Главная > Прес-релізи > Нова сезонна колекція магнітів для «Янголи Watsons» від молодої української художниці
Нова сезонна колекція магнітів для «Янголи Watsons» від молодої української художниці Нова сезонна колекція магнітів для «Янголи Watsons» від молодої української художниці

Нова сезонна колекція магнітів для «Янголи Watsons» від молодої української художниці

Прес-релізи
05.07.2017 0
В рамках благодійного проекту «Янголи Watsons» у червні компанія розпочала продаж нової сезонної колекції магнітів. Ілюстрації спеціально під проект створювала молода українська художниця Євгенія... Нова сезонна колекція магнітів для «Янголи Watsons» від молодої української художниці

В рамках благодійного проекту «Янголи Watsons» у червні компанія розпочала продаж нової сезонної колекції магнітів. Ілюстрації спеціально під проект створювала молода українська художниця Євгенія Миронюк.

Унікальна колекція магнітів буде представлена у всій торговельній мережі Watsons. На магнітах зображені малюнки різних тварин із серцями у тематиці зміни пір року. Як і раніше, їх можна придбати у будь-якому магазині мережі за п’ять гривень. Нагадуємо, що всі кошти від продажу магнітів перераховуються на операції дітям із вродженими вадами серця.

«Проект Янголи Watsons триває більше ніж півтора роки, і за цей час в ньому взяло участь майже 500 тисяч наших клієнтів, – розповідає Катерина Веремєєва, начальник відділу корпоративних комунікацій і зв’язків із громадськістю Watsons Україна. – Ми вдячні всім, хто став Янголом Watsons і став частиною такої благородної справи. Також для нас важливо, щоб придбання магнітів викликало зацікавленість у наших клієнтів та приносило естетичне задоволення. Багато з них дарує їх своїм дітям, розміщує на холодильнику. Саме тому було вирішено створити нові ілюстрації, для того щоб наші клієнти могли поновити свою домашню колекцію».

Також представник компанії підкреслює, що Watsons таким чином підтримує талановиту українську молодь. Окрім ілюстрацій, в рамках проекту Євгенія Миронюк вже проводила майстер клас для дітей у Національному інституті сердечно-судинної хірургії імені М.М. Амосова АМН України, де проводять операції.

Сама Євгенія розповідає, що бере участь одночасно у декількох проектах. І співпраця із Watsons для неї особливо важлива і приємна у контексті допомоги дітям. «Мені приємно бути причетною до такого світлого і доброго проекту», – говорить художниця.

Раніше Watsons Україна співпрацювала в рамках проекту із Євгенією Гапчинською – українською художницею та ілюстратором дитячої літератури. Нагадаємо також, що кошти, вилучені з продажу магнітів, щомісячно перераховуються на придбання оклюдера – маленького імпланта, завдяки якому можна уникнути важких операцій із розрізом грудної клітини і зупинки серця. Кожен бажаючий може приєднатися до проекту, купуючи магніт. Окрім того, учасники Watsons Club можуть перерахувати отримані від покупок бали з картки Watsons у фонд проекту і таким чином зробити свій внесок. З моменту початку проекту вилучено більш ніж 2,5 млн. гривень та успішно проведено 23 операції.

Довідка. Watsons – провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Україні. У Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 28 аптек у більше ніж 100 містах. Більше 5000 співробітників обслуговують майже 3 млн покупців щомісяця. Протягом декількох років Watsons є «Вибором № 1 в Україні» в категорії «Магазини краси та здоров’я» (за результатами конкурсу «Вибір року»). У квітні 2017 року Watsons відсвяткувала своє шестиріччя в Україні.

Зроблено з Розробив AlexCSS