ТОП-10 кращих рекламних роликів рітейлерів і брендів в 2016 році

ТОП-10 кращих рекламних роликів рітейлерів і брендів в 2016 році

30.12.2016 09:00
  3014
Микола Маранчак

Kenzo, Nike, McDonalds, Marks & Spencer, Київстар та інші: редакція RAU проаналізувала українські і світові рейтинги відео року і відібрала найбільш популярні рекламні ролики в 2016 році.

Kenzo

Компанія Kenzo представила новий парфум, ролик для якого зняв режисер Спайк Джонз. Це відео стало кращим за рік на думку багатьох видань і критиків. П’ять мільйонів переглядів – гарне тому підтвердження. Обличчям нового аромату KENZO World, створеного Керол Лім і Умберто Леоном, стала зірка серіалу “Залишені” і фільму “Круті хлопці” Маргарет Куоллі. Постановкою хореографії займався Райан Хеффингтон. Саундтреком стала композиція Mutant Brain у виконанні Сема Шпігеля “Ape Drums і Assassin”. За сюжетом дівчина сидить на якомусь гала-вечері в будівлі схожому на Лінкольн центр в Нью-Йорку. Пізніше вона виходить в хол подихати повітрям. Але як тільки починає грати музика, Куоллі пускається в дикий танець з балетними па і лазерами з рук.

John Lewis

Лондонський універмаг Джон Льюїс став замовником кращого вірусного відеоролика 2016 року за версією рекламного порталу Недисциплінованих. Відео #BusterTheBoxer набрав на відеохостингу Youtube близько 25 млн переглядів, при цьому понад 2 млн чоловік їм поділилося. Девіз різдвяної реклами: “Подарунки, які кожен полюбить”.

https://www.youtube.com/watch?v=sr6lr_VRsEo

Nike

Напередодні Євро-2016 компанія Nike представила рекламний ролик за участю Кріштіану Роналду, Гаррі Кейна і Антоні Марсьяля. У центрі сюжету — форвард “Реала” Кріштіану Роналду і молодий англійський футболіст Чарлі. В один прекрасний день вони магічним чином помінялися тілами: тепер Чарлі є зіркою світового масштабу і використовує тіло Роналду, щоб досягати успіхів, а португалець у вигляді англійця повинен пройти шлях від шкільної команди до збірної Англії, продемонструвавши свою завзятість і працьовитість. Результат – 58 млн переглядів і заслужене звання ролика “спортивний шедевр”.

https://www.youtube.com/watch?v=scWpXEYZEGk

LG G5

Навесні комедійна реклама модульного флагмана LG G5 повеселила багатьох. Всі головні і другорядні ролі, включаючи жіночі і дитячі, в ній зіграв один актор – герой бойовиків “Перевізник” та “Адреналін” Джейсон Стетхем. Самоіронія минулого року багатьом пішла на користь.

McDonald’s

Філіппінський McDonald’s зняв незвичайно сумне для мережі відео Tuloy Pa Rin, в якому закликав прийняти зміни. Схоже гамбургери тепер ідеальні і для втіхи розбитих сердець.

Marks & Spencer

Найбільший британський виробник одягу Marks & Spencer запустив 11 листопада ролик, який за півтора місяці зібрав понад 8 млн переглядів. Історія про дружину Санта-Клауса, яка допомогла хлопчикові з допомогою подарунка показати сестрі, як він її любить.

Київстар

Сімейні цінності стали в цьому році пріоритетною темою в рекламних роликах Київстар. Зробивши кілька гарних надихаючих відео, в іншому ролику вони все-таки вирішили трохи пожартувати. Вийшло життєво і забавно. Підсумок – близько трьох млн переглядів.

Ariel

Індійська реклама P&G #ShareTheLoad в 2016 році підкорила інтернет. Представлена спільно з агентством BBDO, вона закликає розділяти обов’язки між чоловіком і жінкою, а також задуматися про причини такої нерівності. Креативщики вибрали звичну для мільйонів сімей тему — прання. Для консервативно-патріархальної Індії відео стало справжнім хітом.

Audi

У ролику Audi показаний колишній астронавт, який сумує за молодістю. Згадати колишні часи йому допомагає поїздка на новому автомобілі, під час якої він знову відчуває себе командиром космічного корабля.

https://www.youtube.com/watch?v=yB8tgVqmKzw

Shell

Компанія Shell представила неймовірно музичний і яскравий відеоролик на підтримку кампанії #makethefutur. Дженніфер Хадсон, Луан Сантана, Піксі Лотт, Стів Аокі, Тан Вей Вей і Йеми Алейд виконали спільну кавер-версію пісні The Best Day of My Life. Реклама закликає до альтернативних джерел енергії, демонструє яскраві ідеї, як їх використовувати і пропонує молодим людям, які зацікавлені в цих питаннях, приєднатися до компанії. Результат – заслужені 47 млн переглядів за чотири останні місяці року.

https://www.youtube.com/watch?v=eCs8kqUng4s


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку