Основні компанії з галузі торгових центрів в червні у Варшаві на ReDI-2017

Основні компанії з галузі торгових центрів в червні у Варшаві на ReDI-2017

23.05.2017 01:52
  783
rau

Уже 7-8 червня на Національному стадіоні у Варшаві пройдуть четверті торги ReDI, найбільший захід у галузі комерційної нерухомості на території Центральної та Східної Європи.

Read in English

Протягом двох днів на Національному стадіоні  відбудуться зустрічі понад 1400 торгових представників, у тому числі близько 400 представників торгових мереж. Асоціація рітейлерів України виступає інформаційним партнером заходу.

У третіх торгах ReDI взяли участь понад 1400 представників найважливіших торгових компаній з галузі комерційної нерухомості, понад 350 представників торгових мереж і сфери послуг, понад 50 експонентів, які представили портфоліо з понад 120 торгових центрів з Польщі та Центральної і Східної Європи.

Торги – це місце зустрічі забудовників і торгових мереж з представниками міст, які пропонують інвестиційну нерухомість для будівництва чи оренду приміщень у престижних місцях. Під час торгів ReDI проходить також конференція та проводиться дискусійна платформа про роль торгівлі та сфери послуг у містах, а також тенденцій у розвитку нових концепцій продажів і громадського харчування.

Про торги розповідає Радослав Кнап, генеральний директор Польської ради торгових центрів:

Що можуть отримати українські компанії після входу на польський ринок?

– Останнім часом економічні показники у Польщі постійно зростають. Зростання ВВП (4% р/р), купівельна спроможність поляків, найнижчий рівень безробіття з 1989 року, зниження інфляції, рівень якої коливається у межах 2%. Також збільшено розмір мінімальної заробітної плати (476,8 євро) та середньої заробітної плати (у першому кварталі 2017-го її розмір склав 1038 євро). Постійно зростаючий польський ринок може бути дуже привабливим для українських компаній.

Крім того, протягом останніх двох років, все більше і більше громадян України вирішує працювати і здобувати освіту у Польщі. Польський національний банк підрахував, що у 2015 році до нашої країни приїхало близько мільйона людей з України у пошуках роботи. Загалом у 2015 році українські працівники заробили 8 млрд злотих, з яких 5 млрд були переказані в Україну. Згідно даних Міністерства праці та соціальної політики, найбільшою етнічною групою, яку хотіли працевлаштувати польські роботодавці за спрощеною процедурою у 2016 році були громадяни України – понад 1,262 млн поданих заяв. Для українських компаній – це можливість вийти на людей, які вже знають їх пропозицію, але наданий час не могли їх знайти у Польщі.

Чи українські мережі матимуть можливіcть увійти на польський ринок?

– Щороку у Польщі з’являється принаймні кільканадцять нових торгових марок. У 2016-му з’явилося їх 22. Польський ринок і клієнти дуже сприйнятливі до нових мереж, а також є багато бажаючих, які зацікавлені у розвитку на берегах Вісли. Я думаю, що чудовою можливістю представити їх на польському ринку будуть торги ReDІ, які пройдуть у червні на Національному стадіоні у Варшаві. Під час торгів ReDІ, які організовує Польська рада торгових центрів, у рекордних кількостях будуть представлені майже 30 нових марок, в тому числі 4 з України.

Яку вигоду зможуть отримати українські компанії від участі у варшавських торгах?

– Представники українських компаній беруть участь у торгах з моменту їх першого проведення, тобто з 2014 року. Торги – це можливість для зустрічей основних компаній з галузі торгових центрів, які вже активно працюють або планують розширити свою діяльність у нашій частині Європи. Багато з них заходять також на східні ринки. Це стосується інвесторів, забудовників, торгових мереж і постачальників послуг.

Торги – це насамперед можливість для ділового спілкування і налагодження співпраці. Інвестори, які шукають сприятливі можливості для розвитку, постійно з надією дивляться на потенціал українського ринку.

З якими компаніями зустрінуться учасники?

– У торгах візьмуть участь представники міжнародних компаній, зокрема керівники, забудовники і інвестори, наприклад: Cushman & Wakefield, Klepierre, IKEA, Metro Properties, Mayland, ECE, ECHO та понад 200 торгових мереж, зокрема представники групи Inditex (Zara, Berschka, Massimo Butti), H&M, Leroy Merlin, Jula, Hegos, McDonalds, AmRest (KFC, Pizza Hut, Starbucks і ін.). Будуть представлені також польські компанії, особливо торгові марки, які вже відкривають свої пункти продажу в Україні, зокрема група LPP (Reserved, Sinsay, Cropp, Mohito), CCC, Reporter, Top Secret і т.д. Крім того, учасники зможуть зустрітися з рядом постачальників послуг у різних галузях: виробниками освітлення, ІТ-компаніями, консалтинговими фірмами, адвокатськими конторами. Це сприятлива відправна точка для українських компаній, які самі хочуть розширити свою діяльність на польському ринку.

Українські компанії, які шукають інвестиційну нерухомість на ReDI також матимуть можливість зустрітися з представниками кільканадцяти польських міст. Сім з них це: Бидгощ, Ґожув Вєлькополські, Кєльце, Щецін, Леґніца, Ґдиня і Люблін представлятимуть свої стенди на торгах.

Я думаю, що торги ReDI для учасників з України стануть чудовою нагодою не тільки знайти польських партнерів, а також ознайомитися з польським ринком.

Що ще, окрім участі у торгах, отримують учасники ReDI?

– Пакет учасника, тобто квиток на торги охоплює 4 основні зони. По-перше, надає доступ до виставкової зони на Національному стадіоні у Варшаві. Це зона, в якій майже 50 експонентів представлять свої проекти. Серед них будуть забудовники, керівники, компанії зі сфери послуг, торгові мережі і польські міста. По-друге, квиток передбачає доступ до он-лайн платформи, де зареєстровані учасники можуть організовувати зустрічі як на торгах так і поза за їх межами. Платформа дозволяє швидко і легко налагодити зв’язок між усіма зареєстрованими особами. По-третє, під час торгів діятимуть кілька спеціальних зон. Протягом двох днів на торгах відбуватимуться дискусійні платформи на тему ринку торгових центрів в Польщі і в регіоні (ReDI to Talk). Ми відкриємо спеціальну City Investment Zone, в якій можна буде ознайомитися з пропозицією інвестиційної нерухомості на пільгових умовах, представлену органами місцевго самоврядування. Крім того, на торгах буде розміщено також зону Meeting Point, де можна буде зустрітися і поговорити або просто випити чашечку кави. Четверта зона – це ReDI After Party – корпоративний захід у центрі Варшави для всіх учасників торгів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку