Vodafone йде у рітейл і створює власну роздрібну мережу

Vodafone йде у рітейл і створює власну роздрібну мережу

15.06.2017 11:20
  250
rau

Оператор мобільного зв’язку компанія Vodafone Україна має намір зайнятися рітейлом мобільної техніки, створивши з цією метою власну дочірню компанію.

Про це повідомила генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова, передає НВ з посиланням на Українські новини.

“Це буде бренд Vodafone і навіть окрема компанія. У нас буде і партнерський, і особистий роздріб, але власний буде у пріоритеті, ми плануємо його розвивати дуже потужно. Ми готові працювати з нульовою маржею, нам не потрібна маржинальність ні на девайсах, ні на самому бізнесі. Наше завдання – смартфонизація з усіма встановленими нашими додатками на смартфонах”, – заявила Устинова.

Вона зазначила, що юрособа для рітейл-компанії вже зареєстрована.

За словами гендиректора Vodafone Україна, компанія також має намір активно розвиватися в соцмережах, розвивати мобільні додатки і просувати технологію mobile-ID.

Читайте також – 

https://rau.ua/news/news-company/vodafone-29-magazinov/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  27
Усі новини ринку