нам розмістити повноцінний дитячий розважальний центр. Проте ми вирішили цю функцію замінити в оригінальний спосіб,- розмістили у ТЦ дитячий садок із розважальною функцією “Дивокрай”, де можна залишити дитину віком від трьох років під наглядом кваліфікованого персоналу хоч на цілий день. Наші відвідувачі дуже цінують таку можливість, про що свідчить вже п’ять років співпраці з даним оператором.

Рекламні ж кампейни – це наша гордість. Я особисто та маркетингова команда ТЦ дуже багато часу приділяємо їх розробці та втіленню. Для нас важлива кожна деталь. Саме тому реклама ТЦ завжди якісно відрізняється від інших в місті та нами часто надихаються.

– Розкажіть про новий якір – дизайнерський Сільпо: яка площа, в чому особливості?

– Магазин зайняв 1000 кв. м на мінус першому поверсі ТЦ Роксолана. Новий дизайнерський маркет мережі прикрашено неординарними багатогранними скульптурами продуктів — фруктів, овочів і навіть ковбасою та пляшкою шампанського. Таку трендову техніку називають полігональною, бо для створення фігур використовують комп’ютерне моделювання з так званих «полігонів» (однотипних багатокутників). Із особливих концептуальних зон у цьому Сільпо — «Лавка Традицій», власна кулінарія з грилем на дровах, піцою та суші, пекарня, кондитерська і зона з охолодженою рибою, устрицями та власною коптильнею.

– Яка кількість магазинів зараз представлена в ТЦ Роксолана? Як часто відбувається ротація?

– Наразі у центрі працює 30 магазинів, ротація відбувається не часто та є органічною. Тобто ми не женемося за змінами заради змін: 12 з 30 орендарів з нами працюють з відкриття ТЦ. Ми підтримуємо партнерські стосунки з нашими орендарями, тому непорозумінь не виникає.

– Як підбираєте якірних орендарів?

– Віддаємо перевагу відомим по всій Україні брендам, які пропонують широкий асортимент якісного товару, в тому числі й ексклюзивні ТМ власного імпорту.

Зараз шукаємо партнерів у ресторанній і розважальній сферах, але вибирати будемо максимально прискіпливо. Хочемо новий формат, що буде унікальним для Львова та якісно вирізнить ТЦ серед конкурентів, особливо в центрі міста.

– Наскільки змінився портрет львівського покупця за останні роки? Наскільки він платоспроможний? Що йому цікаво?

– Львів’янин перебірливий та консервативний. Платоспроможність відвідувача торгової галереї саме нашого ТЦ відноситься до сегменту «середній+/преміум».

Важлива атмосфера, індивідуальний підхід, цікаві події, яскраві рекламні кампанії, і гарне наповнення. Для нас головне – концепція та увага до деталей. Ми не намагаємося заповнити площі мас-маркетом, тому маркетинг ТЦ спрямований на індивідуалістів, людей, що цінують унікальні речі та цікавляться стилем.

– Як оцінюєте ситуацію з рітейлом і торговельною нерухомістю в регіоні на даний момент: що відбувається, куди рухається ринок, що змінюється і які тенденції?

– Львів досі має великі перспективи для розвитку рітейлу, бо концепція «ринку» відживає себе, а в багатьох районах міста ще досі немає жодного якісного торгового об’єкту.
Моє особисте бачення – хороша нерухомість завжди в ціні.

– Чи можна очікувати нових для регіону орендарів в ТЦ Роксолана найближчим часом?

– Звичайно, працюватимемо над залученням нових для регіону рітейлерів та найбільш яскравих місцевих бутіків в ТЦ. Хочемо приємно здивувати наших постійних покупців, та залучити нових, стати улюбленим місцем для проведення часу для львів’ян і гостей міста.

Також у наших планах: оновлення ресторану-клубу на терасі ТЦ, доповнення галерей в ТЦ бутіками рівня «преміум», і збільшення дохідності як мінімум на 15%.

Маємо надію, що 2020 рік буде успішним для нас, чого хочемо побажати й усім читачам RAU.

Читайте також –

На межі насичення: як розвивається ринок торговельної нерухомості Львова


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку