Главная > Новини ТРЦ > Люди девелопменту > Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: На паузи у нас немає часу (+фотоогляд ТРЦ)
Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: На паузи у нас немає часу (+фотоогляд ТРЦ) Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: На паузи у нас немає часу (+фотоогляд ТРЦ)

Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: На паузи у нас немає часу (+фотоогляд ТРЦ)

Люди девелопментуПерсоналіїРегіональні новини
22.06.2017 0
Бліц-інтерв’ю з керівником вінницького ТРЦ Мегамолл про причини реконцепції торгово-розважального центру, поставлені цілі і досягнуті результати. Протягом цього року у вінницькому ТРЦ Мегамолл відбулися... Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: На паузи у нас немає часу (+фотоогляд ТРЦ)

Бліц-інтерв’ю з керівником вінницького ТРЦ Мегамолл про причини реконцепції торгово-розважального центру, поставлені цілі і досягнуті результати.

Протягом цього року у вінницькому ТРЦ Мегамолл відбулися великі зміни – частково змінився склад орендарів, з’явилися нові, в тому числі і міжнародні, бренди, значно змінилося зонування. Оновлення торгово-розважальних центрів – процес досить складний, і вирішуються на нього не так вже й часто: є ризик, що після змін центр втратить частину консервативних клієнтів, і не зможе залучити любителів інновацій. Чому на реконцепцію зважився ТРЦ Мегамолл, в чому вона полягає і як зміни сприйняли споживачі, RAU розповів керівник торгово-розважального комплексу Андрій Андрєєв.

– Чому вирішили провести реконцепцію ТРЦ? Що до цього підштовхнуло?

– Рішення було прийнято після аналізу існуючого складу орендарів, відвідуваності ТРЦ і конкурентного середовища – споживач стає більш вимогливим і бажає відвідувати сучасні якісні торгові центри.

– Які основні цілі ставили перед консультантами і співробітниками, залученими до проекту?

– Завданням менеджменту ТРЦ Мегамолл і аналітиків компанії UTG було удосконалення роботи ТРЦ, створення унікальних переваг і виведення об’єкта на лідерські позиції не тільки в місті, а й в регіоні.

– У чому саме полягає реконцепция?

– Суттєво оновлено та удосконалено склад орендарів, сформовані товарні зони, відкриті магазини існуючих орендарів в нових форматах: COMFY, Ельдорадо, Люксоптика. Відкрився перший турецький магазин Sassofono, взуттєвий магазин Prego. Магазин взуття Respect представлений в ТРЦ в новому концепті. Сформована зона товарів для будинку, в якій успішно працюють ENGLISH HOME, LIGHTHOUSE, Будинок посуду, Територія сну. Крім цього, на початку червня в ТРЦ Мегамолл відкрилася найбільша спеціалізована зона дитячих товарів загальною площею понад 2000 кв. м. Вперше у Вінниці в галереї представлені такі популярні бренди, як Антошка, Сhicco, новий формат оператора Будинок іграшок, а так само полюбилися вже вінничанам Bartek, Бембі, IDEXE, SLANG.

Поліпшення tenant-mix торкнеться так само молодіжної аудиторії: 15 июня відкрився бутік модного швейцарського бренду Tally Weijl, який вперше буде представлений у регіоні. У липні очікується відкриття Vitto Rossi – одного з найбільш трендових взуттєвих магазинів в Україні. Відкриття магазинів відомих ювелірних брендів «Київський ювелірний завод» і AURUM, безсумнівно, порадує вінничан.

– Які основні етапи процесу? Скільки часу вони зайняли?

– Реконцепція стартувала у другому півріччі 2016 року. Основними етапами є аналіз, консультації, розробка стратегії, реалізація рішень.

– Які очікування від реконцепції? Збільшення відвідуваності, збільшення конверсії, залучення нових орендарів або інше?

– Очікування від реконцепції найоптимістичніші. Вони засновані на вдалому досвіді багатьох торгівельних об’єктів, що здійснили реконцепцію, на професійному консалтингу та брокериджі. Безсумнівно, ми прогнозуємо все перераховане вище – збільшення відвідуваності як мінімум удвічі, зростання конверсії та закріплення лідерських позицій.

– Чи плануються подальші зміни, або зараз візьмете паузу і проаналізуєте результати оновлення?

– У планах на найближчу перспективу – відкриття відомого універмагу одягу і залучення дуже очікуваного оператора розваг. На паузи у нас поки немає часу – хочемо внести якомога більше удосконалень в роботу ТРЦ для зростання відвідуваності, зростання товарообігу орендарів і, безумовно, для комфорту наших відвідувачів.

– Чи є вже перші оцінки – як ваші, так і орендарів і відвідувачів – щодо змін? Як вони сприймають нововведення?

– Орендарі починають відчувати синергію tenant-mix, позитивно оцінюють прихід нових, переважно унікальних для Вінниці брендів.

Оцінка відвідувачів виражається в цифрах – ми фіксуємо зростання відвідуваності. Вінничанам, безумовно, цікаві нові бренди, нові формати і різноманітність асортименту.

– Дайте вашу оцінку теперішнього і майбутнього рітейлу і девелопменту Вінниці: які тенденції спостерігаєте, що можна чекати надалі?

– Справжнє стабілізується, в майбутньому – хороші перспективи. Вінниця, за оцінками експертів і результатами опитувань, один з найбільш привабливих міст для інвестицій, найкомфортніший в Україні місто для проживання. Інфраструктура Вінниці розвивається дуже швидкими темпами, багато в чому завдяки бюджетної децентралізації. Зростає потік туристів – в місті є на що подивитися. Всі ці фактори вселяють оптимізм і впевненість в зростанні товарообігу присутніх в ТРЦ Мегамолл орендарів, у виході на регіональний ринок нових брендів, які, безсумнівно, першими будуть представлені в нашому центрі.

Читайте також –

К.А.Н. Девелопмент побудує торговий центр у складі ЖК Файна Таун

Про автора

Иван Зайцев Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS